  • 1. Data: 2012-09-08 20:11:03
    Temat: Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Zastanawiam się nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
    Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)
    Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
    nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

    Pytanie 1: Czy unikać jeszcze Androida 4?

    Poza tym najchętniej bym z tego tableta korzystał
    w połączeniu z telefonem (Samsung, Android 2.3)
    jako modemem, ale jakoś nie widzę, jak to ze sobą połączyć :/

    Pytanie 2: Czy to w ogóle da się zrealizować i ewentualnie
    na co zwrócić uwagę przy kupowaniu?

    mjk

  • 2. Data: 2012-09-08 21:23:05
    Temat: Re: Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Slawek Kotynski" napisał:

    > Poza tym najchętniej bym z tego tableta korzystał
    > w połączeniu z telefonem (Samsung, Android 2.3)
    > jako modemem, ale jakoś nie widzę, jak to ze sobą połączyć :/

    Ustawić tego Samsunga (cokolwiek to jest) jako router Wi-Fi?

    JoteR

  • 3. Data: 2012-09-08 22:13:19
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sat, 08 Sep 2012 20:11:03 +0200, Slawek Kotynski
    <s...@a...com.pl> wrote:
    > Zastanawiam się nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
    > Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)
    > Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
    > nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

    Nieprawda. Jest mnóstwo aplikacji pod ICS. Sam używam A73 - miałem
    zmodyfikowany ROM Fatuma, teraz mam oryginalnego Androida 4.0.4 od
    GoClever. Jest Angry Birds, Firefox, czytnik RSS i mnóstwo innych.
    Sprzęt jest tani i chiński, ale używalny. Ja do ebooków używam Cool
    Reader.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 4. Data: 2012-09-08 22:16:34
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
    > Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)

    > Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
    > nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

    Bzdura. Nie słuchaj znajomych, którzy nie mają pojęcia o czym mówią.

    > Pytanie 1: Czy unikać jeszcze Androida 4?

    Nie unikać.

    > Poza tym najchętniej bym z tego tableta korzystał
    > w połączeniu z telefonem (Samsung, Android 2.3)
    > jako modemem, ale jakoś nie widzę, jak to ze sobą połączyć :/

    Hasło: tethering

    > Pytanie 2: Czy to w ogóle da się zrealizować i ewentualnie
    > na co zwrócić uwagę przy kupowaniu?

    Da się.
    Ja bym nie brał nic poniżej matrycy IPS. Jest teraz tak duży wybór, że nie
    ma sensu brać nic gorszego.
    Zresztą sam zobacz na żywo jak wygląda matryca IPS i ta np. z A73, a sam
    stwierdzisz, że warto te 100-150zł dołożyć.

  • 5. Data: 2012-09-13 00:55:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <k2g933$an5$1@node1.news.atman.pl>,
    Iksi(R)Ĺski <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > Zresztą sam zobacz na żywo jak wygląda matryca IPS i ta np. z A73, a sam
    > stwierdzisz, że warto te 100-150zł dołożyć.

    A jest jeszcze jakis budzetowy tablet z aluminiowa obudowa, jak A73?
    --
    TA

  • 6. Data: 2012-09-13 08:50:08
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .pl...

    > A jest jeszcze jakis budzetowy tablet z aluminiowa obudowa, jak A73?

    Nie mam pojęcia. To dla mnie jeden z najmniej istotnych elementów, nie
    sprawdzałem które modele spełniają ten warunek.

  • 7. Data: 2012-09-13 13:06:57
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> Odpowiedz na news:qaesh9-
    a...@t...askar.com.pl:

    > Zastanawiam się nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
    > Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)
    > Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
    > nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

    Pewniej jakieś believer rozdrobnienia androida;)))
    Wszystkie aplikacje z 2.3 działają na 4.x
    Tak samo apki z 2.1, a i zapewne z 1.6 zadziałają na 4.x

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d