-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Ankieta do pracy in?ynierskiej
Date: Fri, 25 Jan 2013 22:57:50 +0100
Organization: A&O
Message-ID: <a...@4...com>
References: <abc6e28984392f7ac60fb160be8748c2$1@grupy.scigacz.pl>
<50fdb4f7$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<k...@4...com>
<5101add1$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<51023870$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 6.00/32.1186
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
NNTP-Posting-Host: public-gprs603063.centertel.pl
X-Trace: 1359151072 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1218 37.225.218.248:1844
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:660813
[ ukryj nagłówki ]Monster <a...@o...pl> wrote:
>W dniu 2013-01-24 22:55, Arbiter pisze:
>> a co jest nie tak z DUO?
>> I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL
>Z tego co pamiętam,to ciężko go było rozpędzić tak żeby na piechotę nie
>dogonić.Velury były,choć na ulicy rzadko,leżą w kilku znajomych garażach.
Ano tak mniej wiecej, to pierwsza wada, bo trzeba bylo miec cos z
glowa, zeby 170 kilo zelastwa plus w zalozeniu 2 osoby napedzic 3,5
konnym silniczkiem;)
Druga powazna wada to zupelnie debilne tylne zawieszenie, trzecia to
przednie, na wahaczu pchanym plus pomylka nazwana"amortyzatorem
skretu", ktory dzialal odwrotnie, tj. gdy kolo wpadlo w balans, a
musialo, to ten patent tylko poglebial balans.
W sumie slaby silnik ratowal zycie, bo to bylo krotkie, szerokie, z
uwagi na w/w zupelnie niestabilne i predkosci powyzej 20 km/h to bylo
duze ryzyko.
Ogolnie to co sie nawet jakos sprawdzalo w "fotelu z silnikiem" czyli
Picolo, w wersji 2 osobowej zrobilo sie porazka.
Calosc zrobiona byla z odpadow produkcyjnych w zakladzie Robura, wiec
rama byla ciezka ale za to mietka.
A Velorex to byl kawal sprzeta;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.13 18:11 gitpfumfel
- 25.02.13 18:17 masti
- 25.02.13 18:46 Jacot
- 25.02.13 19:02 gitpfumfel
- 25.02.13 20:58 Monster
- 26.02.13 17:55 zbigi
- 27.02.13 13:48 krak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 EPS12V
- 2025-02-18 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-18 Policja nie może się dowiedzieć komu administrator wynajmowal garaż.
- 2025-02-18 Bursztyn się znalazł
- 2025-02-18 Ruski samolot z turystami nielegalnie internowany po awaryjnym lądowaniu w Poznaniu. Czemu o tym nic nie piszecie pieniacze?!?
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security