  • 1. Data: 2012-02-16 19:58:36
    Temat: Androida rysikiem
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Mam pewne wymagania, których mój Desire Z nie spełnia i zastanawiam się
    nad zmianą.
    Poprzedni telefon miał dotykowy ekran w technologii rezystancyjnej, więc
    niejako z marszu miałem rysik i mogłem sobie coś tam szkicować.
    D.Z. ma pojemnościowy, więc rysik odpada, paluchem jakoś tak
    niedokładnie idzie i zasłania się rysunek podczas tworzenia.
    Pomyślałem o S.G.Note, ale to ogromna cegła jest i boję się (jeszcze nie
    sprawdziłem), że nie zmieszczę w kieszeniach i "upodobaniach".
    Słowem - szukam czegoś podobnego, ale wielkości D.Z. Podpowie ktoś coś
    fajnego? Znam już trochę Androida, więc wolał bym zostać przy nim.
    THX.
    __
    Irek.N.

  • 2. Data: 2012-02-16 20:06:34
    Temat: Re: Androida rysikiem
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-16 20:58, Irek N. pisze:
> [...]
    > Słowem - szukam czegoś podobnego, ale wielkości D.Z. Podpowie ktoś coś
    > fajnego? Znam już trochę Androida, więc wolał bym zostać przy nim.

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=rys
    ik+pojemno%C5%9Bciowy

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 3. Data: 2012-02-16 20:19:31
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=rys
    ik+pojemno%C5%9Bciowy

    Ok, fajnie. Tylko to jest dodatkowa rzecz w kieszeni i zapewne zawsze
    będzie gdzieś indziej niż potrzeba. To raz.
    Dwa - precyzja podobna do mojego małego palca - zasłania tak samo. Do
    rysika jakiego przywykłem używać daleko.

    Miłego.
    __
    Irek.N.

  • 4. Data: 2012-02-16 20:20:29
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 21:06:34 +0100, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=rys
    ik+pojemno%C5%9Bciowy

    Dlaczego mu tak źle życzysz? Takie rysiki mają taką samą dokładność jak
    palec - małą.
    To są po prostu ograniczenia ekranów pojemnościowych. Note omija to
    zastosowaniem technologii Wacoma - ekran jest ekranem ale jednocześnie
    tabletem Wacoma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 5. Data: 2012-02-16 20:30:52
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-16 21:20, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > To są po prostu ograniczenia ekranów pojemnościowych. Note omija to
    > zastosowaniem technologii Wacoma - ekran jest ekranem ale jednocześnie

    Mam u siebie w lapku tableciora wacoma i powiem szczerze, ze dupy nie
    urywa ;) Ani na rysiku, ani na palcu ;)

    I nie jest to jakis stary sprzet, bo siedzi w nim i7.

  • 6. Data: 2012-02-17 08:53:41
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

> [...]
    > niejako z marszu miałem rysik i mogłem sobie coś tam szkicować.
    > D.Z. ma pojemnościowy, więc rysik odpada, paluchem jakoś tak
    /.../

    Jak myślisz nad cyfrowym szkicownikiem poważniej, może zainwestować w
    Wacom Inkling?
    http://inkling.wacom.pl/

    Od kilkunastu lat używam tabletów Wacoma zarówno w firmie jak i w domu i
    myślę, że nie mają w tej dziedzinie konkurencji.
    Zresztą, digitizer w SGN też jest od nich.

    ALex

  • 7. Data: 2012-02-18 23:45:12
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > myślę, że nie mają w tej dziedzinie konkurencji.
    > Zresztą, digitizer w SGN też jest od nich.

    Mam A5-kę w domu i jest cacy, ale nie o to chodzi.
    Często mam _złotą myśl_ w miejscu, gdzie nie mam niczego pod ręką, a
    chciał bym ją zapamiętać, albo możliwie prosto przekazać. Oczywiście
    mogę nagrać słownie wiadomość, mogę jakoś opisać, ale wolał bym po
    prostu to naszkicować. Mogę nosić ze sobą papier i długopis. Mogę
    tablet, nawet lapka, ale jest to wszystko poręczne inaczej.
    Telefon mam zawsze i nauczyłem się już, że mogę go wykorzystywać.
    Poprzedni miał mały jak na obecny standard ekran, ale miał rysik i
    ślicznie się sprawdzał. Kupując D.Z. nie przyszło mi do głowy, że będę
    miał taki problem. Gdybym wiedział - nie kupił bym go, co świadczy o
    ważności problemu.
    Jest na rynku Galaxy Note. Świetny dla mnie (cena specjalnie nie gra
    roli), ale o wiele za duży. Trzymałem w ręku i to już nie telefon, to
    tablet i przez to poręczny, że aż boli. Dla mnie telefon ma być przede
    wszystkim telefonem, a reszta jest dodatkiem. W tym przypadku ważnym,
    ale nie poświęcę funkcjonalności telefonu dla notowania. Poszukuję
    czegoś podobnego, ale wielkości max D.Z.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2012-02-21 21:57:34
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    No i stało się, SGN rozpakowany, przepaskudnie wielki. Jedną ręką nie do
    obsłużenia... bardzo szkoda, choć ekran robi wrażenie.

    Mam natomiast inne pytanie. Otóż włączyłem go w gniazdko jak instrukcja
    nakazała, coby nakarmić. Wszystko cacy, bateria się pokazała rodem z
    telefonu _nadgryzinego_, faktycznie małpują, ale dali ją pionowo :)
    Po paru godzinach włączam telefon, przechodzę przez parę pytań (bez
    karty) i widzę śliczny zwis ekranu. Telefon żyje, klawisze migają, ale
    ekran rozjaśnia się w typowy dla utraty kontroli nad pikselami sposób
    (drobna jaśniejąca i przypadkowo kolorowa kaszka). Klawisz włączenia nie
    reaguje.
    Po paru minutach ożył, ale nie na długo, znów zapadł w śpiączkę.
    Wyłączyłem (dało się), włączyłem ponownie i działa. Powtórzyłem może 3
    razy... nadal ok. No to bawię się nim... działa.

    Zastanawia mnie, czy to przypadek, czy pierwsze włączenie czasami tak
    źle się kończy? W HTC D.Z. też pamiętam na samym początku jakieś
    problemy, ale nie na tyle dobrze, żeby porównać. A może to przypadłość
    Androida?
    Coś wiadomo na ten temat?
    Zastanawiam się czy przenosić dane, czy może się wstrzymać.

    __
    Irek.N.

  • 9. Data: 2012-02-22 09:25:46
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Androida?
    > Coś wiadomo na ten temat?
    > Zastanawiam się czy przenosić dane, czy może się wstrzymać.

    Nigdy tak nie mialem z zadnym telefonem, moge jedynie zasugerowac update
    systemu jesli cos jest dostepnego.

  • 10. Data: 2012-02-22 22:36:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nigdy tak nie mialem z zadnym telefonem, moge jedynie zasugerowac update
    > systemu jesli cos jest dostepnego.

    Jest źle, wygaszony czasami udaje się włączyć, ale powiedzmy raz na 10
    prób. Czasami ekran traci kontrolę i widać powolne i przypadkowe
    rozjaśnianie się ekranu. Czasami udaje się go odblokować i działa ładnie
    i długo, o ile nie pozwoli się mu ponownie zasnąć. Ech...

    Czy jeżeli telefon jest nowy, kupiony z f-rą w salonie przez sieć
    powiedzmy 5 dni temu, mogę wymienić, czy muszę naprawiać? Ktoś się
    orientuje w bieżących prawach i podpowie?
    __
    Irek.N.