eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetArctic Colling Accelero X1 - ma ktoś rysunek? (montaż na 6800GS AGP)Arctic Colling Accelero X1 - ma ktoś rysunek? (montaż na 6800GS AGP)
  • Data: 2011-07-09 09:33:40
    Temat: Arctic Colling Accelero X1 - ma ktoś rysunek? (montaż na 6800GS AGP)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ma ktoś rysunek z wymiarami tego chłodziwa?
    Mam kartę Palit 6800GS ale w wersji AGP no i oryginalny klocek miedzi
    chłodzi zarówno chip grafiki oraz mostka, a praktycznie wszystko aktualnie
    dostępne bez wyjątku nie obejmuje tego nieszczęsnego mostka. Chciałem
    Accelero L2, ale w nim właśnie się miedź kończy i mostek nie ma szans
    dotknąć nawet kantem.

    Na aledrogo znalazłem jeszcze tego staruszka, tylko że AC ze swoich stron
    usunął zarówno produkt jak i dokumentację do niego.
    Nie wiem jakie to ma wymiary i czy obejmie oba chipy oraz wejdzie na kartę.

    Rozstaw otworów mam około 53mm, oryginalny kawałek miedzi który leży na obu
    kościach ma 65 x 62mm - te 65mm to obejmuje właśnie oba chipy.
    Wygląda karta o tak
    http://www.in4.pl/komentarze_PALiT_6800GS_Super_512M
    B_AGP,9386.htm

    Chcę trochę staruszka kompa podgonić i wymienić Radka 9100 na tego GF6800,
    ale kurde wiatrak zagłusza mi odkurzacz i nie wiem czy wciągam śmieci z
    dywanu czy go tylko głaszczę.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez