  • 11. Data: 2011-08-01 21:11:24
    Temat: Re: Austria - autostrady i mandaty "po wakacjach"?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Jul 2011 19:28:00 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Ma ktoś podobne doświadczenia? Błysnęło i nic?

    Trzy razy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-08-02 18:23:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-01 18:28:43 +0200, megrims <m...@i...pl> said:

    > Ostatnia focia strzelona w Polsce w styczniu 2011 - nic nie przyszło.

    I dobrze!

    > Ostatnia focia strzelona w Niemczech w grudniu 2010 - nic nie przyszło.

    A tu jeszcze nie fetowałbym.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-08-02 18:55:06
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:
    > I dobrze!

    Czyli mogę mieć nadzieję, że (domniemana) fotka z września 2009 to już
    też zaszłość? Czy też lepiej spać z rewolwerem pod poduszką? ;-)

  • 14. Data: 2011-08-02 18:56:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j19a5a$4n0$1@polsl.pl...
    Użytkownik Bydlę napisał:
    > I dobrze!

    >Czyli mogę mieć nadzieję, że (domniemana) fotka z września 2009 to już też
    >zaszłość?

    Przedawnia się po 2 latach, więc możesz spać spokojnie.
    Sądy tak szybko nie działają, nawet gdybyś dziś dostał pisemko ze straży
    wiejskiej.

  • 15. Data: 2011-08-02 21:33:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-02 18:55:06 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> said:

    > .
    >
    > Czyli mogę mieć nadzieję, że (domniemana) fotka z września 2009 to już
    > też zaszłość? Czy też lepiej spać z rewolwerem pod poduszką ? ;-)

    Teoretycznie może się tak zdarzyć, że ktoś-tam będzie rżnął głupa, że
    "od ujawnienia wykroczenia nie upłynęłó więcej niż..."
    Ale to musiałby być strażnik miejski-poseł....

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-08-03 09:38:41
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:
    > Teoretycznie może się tak zdarzyć, że ktoś-tam będzie rżnął głupa, że
    > "od ujawnienia wykroczenia nie upłynęłó więcej niż..."

    Sprawę dodatkowo komplikuje fakt, że auto ewentualnie widniejące na
    fotce zmieniło właściciela. :-)

  • 17. Data: 2011-08-03 09:47:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j1atu1$8nc$2@polsl.pl...
    Użytkownik Bydlę napisał:
> [...]
    > "od ujawnienia wykroczenia nie upłynęłó więcej niż..."

    >Sprawę dodatkowo komplikuje fakt, że auto ewentualnie widniejące na fotce

    Nie komplikuje, tylko upraszcza.
    Wydłużając ew. postępowanie.