  • Data: 2011-10-20 20:26:02
    Temat: Aparat nie odbiera tylko jednego numeru
    Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pytam tutaj bo już mi się wyczerpały pomysły racjonalnego wyjaśnienia
    takiego zjawiska :

    - abonent "A" MixPlus , aparat Nokia (typ jak trzeba ustalę),
    - abonent "B" MixPlus , aparat Samsung 3600.

    Akcja :

    - abonent "B" telefonuje do abonenta "A" = wszystko działa, telefon dzwoni !

    - abonent "A" telefonuje do abonenta "B" = telefon nie dzwoni, "A" ma na
    wyświetlaczu informację "połączenie odrzucone" i słyszy, że linia jest
    zajęta, "B" otrzymuje SMS o nieudanej próbie połączenia.

    Co zrobiliśmy :

    - abonent "A" nie zgłasza problemów z połączeniami do innych sieci i
    aparatów,
    - wykasowaliśmy abonenta "A" z aparatu "B", próba telefonowania = nie
    dzwoni,
    - zapisywaliśmy abonenta "A" w aparacie "B" na karcie pamięci albo w
    pamięci telefonu, efekt = nie dzwoni,
    - zapisaliśmy kilka fikcyjnych numerów w "kontaktach" (żeby "ominąć"
    potencjalnie uszkodzone obszary pamięci), efekt = nie dzwoni

    Niby to śmieszne i nie dotyczy bezpośrednio mnie ale jestem ciekaw czy ktoś
    miał już podobne kłopoty i na czym polega problem...

    Proszę o pomoc...

    Pozdrawiam

    "Jadarek" - Darek K.