  • 21. Data: 2012-12-29 22:16:41
    Temat: Re: Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan
    Od: atm <...@v...pl>

    > Co za idiotyczne rozwiązanie, to nic dziwnego w takim razie, że po
    > krótkiej "zabawie" było już zajęte 650MB pamięci z 1GB.

    Miales krotki kontakt z urzadzeniem oraz systemem i juz jestes w stanie
    stwierdzic autorytatywnie, ze jest to "idiotyczne rozwiazanie"...
    Doswiadczyles jakichs ujemnych skutkow takiego patentu?
    Zrobilem eksperyment - na SGS2 uruchomilem 30 aplikacji: kilka
    "ciezkich" gier, sporo sredniej wielkosci programow i troche drobnicy
    jak np kalkulator czy kalendarz. Zaraz po odpaleniu ostatniej
    sprawdzilem ile ich pojawi sie w mangerze aplikacji - bylo ich juz 14.
    Po 18 minutach zostaly jedynie 4 i co wazne zadna z nich nie pojawila
    sie na liscie aplikacji pobierajacych energie.
    Co wiecej: uzywajac guzika "cofnij" jestes w stanie faktycznie wylaczyc
    niemal kazda aplikacje. Jesli zas jestes wyjatkowo uparty i chcesz miec
    100% pewnosc, ze aplikacja nie dziala w tle mozesz:
    1. wejsc do managera zadan i jesli cos tam jest ubic recznie
    2. zainstalowac jedneko z "tysiaca" task killerow, zeby zrobil to za
    Ciebie wg ustalonych przez Ciebie zasad....
    Tyle, ze z praktyki widze iz stosowanie obu rowiazan jest jedynie strata
    czasu w nowych konstrukcjach.

  • 22. Data: 2012-12-29 22:26:45
    Od: atm <...@v...pl>

    Tak z ciekawości w tabletach i telefonach od Appla
    > też jest taka funkcjonalność.

    Bardzo dobrze sprawdza sie to w praktyce, testowalem na iPadzie 2.

  • 23. Data: 2012-12-30 10:31:43
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-29 16:41, John Kołalsky pisze:

    > Bo te aplikacje zasadniczo są usypiane tzn chodzi tylko jedna.

    Co rozumiesz przez to"usypianie"? Z innymi nie eksperymentowałem, ale
    nie ma żadnego usypiania np. radia netowego, czy czytnika audiobooka,
    można takiego radia słuchać i jednocześnie grać w szachy, to samo z
    czytnikiem audiobook czy odtwarzaczem muzy..

  • 24. Data: 2012-12-30 11:21:57
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-30 10:31, Trybun wrote:

> [...]
    > można takiego radia słuchać i jednocześnie grać w szachy, to samo z
    > czytnikiem audiobook czy odtwarzaczem muzy..

    A Androidzie chyba nie ma usypiania. W przypadku testu, o ktorym
    wspomnialem w tym watku czesc aplikacji pokazywala w managerze zadan
    zmienne obciazenie procesora. Fakt, ze zostaly szybko ubite przez system
    i nie spowodowaly zuzycia baterii.
    Nawigacja, ktora nie zostanie zamknieta a jedynie zwinieta potrafi
    bardzo ladnie oproznic baterie.

  • 25. Data: 2012-12-30 19:10:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > Co rozumiesz przez to"usypianie"?

    onStop

> [...]
    > netowego, czy czytnika audiobooka, można takiego radia słuchać i
    > jednocześnie grać w szachy, to samo z czytnikiem audiobook czy

    Bo mają swoje serwisy, które działają ciągle.

  • 26. Data: 2012-12-30 19:34:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > A Androidzie chyba nie ma usypiania.

    Activity

    > W przypadku testu, o ktorym wspomnialem w tym watku czesc aplikacji
    > pokazywala w managerze zadan zmienne obciazenie procesora. Fakt, ze
    > zostaly szybko ubite przez system
    > i nie spowodowaly zuzycia baterii.

    Service

    > Nawigacja, ktora nie zostanie zamknieta a jedynie zwinieta potrafi bardzo
    > ladnie oproznic baterie.

    android.permission.WAKE_LOCK

  • 27. Data: 2012-12-30 23:41:10
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 29-12-2012 22:26, atm wrote:
    > Tak z ciekawości w tabletach i telefonach od Appla
    >>

    >Bardzo dobrze sprawdza sie to w praktyce, testowalem na iPadzie 2.

    Wszystko sprowadza się do tego, że w andku nigdy nie było prawdziwej
    wielowątkowości.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 28. Data: 2012-12-31 11:51:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-30 23:41, Użytkownik Filip napisał:

    > Wszystko sprowadza się do tego, że w andku nigdy nie było prawdziwej
    > wielowątkowości.

    A czym różni się prawdziwa od nieprawdziwej ?

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2012-12-31 12:31:16
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-30 11:21, atm pisze:

> [...]
    > i nie spowodowaly zuzycia baterii.
    > Nawigacja, ktora nie zostanie zamknieta a jedynie zwinieta potrafi

    Znasz może jakiś czytelny menager funkcji na Andka? Bo ten mój
    fabrycznie zainstalowany w urządzeniu jest ekstremalnie nieczytelny. I
    nawet nie ma funkcji czytania zużycia baterii pod konkretne aplikacje.

  • 30. Data: 2012-12-31 12:32:11
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-30 19:10, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > onStop

    > Bo mają swoje serwisy, które działają ciągle.

    Dokładam do tego nawigację gps, ona także nie wyłączona ekstra -
    pracuje w tle.. Tak właściwie to które aplikacje nie mają tych "serwisów"?