  • 31. Data: 2010-02-23 18:10:01
    Temat: Re: Autko do 25tys Kombi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 18:08:34 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > Popatrz Ty sie. Narzeczona ma 307 HDI 110KM i koszty eksploatacji nie sa
    > mniejsze niz mojego S70 2,5TDI. Cud nad cudy.

    eeee...jjjjasne...
    też z niej taki bajkopisarz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 32. Data: 2010-02-23 18:11:24
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Popatrz Ty sie. Narzeczona ma 307 HDI 110KM i koszty eksploatacji nie sa
    > mniejsze niz mojego S70 2,5TDI. Cud nad cudy.

    Zeby nie byc goloslownym - zawieszenie robione na czesciach tego samego
    producenta wytrzymuje ledwo polowe tego co w Volvo. Jedyne do czego sie
    mozna przyczepic to laczniki stabilizatora - z doswiadczenia juz wiem,
    ze i te po 50zl i te po 150zl wytrzymuja prawie tyle samo.

  • 33. Data: 2010-02-23 18:13:27
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Waldek Godel pisze:

    > eeee...jjjjasne...
    > też z niej taki bajkopisarz?

    Przestan sie kompromitowac. Przejechales jakims volvo te swoje 150kkm?

  • 34. Data: 2010-02-23 18:15:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 18:13:27 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > Przestan sie kompromitowac. Przejechales jakims volvo te swoje 150kkm?

    a ty peugeotem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-02-23 18:20:44
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    OPEL, VAG ma dwumasy
    a te zamienniki z valeo o kant dupy rozbic
    wszystko wracało jako reklamacja (mowie o sprzegłach do VAG) bo niszczyło
    skrzynie

  • 36. Data: 2010-02-23 18:23:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 18:20:44 +0100, Chevy napisał(a):

    > OPEL, VAG ma dwumasy

    w SPRZĘGLE??????
    Od kiedy?

    To w ogóle jakaś światowa nowość jest, gdzie można o tym pocztać?????
    Bo gdzie bym nie szukał, tam tylko te przestarzałe rozwiązania z dwumasą w
    kole zamachowym... daj szybko linka, chętnie poczytam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2010-02-23 18:38:54
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Waldek Godel pisze:

    > a ty peugeotem?

    120kkm mialem wglad to tego co sie psulo i co sie wymianialo w tym
    wlasnie 307. Zaraz mi powiesz, ze to przeciez nie 406.

  • 38. Data: 2010-02-23 18:41:17
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Bo gdzie bym nie szukał, tam tylko te przestarzałe rozwiązania z dwumasą w
    > kole zamachowym... daj szybko linka, chętnie poczytam.

    No tak, najlepiej sie czepiac slowek. Kazdy normalny uzytkownik robiac
    sprzeglo zmienia tez kolo dwumasowe zeby nie placic dwa razy za robote.
    Pewnie tez jako znawca Peugeotow wiesz o tym, ze takie kolo w HDI lubi
    wytrzymac mniej niz cale sprzeglo, ale przeciez o tym nie napiszesz. Bo
    po co?

  • 39. Data: 2010-02-23 18:50:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 18:41:17 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):

> [...]
    > Pewnie tez jako znawca Peugeotow wiesz o tym, ze takie kolo w HDI lubi
    > wytrzymac mniej niz cale sprzeglo, ale przeciez o tym nie napiszesz. Bo

    widocznie o innych Peugeotach rozmawiamy. Bo ja znam takie które swobodnie
    po 200k wytrzymują. Większość urban legend o dwumasach bierze się z koła
    pasowego które jest taniutkie (180 zł) a wymienia się w 30 minut.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 40. Data: 2010-02-23 18:51:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 18:38:54 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > 120kkm mialem wglad to tego co sie psulo i co sie wymianialo w tym
    > wlasnie 307. Zaraz mi powiesz, ze to przeciez nie 406.

    ojej... wgląd... jestem pod wrażeniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel