  • 1. Data: 2014-12-06 14:33:18
    Temat: Alkomat w zastosowaniu praktycznym
    Od: rAzor <a...@r...strikes_baaack.nsa>

    http://static.fishki.pl/static/posts/81/81579/foto_2
    7bd253290aba752b605f62668ed2c8c.gif

    Polak wypije wszystko. :-)

  • 2. Data: 2014-12-06 15:02:11
    Temat: Re: Alkomat w zastosowaniu praktycznym
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 6 grudnia 2014 14:33:12 UTC+1 użytkownik rAzor napisał:
    > http://static.fishki.pl/static/posts/81/81579/foto_2
    7bd253290aba752b605f62668ed2c8c.gif

    > Polak wypije wszystko. :-)

    Raczej alkoholik wypije wszystko.

  • 3. Data: 2014-12-06 15:10:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    rAzor wrote:

    > Polak wypije wszystko. :-)

    jeszce trochę i odkryjesz, że Kopernik nie żyje.
    Przecież ten ruski suchar ma już kilka lat

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-12-06 15:30:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-06 14:33, rAzor wrote:
    > http://static.fishki.pl/static/posts/81/81579/foto_2
    7bd253290aba752b605f62668ed2c8c.gif

    > Polak wypije wszystko. :-)

    Raczej nie Polak. Chyba, że na gościnnych występach w byłym ZSRR.

    Odhibernowali cię?

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-12-06 17:07:31
    Od: rAzor <a...@r...strikes_baaack.nsa>

    W dniu 2014-12-06 o 15:30, Shrek pisze:
    7bd253290aba752b605f62668ed2c8c.gif

    > Raczej nie Polak. Chyba, że na gościnnych występach w byłym ZSRR.

    Jak się człowiek naczyta GWna, to tak ma. :-)

    > Odhibernowali cię?

    Nigdy na to nie trafiłem. Widzę, że szanowne towarzystwo w temacie i na
    bieżąco.
    Tak z ciekawości - co by było, gdybym przy najbliższej kontroli tak
    zrobił? Obraziłbym majestat?

  • 6. Data: 2014-12-06 17:08:32
    Od: rAzor <a...@r...strikes_baaack.nsa>

    W dniu 2014-12-06 o 15:02, k...@g...com pisze:
    7bd253290aba752b605f62668ed2c8c.gif

    > Raczej alkoholik wypije wszystko.

    Stary frontowiec.

  • 7. Data: 2014-12-06 17:56:12
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-12-06 o 14:33, rAzor pisze:
    > http://static.fishki.pl/static/posts/81/81579/foto_2
    7bd253290aba752b605f62668ed2c8c.gif
    ale wygrzebałeś antyk. Ja to widziałem, jak jeszcze miałem modem TPSA z
    numerem 202122 ;-)
    Jacek

  • 8. Data: 2014-12-06 18:33:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-12-06 o 17:07, rAzor pisze:
    > Tak z ciekawości - co by było, gdybym przy najbliższej kontroli tak
    > zrobił?
    Trafił byś na jutuba.

  • 9. Data: 2014-12-07 00:33:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-06 17:07, rAzor wrote:

    > Nigdy na to nie trafiłem. Widzę, że szanowne towarzystwo w temacie i na
    > bieżąco.
    > Tak z ciekawości - co by było, gdybym przy najbliższej kontroli tak
    > zrobił? Obraziłbym majestat?

    Miałbyś z pół miliona odsłon, tyle że pewnie trafiłbyś do pierdla.

    Shrek.

  • 10. Data: 2014-12-08 00:26:21
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 06 Dec 2014 14:33:18 +0100 rAzor
    <a...@r...strikes_baaack.nsa> napisał:

    >http://static.fishki.pl/static/posts/81/81579/foto_
    27bd253290aba752b605f62668ed2c8c.gif

    "Co pan, przeleżał pod lodem pół wieku?"

    >Polak wypije wszystko. :-)

    OIDP ten wiekowy film z którego zrobiono tego gifa jest z któregoś z
    krajów b. Jugosławii.