  • 21. Data: 2014-09-15 10:04:07
    Temat: Re: Archiwalne ceny nowych samochodów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości
    >Było takie powiedzenie że Polonez zaczynał rdzewieć natychmiast po
    >wyjechaniu z fabryki. Ja trafiłem kiedyś ]na auto które zaczęło
    >rdzewieć jeszcze na taśmie montażowej - busik KIA Preggio. Od tego
    >czasu podejrzliwie patrzę na 7-letnią gwarancję pojazdów tej marki.
    >;-)

    Ja sie w ogole patrze podejrzliwie na te gwarancje.
    Ktos ma doswiadzenie jak to jest ?

    Bo gwarancja jest na perforacje, czyli dziure na wylot.
    Pod warunkiem corocznych przegladow ... czyli beda przegladac, i jak
    rdza gdzies sie zacznie, to ....
    -usuna i zamaluja ... na koszt wlasciciela ?
    -czy tylko mu napisza papier ze ma sam zadbac o usuniecie w tym
    miejscu ?

    J.

  • 22. Data: 2014-09-15 10:06:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Lanosy to z pocałowaniem ręki brali ;-)
    >O sztukę mojego Ojca z czerwca 1998 roku ze 4 lata temu ochroniarze w
    >firmie gdzie pracował mało się nie pobili. ;-)

    Lanosy jak pamietam mialy swoje wzloty i upadki w cenie gieldowej ...
    ale to bylo przed laty.
    Aktualna oferta na allegro jest bardzo mała.
    Ludzie sa zadowoleni i nie chca sprzedawac , czy juz zdazyli
    zezlomowac ?

    J.

  • 23. Data: 2014-09-15 17:03:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...

> [...]
    > gdzies sie zacznie, to ....
    > -usuna i zamaluja ... na koszt wlasciciela ?

    Nie - na swój, o ile przyczyna była po ich stronie.
    Za uszkodzenia od kamyczków, musisz zapłacić sam, inaczej gwarancja
    przepadnie.

  • 24. Data: 2014-09-15 19:42:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Sep 2014 10:06:54 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > ale to bylo przed laty.
    > Aktualna oferta na allegro jest bardzo mała.
    > Ludzie sa zadowoleni i nie chca sprzedawac , czy juz zdazyli

    AFAIK glowna bolaczka byla i jest rdza, wiec oba twierdzenia sa prawdziwe -
    co zgnilo, poszlo na zlom, a co nie zgnilo, jezdzi dobrze i ludzie nie chca
    sprzedawac :)
    Lanos jest dosc komfortowy, przyzwoicie sie prowadzi, nie poraza
    brzydota...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 25. Data: 2014-09-15 19:54:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-14 o 16:46, J.F. pisze:
    > Na pewno octavia lub wypasiona ?

    Na pewno, mam jeszcze fakturę.
    > Bo ja kojarze ze z lanosem i siena to mogla Felicja konkurowac.
    > Octawia wydaje mi sie znacznie drozsza.
    Czas szybko leci i mogło Ci się coś pomieszać.

    > A to 1.6 ... 75KM i "nie bardzo nadaje sie do jazdy" ?
    Jak najbardziej się to nadawało do jazdy, bo silnik elastyczny i ciągnął
    nieźle od 2000 obrotów. Demon przyspieszenia to nie był, ale bez
    przesady. Jak ktoś się przesiadał z poloneza, który miał nawet większą
    moc na papierze, to nie było powodów do marudzenia.
    Jacek

  • 26. Data: 2014-09-16 01:33:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Sep 2014 19:54:53 +0200, Jacek napisał(a):

    > Na pewno, mam jeszcze fakturę.
    > Czas szybko leci i mogło Ci się coś pomieszać.

    Moglo, ale lanos to bylo ~30kzl za podstawowy model.
    Jakby Octavia miala 35k kosztowac ... to by chyba pol Polski jezdzilo
    oktawiami...

    J.

  • 27. Data: 2014-09-16 08:54:27
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-15, o godz. 10:06:54
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ale to bylo przed laty.
    > Aktualna oferta na allegro jest bardzo mała.
    > Ludzie sa zadowoleni i nie chca sprzedawac , czy juz zdazyli

    Co miało zardzewieć to zardzewiało. ;-)
    A sporo ocalałych pełni rolę taką jak kiedyś Maluchy, Duże Fiaty czy
    Polonezy - dożywa sowich dni na prowincji. O ile 8-10 lat temu - piszę
    z perspektywy Warszawy - było ich sporo na ulicach to obecnie trafiają
    się dość rzadko. Na parkingach w okolicy domu nie kojarzę jakiegoś
    stałego. Jedyny którego kojarzę to służbowe auto w UD Mokotów. Nawet ze
    Straży Miejskiej gdzie było ich sporo chyba zostały wycofane.

    Zdrówko

  • 28. Data: 2014-09-16 10:55:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, September 16, 2014, 1:33:19 AM, you wrote:

    > Moglo, ale lanos to bylo ~30kzl za podstawowy model.

    A topowy 46-48kPLN...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2014-09-16 12:54:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fifak" napisał w wiadomości
    >Może są gdzieś dane w necie ile kosztowały nowe samochody np 1998r?
    >Konkretnie ile kosztowała podstawowa wersja OKTAWI 1998r?

    jest w archiwum odpowiedni watek
    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.misc.s
    amochody/octavia$20before$3A2000$2F01$2F01|sort:rele
    vance/pl.misc.samochody/3f32wDlsag4/yrDE6U3gdRgJ

    post z 1999.09.01

    LX z silnikiem 1,6/75 KM 41 990zł
    GLX z silnikiem 1,6/75 KM 45 990zł
    GLX z silnikiem 1,6/101 KM 49 990zł
    GLX z silnikiem 1,9TDI/90 KM 54 990zł
    SLX z silnikiem 2.0/115 KM 59 990zł
    SLX z silnikiem 1,9/TDI/90 KM 63 990zł
    SLX z silnikiem 1,8T 20V/150 KM 64 990zł
    SLX z silnikiem 1,9/TDI/110 KM 66 990zł
    I dla porównania Nubiry (też z cennika):

    NUBIRA 1.6 DOHC S 4-DRZWIOWE 38 900,00

    NUBIRA 1.6 DOHC SX 4-DRZWIOWE 39 900,00

    NUBIRA 2.0 DOHC CDX 4-DRZWIOWE 49 900,00

    NUBIRA 1.6 DOHC S 5-DRZWIOWE 38 900,00

    NUBIRA 2.0 DOHC CDX 5-DRZWIOWE 49 900,00"

    Osobiscie bym rzekl ze octavia to tak od 50k kosztowala, bo te 100KM
    to minimum ...

  • 30. Data: 2014-09-17 16:22:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Nie - na swój, o ile przyczyna była po ich stronie.
    >Za uszkodzenia od kamyczków, musisz zapłacić sam, inaczej gwarancja
    >przepadnie.

    No ale przyczyna po ich stronie ... to kiedy ?
    Sami sie przeciez nie przyznaja, kamyczek uszkodzil.

    J.