  • 21. Data: 2015-04-18 19:47:07
    Temat: Re: Alternatywa dla ExpressPCB
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-18 o 19:26, d...@g...com pisze:

    > Jak tam sprzedaż kabelków Karolu?
    >
    > Widzę, że masz dużo niedziałających nagrywarek:)
    > Czyżby to te słynne psujące komputer?
    > http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=258
    3337

    Jaki on biedny, znęcają się nad nim :)

    "Przepraszam, ze względu na ataki pedofili, musiałem usunąć moją stronę
    "O MNIE"... Próbują mnie atakować podając na różnych śmiecio stronach
    moje prywatne dane osobowe... Jakby coś proszę pisać - w każdej sprawie,
    mój adres: q...@g...pl."

    :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 22. Data: 2015-04-18 20:21:55
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    > do wygrania stówka - trzeba mi namierzyć pederastę...
    > czy Ktoś pomoże?

    Namierzony. To jeden z tych absolwentów:
    http://www.zsp1.siedlce.pl/elektryk_poprzednia/absol
    wenci/index.php?pokaz=1995-1996

    Gdzie moja stówka Karolu?

  • 23. Data: 2015-04-18 20:43:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Saturday, April 18, 2015, 8:21:55 PM, you wrote:

    > Namierzony. To jeden z tych absolwentów:
    > http://www.zsp1.siedlce.pl/elektryk_poprzednia/absol
    wenci/index.php?pokaz=1995-1996

    Na tej stronie jest aż 4 Lolków...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2015-04-18 20:51:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    niedługo będziecie mogli się dopisać...
    ciekawe ile odwagi i zadzierania dupy u was pozostanie...

  • 25. Data: 2015-04-18 22:07:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Saturday, April 18, 2015, 8:51:48 PM, you wrote:

    > niedługo będziecie mogli się dopisać...
    > ciekawe ile odwagi i zadzierania dupy u was pozostanie...

    Będziesz tak pisał, aż w końcu się poważnie przestraszę i zgłoszę do
    prokuratury groźby karalne.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2015-04-19 23:29:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    > spoko, pederasto...

    O co ci chodzi pierdolcu?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 27. Data: 2015-04-20 20:12:43
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-19 o 23:29, Mario pisze:

    > O co ci chodzi pierdolcu?
    spoko, on nie wie komu i na co odpowiada :))

  • 28. Data: 2015-04-20 20:36:24
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 20:12, Jawi pisze:

    > spoko, on nie wie komu i na co odpowiada :))

    I nikt inny nie wie, bo debil tnie wszystko z posta, na który odpowiada.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2015-04-21 11:45:43
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    Podajcie jakąś babską grupę tematyczną, do której każdy ma wstęp, pewnie tam tak samo
    jak tu, ciągła napierdalanka, chętnie bym sobie takie cuś poczytał we wydaniu
    babskim.

  • 30. Data: 2015-04-21 23:18:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 21.04.2015 o 11:45, bobofrut pisze:
    > Podajcie jakąś babską grupę tematyczną, do której każdy ma wstęp, pewnie tam tak
    samo jak tu, ciągła napierdalanka, chętnie bym sobie takie cuś poczytał we wydaniu
    babskim.

    proszę bardzo ;

    ... dzisiaj to sobie kupiłem takie fajne botki. Wiesz, takie zamszowe,
    brązowe, takie do pół kostki. Sznuróweczki pod kolor, bardzo gustowne.
    Ale nie uwierzysz kogo spotkałem w sklepie - no wiesz, tak sobie chodzę,
    oglądam, bo to dostawa była, no i oglądam sobie , bo też szukałem takiej
    apaszki żeby mi pasowała do tego kompleciku beżowego, co to ostatnio
    miałem na tej imprezie u Marianka, no i chodzę sobie i patrzę, a tutaj
    nagle widzę Józka !
    Był z tą rudą lafiryndą. No, tą co to ma takie pazury zaniedbane.
    No to ja oczywiście do niego macham, że heloł, a ten pajac że mnie nie
    widzi niby ! No normalnie myślałem że mu przywalę torebką !

    Tak lepiej ?