  • 1. Data: 2009-11-09 15:56:02
    Temat: Drukarka ręczna do płytek też?
    Od: "Mirtek" <p...@p...pl>

    witam,

    http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,Najmniejsza-druk
    arka-na-swiecie-zobacz-jak-drukuje-wideo,wid,1166273
    1,wiadomosc.html

    Czy takie coś z odpowiednim tuszem nie było by już ideałem dla wyrabiających
    pojedyńcze płytki drukowane w warunkach domowych?

    =================
    www.phuelektronik.pl
    =================

  • 2. Data: 2009-11-09 16:09:08
    Temat: Re: Drukarka ręczna do płytek też?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirtek" <p...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hd9e2o$gi0$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Czy takie coś z odpowiednim tuszem nie było by już ideałem dla
    > wyrabiających pojedyńcze płytki drukowane w warunkach domowych?

    IMO - nie ta precyzja .. choc jestem pod wrazeniem :-)
    No i kwestia tuszu.

    W sumie to typowa zwykla atramentowka ale drukujaca na plaskim nie
    powinna byc jakos bardzo niedostepna.

    J.

  • 3. Data: 2009-11-09 23:07:00
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    arka-na-swiecie-zobacz-jak-drukuje-wideo,wid,1166273
    1,wiadomosc.html

    > IMO - nie ta precyzja .. choc jestem pod wrazeniem :-)

    Drugi filmik jest wypas. :) Pierwszy mnie jakoś nie przekonał.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-11-11 09:38:55
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Ciekawe jak wydruk bedzie wygladal bezpośrednio na warstwie miedzi laminatu.
    Sądze że może być problem z rozprowadzaniem sie atramentu. Moze on nie
    wysychać tak szybko jak na kartce papieru co bedzie prowadziło do
    rozmazywania sie atramentu. Inny problem to czy nie bedą się tworzyć
    "krople" atramentu.

  • 5. Data: 2009-11-12 10:01:22
    Od: "Mirtek" <p...@p...pl>

    --
    Użytkownik "roxy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > on nie wysychać tak szybko jak na kartce papieru co bedzie prowadziło do
    > rozmazywania sie atramentu. Inny problem to czy nie bedą się tworzyć

    No fakt, ale aż dziw bierze, że nie robią drukarek dla elektroników.
    Wystarczyłoby trochę zmienić konstrukcję drukarek drukujących na płytach CD
    i zrobić atrament wytrzymujący trawienie co chyba nie jest jakąś trudnością,
    zważywszy, zę nie potrzeba by martwić się o barwę a tylko o warunek
    trzymania się miedzi w trawiarce.

    =================
    www.phuelektronik.pl
    =================

  • 6. Data: 2009-11-12 12:39:29
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-11 10:38:55 +0100, "roxy" <k...@o...pl> said:

    > Inny problem to czy nie bedą się tworzyć "krople" atramentu.

    To jedynie kwestia dobrania lepkości i napięcia powierzchniowego.

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-11-12 12:42:07
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-12 11:01:22 +0100, "Mirtek" <p...@p...pl> said:

    > No fakt, ale aż dziw bierze, że nie robią drukarek dla elektroników.

    Może trzeba podpowiedzieć chińczykom? ;)

> [...]
    > jakąś trudnością, zważywszy, zę nie potrzeba by martwić się o barwę a
    > tylko o warunek trzymania się miedzi w trawiarce.

    Tyle że przy skali produkcji/popytu na takie urządzenie, kosztować by
    to musiało sporo więcej niż półkowa atramentowa plujka. Kto by to
    kupił? Z hobybstów nikt. A profi co najwyżej do szybkich
    "rzadkościeżkowych" prototypów. I chyba tylko jednostronnych.

    --
    DJ

  • 8. Data: 2009-11-12 12:45:44
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-11 10:38:55 +0100, "roxy" <k...@o...pl> said:

> [...]
    > Moze on nie wysychać tak szybko jak na kartce papieru co bedzie
    > prowadziło do rozmazywania sie atramentu. Inny problem to czy nie bedą

    aha, coś w podobnym stylu drukują maszyny do znakowania opakowań, np.
    butelek w spożywce. Farba jest wodoodporna. Tylko pojedyncza kropla ma
    słuszne rozmiary. ;)

    --
    DJ