  • 21. Data: 2014-08-28 18:10:48
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ltnb6k$p3q$1@mx1.internetia.pl>, Mario <m...@...pl>
    wrote:

    > No ale jaki jest sens męczyć się z wpisywaniem polskich znaków ze
    > świadomością, że ma się zainstalowany specjalny program do usuwania ogonków?

    No wlasnie o to mi chodzi.
    Niech nikt nie twierdzi ze pisanie z polskimi znakami jest
    wygodniejsze/szybsze od pisania bez ogonkow.
    Co do czytania - ja nie widze roznicy.
    --
    TA

  • 22. Data: 2014-08-28 19:03:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world>

    > No wlasnie o to mi chodzi.
    > Niech nikt nie twierdzi ze pisanie z polskimi znakami jest
    > wygodniejsze/szybsze od pisania bez ogonkow.

    Zależy jak się je "pisze". Można użyć normalnej klawiatury, rozpoznawania
    mowy albo podpowiedzi ze słownika i już nie widać różnicy.

    > Co do czytania - ja nie widze roznicy.

    Skrzywiony jesteś :-)

  • 23. Data: 2014-08-29 03:39:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ltnog2$7vm$1@mx1.internetia.pl>,
    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world>

    > Zależy jak się je "pisze". Można użyć normalnej klawiatury, rozpoznawania
    > mowy albo podpowiedzi ze słownika i już nie widać różnicy.
    Ale tak czy siak jest to mniej wygodne. No, chyba ze to rozpoznawanie
    mowy. Jest gdzies taka opcja po polsku?

    > Skrzywiony jesteś :-)
    E, tam.
    Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
    uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao
    solwa.
    --
    TA

  • 24. Data: 2014-08-29 09:23:01
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-27 15:47, atm pisze:

    > Niestety, to w tej chwili raczej nie przejdzie.

    Ależ jak najbardziej stety. Już niedługo tradycyjny język polski będzie
    zaliczany do kategorii "języków martwych", cała polityka w tym kraju do
    tego zmierza.

  • 25. Data: 2014-08-29 09:23:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-28 15:15, Mario pisze:

    > No ale jaki jest sens męczyć się z wpisywaniem polskich znaków ze
    > świadomością, że ma się zainstalowany specjalny program do usuwania
    > ogonków?

    Wiesz, odpowiem tylko za siebie. - Ja się męczę tylko ze względu na
    szacunek do rozmówcy SMSowego, wiadomości ode mnie muszą wyglądać
    estetycznie i poważnie, nawet wtedy gdy żartuję. Żadne seplenienia,
    skróty myślowe czy idiotyczna nowomowa nie wchodzą w rachubę.

  • 26. Data: 2014-08-29 09:23:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-27 15:46, atm pisze:

    > Nie bylbym pewny czy jest to "ficzer" Androida golasa czyli AOSP
    > czy tez wersji firmowanej przez jednego z producentow.

    Ale jest w ogóle coś takiego - inteligentny program do SMSowania?

  • 27. Data: 2014-08-29 09:24:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-28 13:50, GAD Zombie pisze:

    > W moim Samsungu jest w domyślnym programie do smsów opcja wyboru
    > "trybu wprowadzania":
    > - alfabet GSM
    > - Unicode
    > - Automatyczny
    > Ten pierwszy to wersja właśnie bez ogonków.
    > Czyli jest domyślnie w Androidzie. Przynajmniej w tym dostarczanym z
    > Samsungiem. Przynajmniej w moim ;)

    Nie, nie domyślnie w Androidzie, ale domyślnie w Samsungu, mój stary
    (S5620 Monte) nie ma Androida a dokładnie taka sama opcja jak w Twoim
    jest. Natomiast w kilku innych urządzeniach z Androidem już tego nie ma.

  • 28. Data: 2014-08-29 09:41:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-29 09:23, Trybun wrote:

    > Ależ jak najbardziej stety. Już niedługo tradycyjny język polski będzie
    > zaliczany do kategorii "języków martwych", cała polityka w tym kraju do
    > tego zmierza.

    Wiesz, akurat w kwestii technologi to od dziecinstwa kloda pod nogi.

  • 29. Data: 2014-08-29 09:43:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-29 09:23, Trybun wrote:

    > Ale jest w ogóle coś takiego - inteligentny program do SMSowania?

    Osobiscie tak daleko nie szukalem inteligancji w tych programach.
    Zadowalam sie mozliwoscia wl/wyl PL liter.

  • 30. Data: 2014-08-29 09:54:45
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-29 03:39, T...@s...in.the.world pisze:

    > E, tam.
    > Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
    > uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao
    > solwa.

    Tak, nie ma różnicy, czy dziewczyna zrobi łaskę czy laske ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/