  • 1. Data: 2015-01-12 11:38:36
    Temat: Aktualizacja Androida bez baterii.
    Od: marsel <marcin@pl>

    Mam nadzieję, że to właściwa grupa.
    Wpadł mi w ręce tablet ASUS Eee Pad, przez ostatni rok w ogóle nie
    używany, no i stało się tak, że zdechła w nim bateria, na ładowarce
    działa OK. Problem jest w tym, że jest tam jakaś stara wersja Androida i
    tablet przy każdej możliwej okazji wyświetla komunikat, że chce się
    aktualizować ale żeby to zrobić bateria musi mieć przynajmniej 15%
    naładowania a u mnie ma zero i więcej nie będzie.
    Jest jakiś sposób żeby przeprowadzić na nim aktualizację przy zerowym
    naładowaniu?

  • 2. Data: 2015-01-12 15:38:56
    Temat: Re: Aktualizacja Androida bez baterii.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >przynajmniej 15% naładowania a u mnie ma zero i więcej nie będzie.
    >Jest jakiś sposób żeby przeprowadzić na nim aktualizację przy zerowym

    a) pozyczyc baterie,
    b) kupic, skoro i tak chcesz uzywac,
    c) podlaczyc zasilacz zamiast baterii,
    d) wylaczyc powiadomienia o aktualizacji ...

    J.

  • 3. Data: 2015-01-12 22:52:54
    Od: marsel <m...@c...pl>

    J.F. pisze:> Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup

    > a) pozyczyc baterie,
    Pomijając, że to to ma wbudowaną baterię, to nie znam w okolicy nikogo
    kto by miał to "cudo" żeby baterię pożyczyć.
    > b) kupic, skoro i tak chcesz uzywac,
    Szkoda mi pieniędzy. Bateria nie taka tania i łatwo dostępna a mi
    wystarcza, że działa na ładowarce. Przenośnego mam innego tableta.
    > c) podlaczyc zasilacz zamiast baterii,
    Zasilacz jest cały czas podłączony i tablet na nim działa, nie pozwala
    jednak zrobić aktualizacji, przypieprza się, że bateria musi mieć
    minimum 15%.
    > d) wylaczyc powiadomienia o aktualizacji ...
    Jest to jakieś wyjście, niemniej jednak chciałbym przeprowadzić tą
    aktualizację.

  • 4. Data: 2015-01-12 23:30:35
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "marsel" napisał:

    > używany, no i stało się tak, że zdechła w nim bateria

    Próbowałeś ją wymontować i pobudzić do życia?

  • 5. Data: 2015-01-13 00:46:51
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Tomek pisze:

    > Próbowałeś ją wymontować i pobudzić do życia?
    No nie, nie chciałem rozkręcać tego tabletu bo boje się, że go już nie
    poskładam do kupy. W chwili obecnej dupowato ale jednak działa.
    Duże szanse są na pobudzenie takiego akumulatora?
    Z najnowszych danych wynika, że tablet przez jakieś 2 lata leżakował bez
    żadnego ładowania.

  • 6. Data: 2015-01-13 10:12:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2015 22:52:54 +0100, marsel napisał(a):
    > Zasilacz jest cały czas podłączony i tablet na nim działa, nie pozwala
    > jednak zrobić aktualizacji, przypieprza się, że bateria musi mieć
    > minimum 15%.

    Zamiast. Zasilacz laboratoryjny, ustawic 4.2V, podlaczyc krokodylkami
    do zaciskow baterii, sa baterie mozna dla bezpieczenstwa wyjac.

    J.

  • 7. Data: 2015-01-13 15:22:15
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "marsel" napisał:

    > Duże szanse są na pobudzenie takiego akumulatora?

    To jedyna szansa przecież.

  • 8. Data: 2015-01-14 09:49:10
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 13.01.2015 o 10:12, J.F. pisze:

    > Zamiast. Zasilacz laboratoryjny, ustawic 4.2V, podlaczyc krokodylkami
    > do zaciskow baterii, sa baterie mozna dla bezpieczenstwa wyjac.

    Jak myślisz ile osób posiada zasilacze laboratoryjne?
    Napisałem na tą grupę bo chodziło mi o rozwiązanie softłerowe a nie
    harłerowe. Myślałem, że jest może jakaś ukryta opcja w Androidzie lub
    magiczny program, który oleje baterię przy aktualizacji.

  • 9. Data: 2015-01-14 10:50:32
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    marsel wydumał(a) w news:54b62d7f$0$12100$65785112@news.neostrada.pl :
    > Jak myślisz ile osób posiada zasilacze laboratoryjne?

    Pewnie mało ale zakup zwykłych baterii np r14 3 szt/4,5V i połączenie ich to
    chyba potrafisz?

    > Napisałem na tą grupę bo chodziło mi o rozwiązanie softłerowe a nie
    > harłerowe. Myślałem, że jest może jakaś ukryta opcja w Androidzie lub
    > magiczny program, który oleje baterię przy aktualizacji.

    LOL

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 10. Data: 2015-01-14 11:34:56
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 14.01.2015 o 10:50, MichaelData(R) pisze:
    > Pewnie mało ale zakup zwykłych baterii np r14 3 szt/4,5V i połączenie
    > ich to chyba potrafisz?
    Potrafić potrafię ale żeby cokolwiek dał zasilacz czy stos baterii, to
    tablet trzeba rozebrać a właśnie tego chcę uniknąć.

    > LOL
    Żaden LOL, potrafisz wyjaśnić dlaczego bateria w 15% naładowana pozwala
    zaktualizować system ale podłączona ładowarka już nie?
    Dodam, że jak producent boi się, że w czasie aktualizacji może zabraknąć
    energii i wszystko się może posypać, to jestem w stanie to zrozumieć i
    wziąć ryzyko na siebie, ostatecznie podłączyć ładowarkę pod UPSa.