  • 1. Data: 2009-11-09 23:46:33
    Temat: Akumulatorki 1,6V AA
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Ściema czy rzeczywiście są takie?
    NiZn (niklowo cynkowe)
    http://www.engadget.com/2009/11/09/powergenix-nizn-r
    echargeable-aa-batteries-finally-some-cells-w/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-11-10 00:57:46
    Temat: Re: Akumulatorki 1,6V AA
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Tuesday, November 10, 2009, 12:46:33 AM, you wrote:

    > Ściema czy rzeczywiście są takie?
    > NiZn (niklowo cynkowe)
    > http://www.engadget.com/2009/11/09/powergenix-nizn-r
    echargeable-aa-batteries-finally-some-cells-w/

    Znajdź gdziekolwiek informację o pojemności i ilości ładowań...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-11-10 01:12:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    echargeable-aa-batteries-finally-some-cells-w/
    > Znajdź gdziekolwiek informację o pojemności i ilości ładowań...

    Znalazłem: 2Ah i 200 cykli głębokiego rozładowania:
    http://www.powergenix.com/service.php
    Nie wygląda najgorzej, choć cena jeszcze wysoka...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-11-10 21:37:54
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    grup dyskusyjnych:1...@p...pl...
> [...]
    >
    > Znalazłem: 2Ah i 200 cykli głębokiego rozładowania:
    > http://www.powergenix.com/service.php
    > Nie wygląda najgorzej, choć cena jeszcze wysoka...

    Na opakowaniu jest napisane 2500mWh co przy 1.6V daje w przybliżeniu
    1500mAh...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-11-11 21:48:08
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Mikołaj Tutak pisze:

    > Na opakowaniu jest napisane 2500mWh co przy 1.6V daje w przybliżeniu
    > 1500mAh...

    Tu są charakterystyki ładowania i rozładowania:
    http://www.powergenix.com/docs/powergenix-specs-aa.p
    df

    Ciekawa charakterystyka ładowania - prawie jak Li-Ion'ów (stały prąd
    max. 1C a potem stałe napięcie aż prąd spadnie do 75mA).

    Natomiast z wykresów rozładowania wynika pojemność poniżej 1,4Ah przy
    prądach od 0,2C do nawet 3C. Przy czym przy niskich prądach (0,2-0,3C)
    cała zabawa kończy się w okolicach 1,3V (poniżej nie zalecają
    rozładowywania). Raczej średni zastępnik zwykłych baterii alkalicznych.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/