-
11. Data: 2013-01-24 22:55:30
Temat: Re: Ankieta do pracy inżynierskiej
Od: "Arbiter" <n...@h...com>
Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci
> To juz raczej Velorex bo DUO to byla porazka konstruktorska pod kazdym
> wzgledem, jego jedyna zaleta bylo to ze w ogole byl, kiedy nic nie
a co jest nie tak z DUO?
I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL
-
12. Data: 2013-01-25 08:47:01
Temat: Re: Ankieta do pracy in?ynierskiej
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2013-01-24 22:55, Arbiter pisze:
> Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci
>
>> To juz raczej Velorex bo DUO to byla porazka konstruktorska pod kazdym
>> wzgledem, jego jedyna zaleta bylo to ze w ogole byl, kiedy nic nie
>
> a co jest nie tak z DUO?
> I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL
Z tego co pamiętam,to ciężko go było rozpędzić tak żeby na piechotę nie
dogonić.Velury były,choć na ulicy rzadko,leżą w kilku znajomych garażach.
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
13. Data: 2013-01-25 22:57:50
Temat: Re: Ankieta do pracy in?ynierskiej
Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
Monster <a...@o...pl> wrote:
>W dniu 2013-01-24 22:55, Arbiter pisze:
>> a co jest nie tak z DUO?
>> I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL
>Z tego co pamiętam,to ciężko go było rozpędzić tak żeby na piechotę nie
>dogonić.Velury były,choć na ulicy rzadko,leżą w kilku znajomych garażach.
Ano tak mniej wiecej, to pierwsza wada, bo trzeba bylo miec cos z
glowa, zeby 170 kilo zelastwa plus w zalozeniu 2 osoby napedzic 3,5
konnym silniczkiem;)
Druga powazna wada to zupelnie debilne tylne zawieszenie, trzecia to
przednie, na wahaczu pchanym plus pomylka nazwana"amortyzatorem
skretu", ktory dzialal odwrotnie, tj. gdy kolo wpadlo w balans, a
musialo, to ten patent tylko poglebial balans.
W sumie slaby silnik ratowal zycie, bo to bylo krotkie, szerokie, z
uwagi na w/w zupelnie niestabilne i predkosci powyzej 20 km/h to bylo
duze ryzyko.
Ogolnie to co sie nawet jakos sprawdzalo w "fotelu z silnikiem" czyli
Picolo, w wersji 2 osobowej zrobilo sie porazka.
Calosc zrobiona byla z odpadow produkcyjnych w zakladzie Robura, wiec
rama byla ciezka ale za to mietka.
A Velorex to byl kawal sprzeta;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/
-
14. Data: 2013-02-25 18:11:28
Temat: Re: Ankieta do pracy inżynierskiej
Od: gitpfumfel <gitpfumfel@_NOSPAM_tlen.pl>
Panowie jeśli nie wiecie na czym polega pisanie pracy inżynierskiej proszę
nie zabierajcie głosu bo od hejtu mamy już specjalistów o średniej wieku
12 lat na portalu samosia.
Sprecyzowanie o jakich niepełnosprawnych chodzi: jak wszyscy wiemy mamy
niebezpieczne hobby i niestety często ulegamy wypadkom które kończą się
kontynuacja życia na wózku inwalidzkim. O takich właśnie ludzi mi chodzi.
Jeśli idea jest dla niektórych kolegów bez sensu, śmieszna i mają zamiar
wytykać jacy to inżynierowie rosną w tym kraju proszę o pohamowanie
wyrażania swojego zdania w temacie.
Badania maja na celu uzyskanie opinii osób postronnych, niejednokrotnie
różnorodność wypowiedzi dużej grupy ludzi doprowadza do genialnych
wniosków i założeń.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
15. Data: 2013-02-25 18:17:59
Temat: Re: Ankieta do pracy inżynierskiej
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Mon, 25 Feb 2013 17:11:28 +0000 osobnik zwany gitpfumfel
napisał:
> Panowie jeśli nie wiecie na czym polega pisanie pracy inżynierskiej
> proszę nie zabierajcie głosu
za moich czasów inżynierowie zajmowali się projektowaniem nie ankietami
psychologicznymi
--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
16. Data: 2013-02-25 18:46:40
Temat: Re: Ankieta do pracy in?ynierskiej
Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
masti <g...@t...hell> wrote:
>Dnia pięknego Mon, 25 Feb 2013 17:11:28 +0000 osobnik zwany gitpfumfel
>napisał:
>
>> Panowie jeśli nie wiecie na czym polega pisanie pracy inżynierskiej
>> proszę nie zabierajcie głosu
>
>za moich czasów inżynierowie zajmowali się projektowaniem nie ankietami
>psychologicznymi
Kolega szuka natchnienia. Bedzie wpadal raz na miesiac i sprawdzal czy
dosc genialnych wnioskow uroslo.
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/
-
17. Data: 2013-02-25 19:02:27
Temat: Re: Ankieta do pracy inżynierskiej
Od: gitpfumfel <gitpfumfel@_NOSPAM_tlen.pl>
Ankieta jest potrzebna tylko do określenia potrzeb i wymagań jakie będą
stawiane urządzeniu podczas użytkowania. Aby projekt powstał potrzebne są
założenia i ww wymagania. Praca zakończy się oczywiście wykonaniem w pełni
sprawnego urządzenia.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
18. Data: 2013-02-25 20:58:12
Temat: Re: Ankieta do pracy in?ynierskiej
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2013-02-25 19:02, gitpfumfel pisze:
> Ankieta jest potrzebna tylko do określenia potrzeb i wymagań jakie będą
> stawiane urządzeniu podczas użytkowania. Aby projekt powstał potrzebne
> są założenia i ww wymagania. Praca zakończy się oczywiście wykonaniem w
> pełni sprawnego urządzenia.
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>
Miałeś poprzednim razem podanych na tacy kilka pomysłów,zapomniałeś?
powtórzę: rozkładane elektrycznie boczne kółka.
Albo np M72:z koszem więc się nie przewraca,możliwość ręcznej zmiany
biegów,wystarczy dołożyć el rozrusznik i hydrauliczne hamulce.
Tomek
-
19. Data: 2013-02-26 17:55:50
Temat: Re: Ankieta do pracy inżynierskiej
Od: zbigi <z...@w...pl>
gitpfumfel napisał(a):
> Ankieta jest potrzebna tylko do określenia potrzeb i wymagań jakie będą
> stawiane urządzeniu podczas użytkowania.
Słuszne podejście, choć wydaje mi się, że powinieneś pytać osób
bezpośrednio zainteresowanych. Czyli szukać osób niepełnosprawnych,
które chciałyby jeździć na motocyklu. Ewentualnie poprosić na publiku,
byśmy się rozejrzeli po swoim bliższym lub dalszym otoczeniu i
ewentualnie pośredniczyli w kontakcie.
> Aby projekt powstał potrzebne są założenia i ww wymagania.
Yhy. A czy chociaż jakieś mocno wstępne założenia/wymagania już
sformułowałeś?
> Praca zakończy się oczywiście wykonaniem w pełni sprawnego urządzenia.
Daleki jestem od defetyzmu ale w tym przypadku stawiam moją Sikorkę
przeciwko dowolnemu współczesnemu motocyklowi, że ta praca nie zakończy
się wykonaniem jakiegokolwiek w pełni sprawnego urządzenia.
Z różnych względów...
Choć z chęcią przyznam się do pomyłki jeżeli zaistnieje taka konieczność
:) (W sensie, że trzymam kciuki za powodzenie)
--
zbigi i stopka zastępcza
-
20. Data: 2013-02-27 13:48:05
Temat: Re: Ankieta do pracy inżynierskiej
Od: krak <k...@o...pl>
W dniu 2013-02-25 18:11, gitpfumfel pisze:
> Sprecyzowanie o jakich niepełnosprawnych chodzi: jak wszyscy wiemy mamy
> niebezpieczne hobby
Nie próbuj się tu integrować, pojedź se na zlota albo na foruma
i niestety często ulegamy wypadkom które kończą się
> kontynuacja życia na wózku inwalidzkim. O takich właśnie ludzi mi
> chodzi.
Są tu jacyś niepełnosprawni na wózkach?
Ogarnij temat niepełnosprawności "wózkowej", potem zwróć się do
wytypowanej grupy. Tu są spece od wszystkiego ;), ale tam pytaj
No i niech opiekun tej "inżynierskiej produkcji" zaprezentuje na
następnym spotkaniu temat ANKIETA, który tu został rzucony