  • 31. Data: 2014-08-29 11:57:09
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 09:54:45 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > Tak, nie ma różnicy, czy dziewczyna zrobi łaskę czy laske ;)

    Co ciekawe, ten wyświechtany przykład jest najczęściej przytaczany przez
    osobników sprawiajacych nieodparte wrażenie, że jak jakimś cudem jakaś
    dziewczyna zrobi im laskę, to będzie w tym samym momencie robiła wielką
    łaskę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 32. Data: 2014-08-29 12:35:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2014 17:30:01 +0200, Mario wrote:

    > Pewnie tak, ale w tej wymianie zdań chodziło jednak o pisanie :)

    Niedziadowskie klawiatury podpowiadają słowa jednak z polskimi znakami.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 33. Data: 2014-08-29 12:56:06
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-29 11:57, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > osobników sprawiajacych nieodparte wrażenie, że jak jakimś cudem jakaś
    > dziewczyna zrobi im laskę, to będzie w tym samym momencie robiła wielką

    To typowa odpowiedź bez treści.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 34. Data: 2014-08-29 13:00:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world>

    > Ale tak czy siak jest to mniej wygodne. No, chyba ze to rozpoznawanie
    > mowy.

    Co niby jest mniej wygodne ? Masz słownik co Ci podpowiada, że możesz
    wybierać gotowe słowa. Tylko te słowa są z ogonkami.

    Tak samo na normalnej klawiaturze ja nie wpadłbym na pomysł by pisać po
    polskawemu chyba, że właśnie jednym palcem akurat musiałbym.

    > Jest gdzies taka opcja po polsku?

    Pewnie w jakimś alternatywnym programie sms

    > E, tam.
    > Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
    > uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao
    > solwa.

    F sĘsIe, rZe nJe pSzEsZkAdZa ?

  • 35. Data: 2014-08-29 13:01:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Ależ jak najbardziej stety. Już niedługo tradycyjny język polski będzie
    > zaliczany do kategorii "języków martwych", cała polityka w tym kraju do
    > tego zmierza.

    Myślałem, że puł

  • 36. Data: 2014-08-29 13:03:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Wiesz, odpowiem tylko za siebie. - Ja się męczę tylko ze względu na
    > szacunek do rozmówcy SMSowego, wiadomości ode mnie muszą wyglądać
    > estetycznie i poważnie, nawet wtedy gdy żartuję. Żadne seplenienia, skróty
    > myślowe czy idiotyczna nowomowa nie wchodzą w rachubę.

    To musi tego Unikodu używasz i problem konwersji nie istnieje. Ale to w
    innym temacie jest wypowiedź.

  • 37. Data: 2014-08-29 15:15:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ltpm87$giq$1@node2.news.atman.pl>,
    GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote:

    > To typowa odpowiedź bez treści.

    Alez tym razem kol Godel ma racje.
    Jest w jezyku polskim (i innych) wiele slow wieloznacznych. I jakos
    nikomu to przeszkadza.
    --
    TA

  • 38. Data: 2014-08-29 15:23:11
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2014-08-29 15:15, T...@s...in.the.world pisze:

    > Alez tym razem kol Godel ma racje.
    > Jest w jezyku polskim (i innych) wiele slow wieloznacznych. I jakos
    > nikomu to przeszkadza.

    Mam wrażenie, że koledze Waldkowi w tym przypadku nie chodziło o wyrazy
    wieloznaczne, tylko o prztyczek w nos GADa, zupełnie według mnie
    niezasłużony i nieelegancki.

  • 39. Data: 2014-08-29 18:33:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <54002a54$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Ależ jak najbardziej stety. Już niedługo tradycyjny język polski będzie
    > zaliczany do kategorii "języków martwych", cała polityka w tym kraju do
    > tego zmierza.

    E, to jakies biadolenie i czarnowidztwo jest.
    Ja pisze bez polskich znakow, ale staram sie mimo to pisac po polsku i
    bez bledow.
    Od lat (dziesieciu czy dwudziestu) widze purystow ktorzy przekonuja ze
    skoro technologia pozwala na patriotyczne pisanie po polsku, to nalezy z
    tego korzystac.
    Pomijajac fakt, ze jednak wygodniej sie pisze bez pliterek to
    technologia odczytywania jest jak widac w tyle za technologia pisania.
    Bo co jakis czas w wiadomosciach widac krzaki, utrudniajacych odczytanie.

    Poza tym - ja czytajac tekst bez pliterek i tak widze te literki.
    Nie sadze bym mial jakis unikalny dar.

    Z drugiej strony - ksiazki czytam raczej papierowe, z pliterkami.
    Po prostu - jak dla mnie przy pisaniu/czytaniu 'elektronicznym'
    bezliterkowosc sprawdza sie lepiej niz tradycja.

    Co wiecej, imho, angielski sprawdza sie lepiej niz polski zarowno w
    przypadku tekstow technicznych jak i osow.
    --
    TA

  • 40. Data: 2014-09-02 10:16:22
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Alez tym razem kol Godel ma racje.

    Nie za bardzo, gdyż zamiast podać rzeczowy argument, wolał próbować mnie
    obrazić, a w takich dyskusjach nie biorę już udziału, bo mi się nie chce
    zniżać do tego poziomu.

    > Jest w jezyku polskim (i innych) wiele slow wieloznacznych. I jakos
    > nikomu to przeszkadza.

    To, że jesteśmy do tego przyzwyczajeni, nie oznacza, że _nikomu_ to nie
    przeszkadza. Niektórym jednak przeszkadza. Niektórym wręcz nie wypada
    tak pisać.

    Ale faktem jest, że w smsach też nie używam polskich znaków. Ale tu z
    racji niewygody, lepiej mi pisać w ten sposób. A i kiedyś na grupach
    dyskusyjnych i w mailach też nie używałem. Z lenistwa głównie,
    tłumaczonego problemami z kodowaniem. W efekcie stałem się ułomny na
    tyle, że gdy raz na czas musiałem napisać tekst z polskimi znakami, to
    co chwilę musiałem poprawiać sam siebie, dopisując te znaki, gdyż
    zwyczajnie nie pamiętałem, by ich używać. W tym momencie stało się to
    bardzo przeszkadzające, bo przyspieszenie pisania na grupach/w mailach
    sprawiło, że pisanie poważniejszych tekstów szło mi o wiele wolniej. W
    końcu zmusiłem sie, by pisać z polskimi znakami wszędzie i tak jest mi
    najlepiej.