-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfeed.tpinternet.pl!n
ews.onet.pl!not-for-mail
From: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Ankieta - prośba o pomoc w sprawie pracy doktorskiej
Date: Mon, 23 Feb 2004 15:23:17 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 592
Message-ID: <c1d2k3$phr$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: alesniew.usr.onet
X-Trace: news.onet.pl 1077546435 26171 192.168.1.71 (23 Feb 2004 14:27:15 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 23 Feb 2004 14:27:15 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:63145
[ ukryj nagłówki ]
Dzień dobry,
Przepraszam wszystkich, którzy mogą poczuć się urażeni, że piszę na tę grupę
nie koniecznie w związku z tematem. Nie mniej mam ogromną prośbę - piszę
pracę doktorską na temat reklamy internetowej w Polsce (na Wydziale
Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ), interesuje mnie między innymi
odbiór reklamy oraz stopień znajomości tego rodzaju reklamy wśród
internautów.
W związku z tym mam ogromną prośbę do wszystkich, którzy zechcieliby mi
pomóc wypełniając poniższą ankietę (jest ona częściowo ankietą na zasadzie
wyboru wśród gotowych odpowiedzi, częściowo proszę o krótkie opinie na temat
reklamy), nie jest bardzo długa. Wystarczy wypełnić i odesłać mi na adres:
a...@g...miks.uj.edu.pl
Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi i pomoc.
Z góry dziękuję
Agnieszka Leśniewska
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
ANKIETA
CZĘŚĆ PIERWSZA
Dane dotyczące respondentów ankiety (przy właściwej odpowiedzi proszę
zaznaczyć "x"):
- Płeć (kobieta/ mężczyzna)
- wiek ..................
- wykształcenie:
wyższe
średnie
podstawowe
- studia (proszę podać uczelnię i kierunek)
....................................................
................
szkoła średnia (proszę podać rodzaj szkoły średniej)
....................................................
................
szkoła podstawowa
- wielkość miejscowości zamieszkania:
miasto ponad 1 mln mieszkańców
miasto 500 tys. - 1 mln mieszkańców
miasto 250-500 tys. mieszkańców
miasto 100-250 tys. mieszkańców
miasto 50-100 tys. mieszkańców
miasto 20-50 tys. mieszkańców
miasto 10-20 tys. mieszkańców
miasto do 5 tys. mieszkańców
wieś
Ankieta
Informacje ogólne:
1. Kiedy ostatni raz Pan (i) korzystał(a) z Internetu? (przy właściwej
odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
- dzisiaj
- w ciągu ostatniego tygodnia
- wciągu ostatniego miesiąca
- w ciągu ostatnich 3 miesięcy
- w ciągu ostatnich 6 miesięcy
- w ciągu ostatniego roku
- ponad rok temu
2. Ile przeciętnie godzin w tygodniu korzysta Pan(i) z Internetu? (przy
właściwej odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
- godzinę
- 2-4 godzin
- 5-8 godzin
- 9-12 godzin
- 13-20 godzin
- 21 -30 godzin
- ponad 30 godzin
3. Czy korzysta Pan (i) z poczty elektronicznej? (przy właściwej odpowiedzi
proszę zaznaczyć "x"):
- korzystam
- nie korzystam
4. Czy korzysta Pan(i) z wyszukiwarki internetowej? (przy właściwej
odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
- korzystam
- nie korzystam
5. Czy posiada Pan(i) własną stronę www? (przy właściwej odpowiedzi proszę
zaznaczyć "x"):
- posiadam
- nie posiadam
6. Czy przewiduje Pan(i), że w najbliższej przyszłości będzie korzystać z
Internetu w większym zakresie niż obecnie? (przy właściwej odpowiedzi proszę
zaznaczyć "x"):
- tak
- nie
- nie wiem
7. Czy uczestniczy Pan(i) w dyskusjach na łamach for internetowych? Jeśli
tak, jak często? (przy właściwej odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
a) uczestniczę
Jak często?
- codziennie
- kilka razy w tygodniu
- raz w tygodniu
- raz w miesiącu
- kilka razy w miesiącu
- rzadziej niż raz w miesiącu
b) nie uczestniczę
8. Czy korzysta Pan(i) z czatu? Jeśli tak, jak często? (przy właściwej
odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
a) korzystam
b) nie korzystam
Jak często?
- codziennie
- kilka razy w tygodniu
- raz w tygodniu
- raz w miesiącu
- kilka razy w miesiącu
- rzadziej niż raz w miesiącu
9. Czy korzysta Pan(i) z portali internetowych (polskich lub zagranicznych)?
Jeśli tak z jakich najczęściej? (przy właściwej odpowiedzi proszę zaznaczyć
"x"):
a) korzystam
proszę podać nazwę portalu z jakiego Pan(i) korzysta najczęściej
.................................................
b) nie korzystam
CZĘŚĆ DRUGA
Informacje na temat stosunku do reklamy:
1. Jaki jest Pana(i) stosunek do reklamy w mediach tradycyjnych (telewizja,
radio, prasa)? (przy właściwej odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
c) zdecydowanie pozytywny
d) raczej pozytywny
e) ani pozytywny ani negatywny
f) raczej negatywny
g) zdecydowanie negatywny
h) nie mam zdania
2. Jakie rodzaj reklamy Pan(i) preferuje? (przy właściwej odpowiedzi proszę
zaznaczyć "x"):
a) reklama zewnętrzna (plakaty, billboardy, itp.)
b) reklama telewizyjna
c) reklama radiowa
d) reklama prasowa
e) reklama internetowa
f) ulotki, broszury, itp.
g) prezentacje multimedialne (płyty CD, itp.)
h) inne
i) nie mam zdania
Dlaczego tego rodzaju reklama najbardziej Panu(i) odpowiada?
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
..........
3. Jaki jest Pana(i) stosunek do reklamy internetowej? (przy właściwej
odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
a) zdecydowanie pozytywny
b) raczej pozytywny
c) ani pozytywny ani negatywny
d) raczej negatywny
e) zdecydowanie negatywny
f) nie mam zdania
4. Czy zna Pan(i) następujące rodzaje reklam internetowych? (przy właściwej
odpowiedzi proszę zaznaczyć "x", jeśli nie zna Pan(i) żadnego z niżej
wymienionych rodzajów reklamy proszę przejść do pytania nr 6):
a) banner tradycyjny
b) pop-up
c) pop-under
d) skyscraper
e) billboard (megabanner)
f) brandmark
g) poltergeist
h) box śródtekstowy
i) watermark
j) interstitial
k) strona www produktu lub firmy
l) e-mailing
5. Jaki jest Pana(i) stosunek do poszczególnych form reklamy (przy właściwej
odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
a) banner
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
b) pop-up
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
c) pop-under
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
d) skyscraper
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
e) billboard (megabanner)
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
f) brandmark
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
g) poltergeist
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
h) box śrótekstowy
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
i) watermark
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
j) interstitial
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
k) strona www produktu lub firmy
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
l) e-mailing
zdecydowanie pozytywny
raczej pozytywny
ani pozytywny ani negatywny
raczej negatywny
zdecydowanie negatywny
nie mam zdania
6. Do której z form reklamy - tradycyjnej (reklama w prasie, radiu,
telewizji) czy internetowej - ma Pan(i) bardziej pozytywne nastawienie?
(przy właściwej odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
a) tradycyjnej
b) internetowej
c) na równi
d) ani tradycyjnej ani internetowej
e) nie mam zdania.
7. Jaką według Pana(i) reklamę łatwiej zignorować - tradycyjną (reklama w
prasie, radiu, telewizji) czy internetową? (przy właściwej odpowiedzi proszę
zaznaczyć "x"):
a) tradycyjną
b) internetową
c) na równi
d) ani tradycyjną ani internetową
e) nie mam zdania.
8. Która z form reklamy - tradycyjna (reklama w prasie, radiu, telewizji)
czy internetowa - jest według Pana(i) bardziej skuteczna? (przy właściwej
odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
a) tradycyjna
b) internetowa
c) na równi
d) ani tradycyjna ani internetowa
e) nie mam zdania.
9. Która z form reklamy - tradycyjna (reklama w prasie, radiu, telewizji)
czy internetowa - jest według Pana(i) bardziej interesująca? (przy właściwej
odpowiedzi proszę zaznaczyć "x"):
a) tradycyjna
b) internetowa
c) na równi
d) ani tradycyjna ani internetowa
e) nie mam zdania.
10. Co według Pana(i) może zaintrygować w reklamie internetowej sprawiając,
że odbiorca reklamy zechce sięgnąć informacji o reklamowanym
produkcie/usłudze?
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
......................
11. Czy zdarza się Panu(i) omijać reklamy internetowe? Jeśli tak to w jaki
sposób?
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
......................
12. Czy reklama internetowa Pana(-ią) irytuje?
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
......................
13. Czy widzi Pan(-i) podobieństwa między reklamą internetową i tradycyjną?
Jeśli tak to jakie?
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
......................
14. Czy zna Pan(i) przykłady reklam internetowych nawiązujących do reklam
tradycyjnych lub będących ich odpowiednikami w sieci www?
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
......................
15. Proszę podać przykład najciekawszej według Pana(i) reklamy internetowej?
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
........................
....................................................
......................
begin 666 Ankieta.txt
M04Y+245400T*#0I#6LJ,QB!024525U-:00T*#0I$86YE(&1O='E
C>KEC92!R
M97-P;VYD96YT\W<@86YK:65T>2 H<')Z>2!WLV&<8VEW96H@;V1P;W=I961Z
M:2!P<F]S>NH@>F%Z;F%C>GGF(")X(BDZ#0HM(%"S9>8@*&MO8FE
E=&$O(&WJ
MOV-Z>7IN82D-"BT@=VEE:R N+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX-"BT@=WEK<WIT
M8;-C96YI93H-"G=YOW-Z92 -"B @(" @()QR961N:64@#0H@(" @("!P;V1S
M=&%W;W=E#0HM('-T=61I82 H<')O<WKJ('!O9&'F('5C>F5L;FGJ(&D@:VEE
M<G5N96LI#0HN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+@T*(" @(" @<WIK;[-A
M()QR961N:6$@*'!R;W-ZZB!P;V1AYB!R;V1Z86H@<WIK;[-Y()Q
R961N:65J
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MN6=U(&]S=&%T;FEE9V\@='EG;V1N:6$@#0HM('=C:;EG=2!O<W1
A=&YI96=O
M(&UI97-IN6-A( T*+2!W(&-IN6=U(&]S=&%T;FEC:" S(&UI97-IZF-Y( T*
M+2!W(&-IN6=U(&]S=&%T;FEC:" V(&UI97-IZF-Y( T*+2!W(&-IN6=U(&]S
M=&%T;FEE9V\@<F]K=2 -"BT@<&]N860@<F]K('1E;74@#0H-"C(N($EL92!P
M<GIE8VGJ=&YI92!G;V1Z:6X@=R!T>6=O9&YI=2!K;W)Z>7-T82!
086XH:2D@
M>B!);G1E<FYE='4_("AP<GIY('>S89QC:7=E:B!O9'!O=VEE9'I
I('!R;W-Z
MZB!Z87IN86-Z>>8@(G@B*3H-"BT@9V]D>FENZ@T*+2 R+30@9V]D>FEN( T*
M+2 U+3@@9V]D>FEN( T*+2 Y+3$R(&=O9'II;B -"BT@,3,M,C @9V]D>FEN
M( T*+2 R,2 M,S @9V]D>FEN( T*+2!P;VYA9" S,"!G;V1Z:6X@#0H-"C,N
M($-Z>2!K;W)Z>7-T82!086X@*&DI('H@<&]C>G1Y(&5L96MT<F]
N:6-Z;F5J
M/R H<')Z>2!WLV&<8VEW96H@;V1P;W=I961Z:2!P<F]S>NH@>F%Z;F%
C>GGF
M(")X(BDZ#0HM(&MO<GIY<W1A;2 -"BT@;FEE(&MO<GIY<W1A;2 -"@T*-"X@
M0WIY(&MO<GIY<W1A(%!A;BAI*2!Z('=Y<WIU:VEW87)K:2!I;G1
E<FYE=&]W
M96H_("AP<GIY('>S89QC:7=E:B!O9'!O=VEE9'II('!R;W-ZZB!
Z87IN86-Z
M>>8@(G@B*3H-"BT@:V]R>GES=&%M( T*+2!N:64@:V]R>GES=&%M( T*#0HU
M+B!#>GD@<&]S:6%D82!086XH:2D@=[-A<VZY('-T<F]NZB!W=W<
_("AP<GIY
M('>S89QC:7=E:B!O9'!O=VEE9'II('!R;W-ZZB!Z87IN86-Z>>8
@(G@B*3H-
M"BT@<&]S:6%D86T@#0HM(&YI92!P;W-I861A;2 -"@T*-BX@0WIY('!R>F5W
M:61U:F4@4&%N*&DI+""_92!W(&YA:F)L:;]S>F5J('!R>GES>K-
OG&-I(&+J
M9'II92!K;W)Z>7-T8>8@>B!);G1E<FYE='4@=R!W:>IK<WIY;2!
Z86MR97-I
M92!N:;\@;V)E8VYI93\@*'!R>GD@=[-AG&-I=V5J(&]D<&]W:65
D>FD@<')O
M<WKJ('IA>FYA8WIYYB B>"(I.@T*+2!T86L@#0HM(&YI92 -"BT@;FEE('=I
M96T@#0H-"C<N($-Z>2!U8WIE<W1N:6-Z>2!086XH:2D@=R!D>7-
K=7-J86-H
M(&YA(+-A;6%C:"!F;W(@:6YT97)N971O=WEC:#\@2F6<;&D@=&%
K+"!J86L@
M8WKJ<W1O/R H<')Z>2!WLV&<8VEW96H@;V1P;W=I961Z:2!P<F]S>NH@>F%Z
M;F%C>GGF(")X(BDZ#0IA*2!U8WIE<W1N:6-ZZB -"B @(" @($IA:R!C>NIS
M=&\_#0HM(&-O9'II96YN:64@#0HM(&MI;&MA(')A>GD@=R!T>6=
O9&YI=2 -
M"BT@<F%Z('<@='EG;V1N:74@#0HM(')A>B!W(&UI97-IN6-U( T*+2!K:6QK
M82!R87IY('<@;6EE<VFY8W4@#0HM(')Z861Z:65J(&YIOR!R87H
@=R!M:65S
M:;EC=2 -"F(I(&YI92!U8WIE<W1N:6-ZZB -"@T*."X@0WIY(&MO<GIY<W1A
M(%!A;BAI*2!Z(&-Z871U/R!*99QL:2!T86LL(&IA:R!C>NIS=&\
_("AP<GIY
M('>S89QC:7=E:B!O9'!O=VEE9'II('!R;W-ZZB!Z87IN86-Z>>8
@(G@B*3H-
M"F$I(&MO<GIY<W1A;2 -"F(I(&YI92!K;W)Z>7-T86T-"@T*2F%K(&-ZZG-T
M;S\-"BT@8V]D>FEE;FYI92 -"BT@:VEL:V$@<F%Z>2!W('1Y9V]D;FEU( T*
M+2!R87H@=R!T>6=O9&YI=2 -"BT@<F%Z('<@;6EE<VFY8W4@#0HM(&MI;&MA
M(')A>GD@=R!M:65S:;EC=2 -"BT@<GIA9'II96H@;FF_(')A>B!W(&UI97-I
MN6-U( T*.2X@0WIY(&MO<GIY<W1A(%!A;BAI*2!Z('!O<G1A;&D@:6YT97
)N
M971O=WEC:" H<&]L<VMI8V@@;'5B('IA9W)A;FEC>FYY8V@I/R!*99QL:2!T
M86L@>B!J86MI8V@@;F%J8WKJG&-I96H_("AP<GIY('>S89QC:7=
E:B!O9'!O
M=VEE9'II('!R;W-ZZB!Z87IN86-Z>>8@(G@B*3H-"F$I(&MO<GI
Y<W1A;2 -
M"G!R;W-ZZB!P;V1AYB!N87IWZB!P;W)T86QU('H@:F%K:65G;R!
086XH:2D@
M:V]R>GES=&$@;F%J8WKJG&-I96H-"B @(" @("XN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX-"B @(" @8BD@;FEE
M(&MO<GIY<W1A;2 -"@T*0UK*C,8@1%)51T$-"@T*26YF;W)M86-J92!N82!T
M96UA="!S=&]S=6YK=2!D;R!R96ML86UY.@T*,2X@2F%K:2!J97-
T(%!A;F$H
M:2D@<W1O<W5N96L@9&\@<F5K;&%M>2!W(&UE9&EA8V@@=')A9'E
C>6IN>6-H
M("AT96QE=VEZ:F$L(')A9&EO+"!P<F%S82D_("AP<GIY('>S89Q
C:7=E:B!O
M9'!O=VEE9'II('!R;W-ZZB!Z87IN86-Z>>8@(G@B*3H-"F,I('I
D96-Y9&]W
M86YI92!P;WIY='EW;GD@#0ID*2!R86-Z96H@<&]Z>71Y=VYY( T*92D@86YI
M('!O>GET>7=N>2!A;FD@;F5G871Y=VYY( T*9BD@<F%C>F5J(&YE9V%T>7=N
M>2 -"F<I('ID96-Y9&]W86YI92!N96=A='EW;GD@#0IH*2!N:64@;6%
M('ID
M86YI82 -"@T*,BX@2F%K:64@<F]D>F%J(')E:VQA;7D@4&%N*&DI('!R969
E
M<G5J93\@*'!R>GD@=[-AG&-I=V5J(&]D<&]W:65D>FD@<')O<WK
J('IA>FYA
M8WIYYB B>"(I.@T*82D@<F5K;&%M82!Z97=NZG1R>FYA("AP;&%K871Y+"!
B
M:6QL8F]A<F1Y+"!I=' N*2 -"F(I(')E:VQA;6$@=&5L97=I>GEJ;F$@#0IC
M*2!R96ML86UA(')A9&EO=V$@#0ID*2!R96ML86UA('!R87-O=V$
@#0IE*2!R
M96ML86UA(&EN=&5R;F5T;W=A( T*9BD@=6QO=&MI+"!B<F]S>G5R>2P@:71P
M+B -"F<I('!R97IE;G1A8VIE(&UU;'1I;65D:6%L;F4@*'"S>71Y($-
$+"!I
M=' N*2 -"F@I(&EN;F4@#0II*2!N:64@;6%M('ID86YI82 -"@T*1&QA8WIE
M9V\@=&5G;R!R;V1Z86IU(')E:VQA;6$@;F%J8F%R9'II96H@4&%
N=2AI*2!O
M9'!O=VEA9&$_#0HN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+@T*#0HS+B!
*86MI(&IE
M<W0@4&%N82AI*2!S=&]S=6YE:R!D;R!R96ML86UY(&EN=&5R;F5
T;W=E:C\@
M*'!R>GD@=[-AG&-I=V5J(&]D<&]W:65D>FD@<')O<WKJ('IA>FY
A8WIYYB B
M>"(I.@T*82D@>F1E8WED;W=A;FEE('!O>GET>7=N>2 -"F(I(')A8WIE:B!P
M;WIY='EW;GD@#0IC*2!A;FD@<&]Z>71Y=VYY(&%N:2!N96=A='E
W;GD@#0ID
M*2!R86-Z96H@;F5G871Y=VYY( T*92D@>F1E8WED;W=A;FEE(&YE9V%T>7=N
M>2 -"F8I(&YI92!M86T@>F1A;FEA#0H-"C0N($-Z>2!Z;F$@4&%N*&D
I(&YA
M<W3J<'5JN6-E(')O9'IA:F4@<F5K;&%M(&EN=&5R;F5T;W=Y8V@
_("AP<GIY
M('>S89QC:7=E:B!O9'!O=VEE9'II('!R;W-ZZB!Z87IN86-Z>>8
@(G@B+"!J
M99QL:2!N:64@>FYA(%!A;BAI*2"_861N96=O('H@;FF_96H@=WE
M:65N:6]N
M>6-H(')O9'IA:O-W(')E:VQA;7D@<')O<WKJ('!R>F5JG.8@9&\
@<'ET86YI
M82!N<B V*3H-"F$I(&)A;FYE<B @=')A9'EC>6IN>0T*8BD@<&]P+75P( T*
M8RD@<&]P+75N9&5R#0ID*2!S:WES8W)A<&5R( T*92D@8FEL;&)O87)D("AM
M96=A8F%N;F5R*0T*9BD@8G)A;F1M87)K#0IG*2!P;VQT97)G96E
S=" -"F@I
M(&)O>""<<O-D=&5K<W1O=WD@#0II*2!W871E<FUA<FL-"FHI(&E
N=&5R<W1I
M=&EA; T*:RD@<W1R;VYA('=W=R!P<F]D=6MT=2!L=6(@9FER;7D@#0IL*2
!E
M+6UA:6QI;F<@#0H-"C4N($IA:VD@:F5S="!086YA*&DI('-T;W-
U;F5K(&1O
M('!O<WIC>F5G\VQN>6-H(&9O<FT@<F5K;&%M>2 H<')Z>2!WLV&<8VEW96H@
M;V1P;W=I961Z:2!P<F]S>NH@>F%Z;F%C>GGF(")X(BDZ#0IA*2!
B86YN97(@
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M("!N:64@;6%M('ID86YI80T*8RD@<&]P+75N9&5R#0IZ9&5C>61
O=V%N:64@
M<&]Z>71Y=VYY( T*<F%C>F5J('!O>GET>7=N>2 -"F%N:2!P;WIY='EW;GD@
M86YI(&YE9V%T>7=N>2 -"G)A8WIE:B!N96=A='EW;GD@#0IZ9&5C>61O=V%N
M:64@;F5G871Y=VYY( T*(" @(" @;FEE(&UA;2!Z9&%N:6$-"F0I('-K>7-C
M<F%P97(-"GID96-Y9&]W86YI92!P;WIY='EW;GD@#0IR86-Z96H
@<&]Z>71Y
M=VYY( T*86YI('!O>GET>7=N>2!A;FD@;F5G871Y=VYY( T*<F%C>F5J(&YE
M9V%T>7=N>2 -"GID96-Y9&]W86YI92!N96=A='EW;GD@#0H@(" @("!N:64@
M;6%M('ID86YI80T*92D@8FEL;&)O87)D("AM96=A8F%N;F5R*0T
*>F1E8WED
M;W=A;FEE('!O>GET>7=N>2 -"G)A8WIE:B!P;WIY='EW;GD@#0IA;FD@<&]Z
M>71Y=VYY(&%N:2!N96=A='EW;GD@#0IR86-Z96H@;F5G871Y=VY
Y( T*>F1E
M8WED;W=A;FEE(&YE9V%T>7=N>2 -"B @(" @(&YI92!M86T@>F1A;FEA#0IF
M*2!B<F%N9&UA<FL-"GID96-Y9&]W86YI92!P;WIY='EW;GD@#0I
R86-Z96H@
M<&]Z>71Y=VYY( T*86YI('!O>GET>7=N>2!A;FD@;F5G871Y=VYY( T*<F%C
M>F5J(&YE9V%T>7=N>2 -"GID96-Y9&]W86YI92!N96=A='EW;GD@#0H@(" @
M("!N:64@;6%M('ID86YI80T*9RD@<&]L=&5R9V5I<W0-"GID96-
Y9&]W86YI
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M8WIE:B!N96=A='EW;GD@#0IZ9&5C>61O=V%N:64@;F5G871Y=VY
Y( T*(" @
M(" @;FEE(&UA;2!Z9&%N:6$-"FDI('=A=&5R;6%R:PT*>F1E8WED;W=
A;FEE
M('!O>GET>7=N>2 -"G)A8WIE:B!P;WIY='EW;GD@#0IA;FD@<&]Z>71Y=VYY
M(&%N:2!N96=A='EW;GD@#0IR86-Z96H@;F5G871Y=VYY( T*>F1E8WED;W=A
M;FEE(&YE9V%T>7=N>2 -"B @(" @(&YI92!M86T@>F1A;FEA#0IJ*2!I;G1E
M<G-T:71I86P-"GID96-Y9&]W86YI92!P;WIY='EW;GD@#0IR86-
Z96H@<&]Z
M>71Y=VYY( T*86YI('!O>GET>7=N>2!A;FD@;F5G871Y=VYY( T*<F%C>F5J
M(&YE9V%T>7=N>2 -"GID96-Y9&]W86YI92!N96=A='EW;GD@#0H@(" @(&YI
M92!M86T@>F1A;FEA#0IK*2!S=')O;F$@=W=W('!R;V1U:W1U(&Q
U8B!F:7)M
M>0T*>F1E8WED;W=A;FEE('!O>GET>7=N>2 -"G)A8WIE:B!P;WIY='EW;GD@
M#0IA;FD@<&]Z>71Y=VYY(&%N:2!N96=A='EW;GD@#0IR86-Z96H
@;F5G871Y
M=VYY( T*>F1E8WED;W=A;FEE(&YE9V%T>7=N>2 -"B @(" @(&YI92!M86T@
M>F1A;FEA#0IL*2!E+6UA:6QI;F<-"GID96-Y9&]W86YI92!P;WI
Y='EW;GD@
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M*2!B87)D>FEE:B!P;WIY='EW;F4@;F%S=&%W:65N:64_("AP<GI
Y('>S89QC
M:7=E:B!O9'!O=VEE9'II('!R;W-ZZB!Z87IN86-Z>>8@(G@B*3H
-"F$I('1R
M861Y8WEJ;F5J#0IB*2!I;G1E<FYE=&]W96H-"F,I(&YA('+S=VY
I#0ID*2!A
M;FD@=')A9'EC>6IN96H@86YI(&EN=&5R;F5T;W=E:@T*92D@;FE
E(&UA;2!Z
M9&%N:6$N#0H-"C<N($IA:[D@=V5DLW5G(%!A;F$H:2D@<F5K;&%
MZB"S871W
M:65J('II9VYO<F]W8>8@+2!T<F%D>6-Y:FZY("AR96ML86UA('<
@<')A<VEE
M+"!R861I=2P@=&5L97=I>FII*2!C>GD@:6YT97)N971O=[D_("A
P<GIY('>S
M89QC:7=E:B!O9'!O=VEE9'II('!R;W-ZZB!Z87IN86-Z>>8@(G@
B*3H-"F$I
M('1R861Y8WEJ;KD-"F(I(&EN=&5R;F5T;W>Y#0IC*2!N82!R\W=
N:0T*9"D@
M86YI('1R861Y8WEJ;KD@86YI(&EN=&5R;F5T;W>Y#0IE*2!N:64
@;6%M('ID
M86YI82X-"@T*."X@2W3S<F$@>B!F;W)M(')E:VQA;7D@+2!T<F%
D>6-Y:FYA
M("AR96ML86UA('<@<')A<VEE+"!R861I=2P@=&5L97=I>FII*2!
C>GD@:6YT
M97)N971O=V$@+2!J97-T('=E9+-U9R!086YA*&DI(&)A<F1Z:65
J('-K=71E
M8WIN83\@*'!R>GD@=[-AG&-I=V5J(&]D<&]W:65D>FD@<')O<WK
J('IA>FYA
M8WIYYB B>"(I.@T*82D@=')A9'EC>6IN80T*8BD@:6YT97)N971O=V$-"F,
I
M(&YA('+S=VYI#0ID*2!A;FD@=')A9'EC>6IN82!A;FD@:6YT97)
N971O=V$-
M"F4I(&YI92!M86T@>F1A;FEA+@T*#0HY+B!+=/-R82!Z(&9O<FT
@<F5K;&%M
M>2 M('1R861Y8WEJ;F$@*')E:VQA;6$@=R!P<F%S:64L(')A9&EU+"!
T96QE
M=VEZ:FDI(&-Z>2!I;G1E<FYE=&]W82 M(&IE<W0@=V5DLW5G(%!A;F$H:2D@
M8F%R9'II96H@:6YT97)E<W5JN6-A/R H<')Z>2!WLV&<8VEW96H@;V1P;W=I
M961Z:2!P<F]S>NH@>F%Z;F%C>GGF(")X(BDZ#0IA*2!T<F%D>6-
Y:FYA#0IB
M*2!I;G1E<FYE=&]W80T*8RD@;F$@<O-W;FD-"F0I(&%N:2!T<F%
D>6-Y:FYA
M(&%N:2!I;G1E<FYE=&]W80T*92D@;FEE(&UA;2!Z9&%N:6$N#0H
-"C$P+B!#
M;R!W962S=6<@4&%N82AI*2!M;[]E('IA:6YT<GEG;W=AYB!W(')
E:VQA;6EE
M(&EN=&5R;F5T;W=E:B!S<')A=VEA:KEC+""_92!O9&)I;W)C82!
R96ML86UY
M('IE8VAC92!S:>IG;KGF(&EN9F]R;6%C:FD@;R!R96ML86UO=V%
N>6T@<')O
M9'5K8VEE+W5SLW5D>F4_#0HN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+@T*#0HQ,2X@0WIY('ID87)Z82!S:>H@4&%N=2AI*2!O;6E
J8>8@<F5K
M;&%M>2!I;G1E<FYE=&]W93\@2F6<;&D@=&%K('1O('<@:F%K:2!
S<&]S\V(_
M#0HN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+@T*#0H
Q,BX@0WIY
M(')E:VQA;6$@:6YT97)N971O=V$@4&%N82@M:;DI(&ER>71U:F4
_#0HN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+@T*#0HQ,RX@0WI
Y('=I9'II
M(%!A;B@M:2D@<&]D;V)I9?%S='=A(&UIZF1Z>2!R96ML86VY(&E
N=&5R;F5T
M;W>Y(&D@=')A9'EC>6INN3\@2F6<;&D@=&%K('1O(&IA:VEE/PT
*+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX-"@T*,30N($-Z>2!
Z;F$@4&%N
M*&DI('!R>GEKLV%D>2!R96ML86T@:6YT97)N971O=WEC:"!N87=
IN7IU:KEC
M>6-H(&1O(')E:VQA;2!T<F%D>6-Y:FYY8V@@;'5B(&+J9+EC>6-
H(&EC:"!O
M9'!O=VEE9&YI:V%M:2!W('-I96-I('=W=S\-"BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN#0H-"C$U+B!0<F]S>NH@<&]D8>8@<')
Z>6NS860@
M;F%J8VEE:V%W<WIE:B!W962S=6<@4&%N82AI*2!R96ML86UY(&E
N=&5R;F5T
M;W=E:C\-"BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N+BXN+BXN
M+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BXN+BX
N#0H-"@T*
0#0H-"@T*#0H-"@T*#0H-"@``
`
end
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi