  • Data: 2015-09-13 23:34:58
    Temat: Antena CB z drucika albo nie z drucika
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o ... antene CB do mojego roadstera
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Renault_Wind . Cala powierzchnia plastikowego
    dachu jest ruchoma lub nad nia poruszaja sie plastikowe elementy dachu wiec
    ... nie moge do niej zamontowac anteny. Nie widze takze mozliwosci
    zamontowania w innych miejscach. Sie dzisiaj znowu zastanawialem gdzie i mi
    sie wydaje, ze ... skoro roadster nie ma widocznej na zewnatrz anteny do
    zwyklego radia a radio dziala to nalezy isc tym samym tropem, czyli zrobic
    antene gdzies wewnatrz. Odpowiednim miejscem wydaje sie poprzeczka za
    kierowca, jednak ... dostepna wysokosc to zaledwie okolo 15cm (pierwsze
    zdjecie na wikipedii) i oczywiscie takiej anteny fabrycznej nie znajde, ale
    ... czy aby na pewno nie da sie jej po prostu zrobic. Gdybym np fabryczna
    antene polozyl plasko w tym miejscu (bo z szerokoscia nie ma problemu) to
    latwo uzyskalbym przynajmniej dopasowanie, ale oczywiscie kierunkowosci
    wlasciwej nie ...

    Odpowiedzi ustawilem na news:pl.misc.samochody bo popularna, ale najbardziej
    licze na odpowiedzi z grup radiowych