  • 1. Data: 2012-10-14 18:18:37
    Temat: Android
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Pytanie techniczne - jak można uruchomić aplikację z folderu w którym
    się ten program się znajduje. Mam taką sytuację, postanowiłem
    zaktualizować program GpMapa. No i po aktualizacji okazało się że nowa
    mapa jest o wiele mniej dokładna niż ta stara. A więc chciałbym do tego
    starego programu i mapy wrócić. Stara mapa nie została usunięta z
    folderu android ->image, a nowa zainstalowana w zupełnie innym folderze.
    Gdy klikam na skrót GpMapa to uruchamia się ta nowa, po aktualizacji.
    Ogólnie wygląda na to że że z tej starej został usunięty tylko skrót
    inicjujący program. A więc mam pytanie, czy jest możliwość uruchomienia
    tej starej wersji GpMapy?

  • 2. Data: 2012-10-15 08:58:09
    Temat: Re: Android
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Oct 2012 18:18:37 +0200, Trybun <r...@y...com> wrote:
> [...]
    skrót
    > inicjujący program. A więc mam pytanie, czy jest możliwość

    W skrócie - nie da się. W Androidzie jest inny model aplikacyjny,
    aplikacje i ich upgrady maja coś w rodzaju pokrewieństwa. Jeśli jest
    upgrade do aplikacji to po instalacji nowa zastępuje stara, w
    systemie może być zainstalowana tylko jedna aplikacja pokrewna. Po
    prostu usuń nowa i zainstaluj stara wersję (np. z backupu)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2012-10-16 18:49:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-15 08:58, Marek pisze:
> [...]
    > może być zainstalowana tylko jedna aplikacja pokrewna. Po prostu usuń
    > nowa i zainstaluj stara wersję (np. z backupu)

    Aha, to tak sprawy wyglądają.
    Ale nie bardzo wiem skąd wziąć ten backup, nie widzę jakiegoś folderu,
    ani funkcji z taką opcją. A poza tym czy taka operacja przywróci starą
    wersję Gpmapy?

  • 4. Data: 2012-10-17 01:05:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Oct 2012 18:49:33 +0200, Trybun <r...@y...com> wrote:
    > Ale nie bardzo wiem skąd wziąć ten backup, nie widzę jakiegoś
    folderu,

    Dobre :). O backup trzeba zadbać samemu (wcześniej). Są do tego
    aplikacje np.astro.
    Nic nie szukaj w folderach. Masz jakieś przyzwyczajenia z pc żeby
    "grzebać" w folderach :).

    --
    Marek