  • Data: 2014-03-19 13:43:36
    Temat: Aplikacja do automatyzacji sterowania przekazywaniami
    Od: SDD <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam smartfona z Androidem. Gdy jestem w domu, najczęściej ustawiam
    przekazywanie z komórki (po 5 sekundach) na stacjonarny VoIP.

    Lepiej mi się rozmawia.

    Gdy wychodzę z domu czasem zapominam zdjąć przekazywanie i nie zdążę
    odebrać po 5 sekundach (z tego tez powodu nie ustawiam przekazywania
    bezwarunkowego). Czasu nie zwiekszam, bo o to chodzi, by - gdy jestem w
    domu - jak najszybciej bylo ono realizowane.

    Poszukuje aplikacji, ktora "wykryłaby", że wychodzę z domu - najprościej
    po prostu przy wyjściu z zasięgu domowego WiFi - i wyłączałaby wówczas
    przekazywanie, a po powrocie je znów włączała.

    Pewnie zagłębiając się w Androida można samemu taką prostą apkę bez
    wodotryskającego interfejsu napisać, ale... - może jest coś gotowego?

    Zna ktoś coś?

    Pozdrawiam
    SDD