  • Data: 2012-11-10 09:32:28
    Temat: Aktualizacja biosu pod nowy procesor
    Od: Rafał <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu kupiłem płytę główną Asus P8P67 LE i zamierzam
    do niego dokupić od razu procesor Ivy Bridge.
    Z tego co wiem płyta ma stary bios i jeśli zamierzam założyć
    wspomniany procesor to muszę zaktualizować bios.

    Czy można to zrobić na nowym procesorze, czy trzeba na chwilę
    zakombinować stary (Sandy Bridge) by na tym podnieść bios.