  • 11. Data: 2014-08-17 20:40:03
    Temat: Re: Android jako router wifi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    news:53f0ef44$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...

    > ATSD w iTunes Store (sklepie z muzyką Apple'a) znajdę takich wykonawców
    > jak Sabaton, Manowar, Sylwia Grzeszczak, Piersi, Weekend, czy Papa D/Papa
    > Dance?

    Alex, wątki Ci się nie pomyliły przypadkiem?
    Załóż jakiś nowy wątek jak chcesz o tym pogadać - chętnie Ci wytłumaczę
    jak to działa.

  • 12. Data: 2014-08-17 20:44:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Do właczania/wyłączania routera Wi-Fi i właczania/wyłączania
    > transmisji danych.

    I w gołym Androidzie, taki jak go Pan Bóg Google stworzył, nie da się
    wifi wyłączyć ani funkcji routera bez ściągania dodatkowych aplikacji?

    > W iOSie są widgety?

    W iOSsie są guziki i suwaki wbudowane w system do włączania/wyłączania
    wifi i włączania/wyłączania "personal hotspot".

  • 13. Data: 2014-08-17 20:58:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 20:40, Pszemol pisze:

    > Alex, wątki Ci się nie pomyliły przypadkiem?

    Nie. Nie chciałem tworzyć nowego wątku dla jednego pytania. Nie widzę sensu.

    > Załóż jakiś nowy wątek jak chcesz o tym pogadać

    Nie chcę o tym pogadać, chcę uzyskać odpowiedź na moje pytanie. Możesz
    dodać Kombi i Kombii. To dwa różne zespoły.

    - chętnie Ci wytłumaczę
    > jak to działa.

    A w tym nie możesz? Coś Ci przeszkadza?
    ATSD Nie takie offtopy bywały. A Twoje unikanie odpowiedzi, nie wróży
    dobrze.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 14. Data: 2014-08-17 21:26:32
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-17 19:48, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ja zmieniłem operatora. Orange niestety działa jak działa.

    kurde... play drogi, t-mobile beznadziejny a na Solarza jestem fochnięty :/

    > Z tym że ja
    > mieszkam w dużym mieście, więc dla mnie zmiana opa była banalnie prosta.

    To net mobilny :D To gdzie się mieszka nie powinno być aż tak ważne.

    Może tylko w celu klarowności dyskusji wytłumaczę jedną rzecz: na co
    dzień używam neta stacjonarnego z Netii, który chodzi idealnie. Neta z
    Orange (dokładnie z batonów Lion) używam w komórce a tethering odpalam
    jak jestem w odwiedzinach by wieczorem otworzyć lapka na świat

    > ATSD nie wiem czy używasz, ale warto zainstalować jakiś widget który
    > będzie działał jako włacznik routera Wi-Fi, czy danych. Ja używam
    > Elixira :-)

    Raz na miesiąc jak potrzebuje routera z komórki to przyciski na
    wysuwanej belce są wystarczająco wygodne :)

  • 15. Data: 2014-08-17 21:34:30
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 20:44, Pszemol pisze:

    > I w gołym Androidzie, taki jak go Pan Bóg Google stworzył, nie da się
    > wifi wyłączyć ani funkcji routera bez ściągania dodatkowych aplikacji?

    A odpowiesz na moje pytanie?

    > W iOSsie są guziki i suwaki wbudowane w system do włączania/wyłączania
    > wifi i włączania/wyłączania "personal hotspot".

    Nawet niema widgetów, które miał Symbian 6 lat temu.
    Komu chcesz zachwalać tego kastrata?

  • 16. Data: 2014-08-17 21:46:43
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 21:26, PlaMa pisze:

    > kurde... play drogi, t-mobile beznadziejny a na Solarza jestem fochnięty :/

    Ja wybrałem Playa. Może drogi, ale przynajmniej działa. Cyfrowy Polsat
    też jest sensowny.

    > To net mobilny :D To gdzie się mieszka nie powinno być aż tak ważne.

    Też tak myślałem, ale nie zdawałem sobie sprawy, że jak ktoś mieszka na
    prowincji/wsi to dla tego kogoś zmiana operatora nie jest prosta.

> [...]
    >
    > Raz na miesiąc jak potrzebuje routera z komórki to przyciski na
    > wysuwanej belce są wystarczająco wygodne :)

    Tak tylko chciałem pomóc, bo używam Droida jako routera.

  • 17. Data: 2014-08-18 01:46:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A odpowiesz na moje pytanie?

    Na razie Ty nie odpowiedziałeś na moje :-)

    > Nawet niema widgetów, które miał Symbian 6 lat temu.
    > Komu chcesz zachwalać tego kastrata?

    Za bardzo się upierasz przy konkretnym rozwiązaniu problemu
    tymczasem ten problem rozwiązuje się w iPhone inaczej...
    http://appleinsider.com/articles/13/06/10/apples-ios
    -7-to-give-iphone-users-easy-access-to-wifi-controls
    -common-actions

  • 18. Data: 2014-08-18 01:47:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie. Nie chciałem tworzyć nowego wątku dla jednego pytania. Nie widzę
    > sensu.

    Jak sobie życzysz.

> [...]
    >
    > - chętnie Ci wytłumaczę
    >
    > A w tym nie możesz? Coś Ci przeszkadza?
    > ATSD Nie takie offtopy bywały. A Twoje unikanie odpowiedzi, nie wróży

    To nie jest "unikanie" odpowiedzi - z Twojego pytania wynika
    że robisz błędne założenia i nie mam zamiaru ich tu prostować.