  • 1. Data: 2017-01-25 19:30:24
    Temat: Angielskie poczucie humowu.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Normalnie nie łapię go, a szkoda, bo najwyraźniej bawią się dobrze.
    Ale do rzeczy.

    Dostałem poświąteczną gazetkę (teraz... wysłana teraz...) z propozycją
    kupna Kesight-a z 40% rabatem.
    Patrzę na stronie, faktycznie ciekawa cena, sprzęt co prawda odnowiony,
    ale robi się interesująco jak się odejmie te 40%.
    Na wszelki wypadek pytam jednak, czy te 40% to od ceny katalogowej dla
    sprzętu odnowionego.
    Okazało się, że nie, że cena katalogowa już zawiera ten 40% rabat.
    Czyli Anglicy nie rozumieją, że co innego to obniżka ceny spowodowana
    tym, że kupujesz używany sprzęt (odnowiony, ale używany!), a co innego
    rabat!
    Po raz kolejny przekonuję się, że to bardzo dziwny naród. Poprzednio ich
    poczucie humoru kosztowało mnie stratę klienta, więc teraz jestem
    ostrożny i żadnego businesu na nich już nie oprę, ale hobby... czasami
    mogę spróbować. Tylko zalecam wszystkim hobbystom wzmożoną ostrożność i
    sprawdzanie transakcji przed zakupem.

    Irek.

  • 2. Data: 2017-01-25 22:44:10
    Temat: Re: Angielskie poczucie humowu.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Irek.N. pisze tak:

    > Czyli Anglicy nie rozumieją, że co innego to obniżka ceny
    > spowodowana tym, że kupujesz używany sprzęt (odnowiony, ale
    > używany!), a co innego rabat!
    > Po raz kolejny przekonuję się, że to bardzo dziwny naród.

    oj bardzo dziwny. Zawsze tak zakręcą żeby wyjść na korzyść.

    Rano piją herbatę z mlekiem blleee. Cała lodówka zapchana mlekiem żeby
    czasem nie zabrakło. W pociągu czytają gazety zamiast gupi spać.
    Zagadują do nieznajomych. Chodzą w bermudach w styczniu. Wczoraj
    widziałem na przystanku gościa w koszuli i spodniach materiałowych. W
    jednej ręce gazeta a w drugiej kubek kawy z Costa.

    ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2017-01-25 23:44:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Okazało się, że nie, że cena katalogowa już zawiera ten 40% rabat.

    To i tak szczęście, że ceny podają. Większość dużych producentów nie
    raczy takiego drobiazgu podać. Well, pewnie jak z Rolls-Roysem: pytasz o
    cenę, znaczy, że cię nie stać;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2017-01-26 16:43:23
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    PiteR wrote:

    > oj bardzo dziwny. Zawsze tak zakręcą żeby wyjść na korzyść.

    Ale dbają o precyzję i zwięzłość. Np. takie słowo "aquadextrous",
    oznaczające umiejętność regulowania w wannie stopami temperatury
    wody płynącej z tych ich dwóch kraników. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2017-01-26 16:59:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    PiteR wrote:

    >Ale dbają o precyzję i zwięzłość. Np. takie słowo "aquadextrous",
    >oznaczające umiejętność regulowania w wannie stopami temperatury
    >wody płynącej z tych ich dwóch kraników. :-)

    To jeden przyklad, a przeciez jest masa przykladow na brak precyzji w
    jezyku.

    Eee ... a ta umiejetnosc nie konczy sie oparzeniami stopy ?

    J.

  • 6. Data: 2017-01-26 17:02:49
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    J.F. wrote:

    > Eee ... a ta umiejetnosc nie konczy sie oparzeniami stopy ?

    Wtedy po prostu nie jesteś aquadextrous. :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2017-01-26 18:42:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >Wtedy po prostu nie jesteś aquadextrous. :->

    Moj blad - umiejetnosc krecenia kurkiem.
    Przy ich kurkach to wcale nie takie trudne.

    J.

  • 8. Data: 2017-01-26 18:47:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    >oj bardzo dziwny. Zawsze tak zakręcą żeby wyjść na korzyść.
    >Rano piją herbatę z mlekiem blleee.

    Nie takie zle. Ale czy tam jednak wiekszosc nie pije kawy ?

    >Cała lodówka zapchana mlekiem żeby czasem nie zabrakło.

    Mleko zdrowa rzecz. No i utrzymuje brytyjskich farmerow :-)

    >W pociągu czytają gazety zamiast gupi spać.

    Ale potem nie narzekaja, ze ich okradli :-)

    >Zagadują do nieznajomych. Chodzą w bermudach w styczniu. Wczoraj

    Taki to styczen :-)

    >widziałem na przystanku gościa w koszuli i spodniach materiałowych.

    No, ja kiedys wygladam z okna (u nas) i widze chlopaka w podkoszulku
    (i spodniach).
    Sobie gada ze znajomym.
    A dookola snieg lezy i przynajmniej z -5

    J.

  • 9. Data: 2017-01-26 20:41:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Nie takie zle. Ale czy tam jednak wiekszosc nie pije kawy ?

    U mnie w pracy z 80 proc pije herbę. Mamy wielki wór Tetley jak
    proszku do prania 7kg. Tylko ja piję bez mleka. Nikt nie myje kubków.
    Mają zmywarkę. Placowy obsługuje ją.

    Hit tygodnia. Gościu koło mnie ma w breloczku do kluczy mini keczup ;)

    > Mleko zdrowa rzecz. No i utrzymuje brytyjskich farmerow :-)

    tak :)

    > Ale potem nie narzekaja, ze ich okradli :-)

    Kiedyś o 6:22 widziałem na peronie chłopca z 15 lat gazeta rozpostarta
    większa od niego. Dziś w pociągu powrotnym brodziłem w gazetach do
    drzwi.

    > Taki to styczen :-)

    Śnieg był tylko kilka godzin (chyba 12 stycznia) ale mgła codziennie
    taka że dwa pogrzeby się zderzyły ;) i pełno lisów lata bo ludzie na
    Stratford trzymają kury w ogródkach.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2017-01-26 21:30:22
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-01-26 o 18:47, J.F. pisze:

    > Nie takie zle. Ale czy tam jednak wiekszosc nie pije kawy ?

    Kawę piją, nie wiem dlaczego, ale prawie zawsze jest ohydna.
    Nawiasem: herbata przyrządzana na modłę turecką jest IMHO niepomiernie
    smaczniejsza od tej robionej po angielsku.

    P.P.