  • 1. Data: 2012-11-03 11:33:39
    Temat: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebooka
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Cześć, w mojej Soli pojawił się drobny problem. Po aktualizacji do ICS'a
    w kontaktach nie wyświetlają mi się avatary z facebooka. Synchronizacja
    przebiegła dobrze, bo pozostałe informacje (maile, zdjęcia i linki do
    profilu na fb) działają. Co ciekawe kontakty mam też zsynchronizowane ze
    skypem i jego avatary wyświetlają się jak należy.

    Na GB wszystkie avatary wyświetlały się prawidłowo.

    możecie mi coś poradzić jak to naprawić?

  • 2. Data: 2012-11-03 11:50:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-11-03 11:33, PlaMa pisze:
> [...]
    > skypem i jego avatary wyświetlają się jak należy.
    >
    > Na GB wszystkie avatary wyświetlały się prawidłowo.
    >

    > możecie mi coś poradzić jak to naprawić?

    Usunąć konto FB w telefonie i założyć na nowo.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 3. Data: 2012-11-03 19:16:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-03 11:50, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Usunąć konto FB w telefonie i założyć na nowo.

    nie pomaga niestety :(

  • 4. Data: 2012-11-03 20:01:37
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-11-03, o godz. 19:16:48
    PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

    > nie pomaga niestety :(

    A samo "Usunąć konto FB"? :)

    --
    Jacek Midura

  • 5. Data: 2012-11-03 22:21:36
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-03 20:01, Jacek Midura pisze:

    > A samo "Usunąć konto FB"? :)

    rozwiaze problem synchronizacji kontaktow z fb ale nie problem braku
    avatarow w ogole ;)

  • 6. Data: 2012-11-03 22:41:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jacek Midura <j...@...krakow.pl> wrote:

    > A samo "Usunąć konto FB"? :)

    W ogóle coś jest skopane z facebookiem na Andoida bo moj kumpel z HTC
    Desire też ma jakis błąd - pojawia mu sie komunikat o bledzie ktory szybko
    znika i nawet nie wiadomo o co chodzi. Probowałem usunąć applikację aby
    ponownie zainstalować ale wygląda jak by była połączona z systemem.
    Wlaściwie miał dwa facebooki - jeden normalny a drugi HTC. Sajgon normalnie
    jaki burdel w tym Androidzie.
    A ostatnio nawet wirusy i malware się pojawia jak grzyby po deszczu....

  • 7. Data: 2012-11-03 22:49:43
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > jaki burdel w tym Androidzie.
    > A ostatnio nawet wirusy i malware się pojawia jak grzyby po deszczu....

    Nie zapominaj, ze jeszcze jest zagrzybiony i skrzypi.
    Tu cos na oslode:
    http://applefobia.blox.pl/2012/11/Nawet-nie-wiecie-c
    o-bylo-zepsute-w-iPhonie-5.html

    Nie wiem, w ktorej szafie Twoj kumpel wygrzebal tego trupa ale nie jest
    to najlepszy sprzet na dzisiejsze czasy. Mnie do Desire totalnie zrazila
    ilosc dostepnej pamieci na aplikacje. Teraz sa juz patenty na omieniecie
    tego ograniczenia, ale wg mnie nie tedy droga.
    Producent dal ciala i tyle.

  • 8. Data: 2012-11-03 23:40:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie zapominaj, ze jeszcze jest zagrzybiony i skrzypi.

    No niestety skrzypi, i to bardzo.

    > Tu cos na oslode:
    > http://applefobia.blox.pl/2012/11/Nawet-nie-wiecie-c
    o-bylo-zepsute-w-iPhonie-5.html

    Po tym właśnie poznać nienawiść gdy nawet pozytywnym uczynkom (ktoś
    naprawił błędy) przypisuje się wartość negatywną.

    > Nie wiem, w ktorej szafie Twoj kumpel wygrzebal tego trupa ale nie jest
    > to najlepszy sprzet na dzisiejsze czasy.

    Pozazdrościł mi iPhone w 2010 roku i kupił sobie "lepszy" telefon z
    Androidem :))) Śmieję się z jego wyboru do dziś bo gdyby kupił iPhone to
    nie miałby kupy problemów jakie zgłasza...

    > Mnie do Desire totalnie zrazila ilosc dostepnej pamieci na aplikacje.
    > Teraz sa juz patenty na omieniecie tego ograniczenia, ale wg mnie nie tedy droga.
    > Producent dal ciala i tyle.

    Jak to, nie ma gniazda karty pamięci SD?

  • 9. Data: 2012-11-04 00:06:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-03 23:40, Pszemol wrote:

    > No niestety skrzypi, i to bardzo.

    o-bylo-zepsute-w-iPhonie-5.html

    > Po tym właśnie poznać nienawiść gdy nawet pozytywnym uczynkom (ktoś
    > naprawił błędy) przypisuje się wartość negatywną.

    Pozytywnym uczynkom????? Raczysz zartowac.
    Dwie z wielu wymienionych pozycji na liscie naprawionych:
    *rozwiazuje problem, ktory w niektorych przypadkach
    blokowal uzywanie sieci komorkowej na iPhone'ach
    *usuwa problem dotyczacy blokady kodem, ktory sporadycznie
    umozliwial uzyskanie dostepu do rzeczy Passbooka z zablokowanego ekranu
    Nie wiem czy komentarz jest potrzebny...
    W kazdym razie nie chcialbym kupic samochodu, do ktorego sporadycznie
    bedzie pasowal pilot innej osoby, czasem zas "w niektorych przypadkach"
    samochod nie odpali. Producent laskawie usunie mi te usterki darmo.
    Hip hip, hurrra.

    > Pozazdrościł mi iPhone w 2010 roku i kupił sobie "lepszy" telefon z
    > Androidem :))) Śmieję się z jego wyboru do dziś bo gdyby kupił iPhone to
    > nie miałby kupy problemów jakie zgłasza...

    Tak, jak zwykle masz racje. Z zastrzezeniem, ze trzeba najpierw zalozyc
    rozowe okulary. Nie znam sie na tym trudnym angielskim jezyku i nie wiem
    co to znaczy, ze "It seems iPhone 4 users are complaining that their
    screens are freezing when trying to use the Facebook app. Several people
    have had to reinstall the app several times and the problem keeps
    happening over and over again."
    Mozesz przetlumaczyc, please?
    http://phoneappsmag.wordpress.com/2011/02/20/iphone-
    4-owners-having-problems-with-facebook/
    Sprawa zapewne juz nieaktualna, ale nie wciskaj bajek, ze gdyby kupil iP
    bylby wolny od problemow. Choc z drugiej strony - masz racje,
    piszesz:"gdyby kupil iPhone to nie mialby kupy problemow jakie zglasza".
    To fakt, mialby inna, jablkowa kupe problemow.

    > Jak to, nie ma gniazda karty pamięci SD?

    Z powyzszego pytania widac, ze zglasza problemy niewlasciwej osobie.

  • 10. Data: 2012-11-04 00:31:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k7482l$pbn$1@node1.news.atman.pl...
    o-bylo-zepsute-w-iPhonie-5.html

    > Pozytywnym uczynkom????? Raczysz zartowac.

    Absolutnie nie żartuję - fakt, że usunięto znalezione usterki jest
    pozytywnym niusem który apple-hejterzy obrócili w negatyw.

> [...]
    > bedzie pasowal pilot innej osoby, czasem zas "w niektorych przypadkach"
    > samochod nie odpali. Producent laskawie usunie mi te usterki darmo.

    No gdyby nie usunął to byłaby to negatywna wiadomość.
    Jeśli usuwa to jest to pozytywna wiadomość.
    Co do pasowania pilota do samochodu to chuba nie wyobrażasz
    sobie że taki ford czy toyota robi piloty do alarmu lub klucze do
    stacyjki z kilkudziesięcioma milionami kombinacji aby każde auto
    miało swój kod? Aż taki naiwny nie jesteś? Oczywiste jest, że
    jeden klucz czy pilot pasuje do tysięcy samochodów... zły przykład :-)))

> [...]
    > piszesz:"gdyby kupil iPhone to nie mialby kupy problemow jakie zglasza".
    > To fakt, mialby inna, jablkowa kupe problemow.

    Widzisz - pokazujesz niusa z lutego 2011 roku, i do tego coś na temat
    aplikacji która nie jest częścią systemu operacyjnego tylko 3rd party app.

    > Z powyzszego pytania widac, ze zglasza problemy niewlasciwej osobie.

    Jasne, zaniesie do serwisu i zapłaci $100 za poradę pogwarancyjną :-)
    To jak, od czego gniazdko na SD card skoro nie da się tam appsów wczytać?