  • 11. Data: 2017-01-30 02:05:46
    Temat: Re: Angielskie poczucie humowu.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:588a3642$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...

    > Taki to styczen :-)

    > No, ja kiedys wygladam z okna (u nas) i widze chlopaka w podkoszulku (i
    > spodniach).
    > Sobie gada ze znajomym.
    > A dookola snieg lezy i przynajmniej z -5

    A co to znaczy "u nas"? :-)

    A co do słabego ubierania się, często się to widuje w USA, gdzie
    ludzie używają samochodów wszędzie i wszędzie tym autem mogą
    pod sam próg właściwie dojechać... Z ciepłego domu do auta, potem
    do ciepłego biura - jak nie spacerujesz godzinami po śniegu to
    przecież możesz przeżyć zimę w półbutach...
    Wbrew polskim przesądom, za przeziębienia odpowiadają wirusy
    a nie chwilowe wyjście z domu ze śmieciami bez czapki na głowie :-)))

  • 12. Data: 2017-01-30 04:25:44
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Wbrew polskim przesądom, za przeziębienia odpowiadają wirusy
    > a nie chwilowe wyjście z domu ze śmieciami bez czapki na głowie :-)))

    Ale jest ziarko prawdy, że przeziębiamy się od zimna. Tyle, że rzeczywiście
    nie bezpośrednio, zimno m.in. bardzo obciąża zasoby organizmu i nie starcza
    ich na ochronę, co zaraz wykorzystują wirusy właśnie. Dlatego równie
    skutecznie przeziębić się może osoba mocno zestresowana, gdy mózg kopci
    cukier na potęgę.
    Ja świeżo po kąpieli zrobiłem dawno temu eksperyment, nie pamiętam już, jak
    zimno było, ale tak nieźle. Mokry cały sru, drzwi od balkonu i stałem tak
    dość długo, aż mi woda we włosach pozamarzała. Nawet kataru nie miałem, a u
    mnie byle co go wywołuje.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 13. Data: 2017-02-01 15:20:13
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 30.01.2017 um 02:05 schrieb Pszemol:

> [...]
    > Wbrew polskim przesądom, za przeziębienia odpowiadają wirusy
    > a nie chwilowe wyjście z domu ze śmieciami bez czapki na głowie :-)))

    Parę lat temu byłem z kolegą z Houston na pustyni Mojave w pracy. Gdzieś
    w lutym to było. Umówiliśmy się na 7:30 przed hotelem, bo o 8
    zaczynaliśmy pracę. Czekam w samochodzie, a on wychodzi w koszulce z
    krótkimi rękawami. Wsiada do samochodu i mówi, że coś mu zimno. W
    samochodzie termometr pokazuje 28 stopni. Tyle, że Farenheita.
    Oczywiście niczego ciepłego nie zapakował, bo tam przecież gorąco
    jest.Po pracy pojechaliśmy do Wal Mart i kupił sobie gangsta jacket.
    Chłop nigdzie poza Teksasem nie był ;-). Aha, o 14 było 90F ;-)

    Waldek

  • 14. Data: 2017-02-02 16:52:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >jest.Po pracy pojechaliśmy do Wal Mart i kupił sobie gangsta jacket.
    >Chłop nigdzie poza Teksasem nie był ;-). Aha, o 14 było 90F ;-)

    Ale w Teksasie zimy nie ma ?

    No fakt, Teksas duzy, jak sie mieszka Houston, to po co jezdzic np do
    Amarillo
    https://www.currentresults.com/Weather/Texas/annual-
    snowfall.php

    J.