  • 41. Data: 2010-02-25 10:54:51
    Temat: Re: Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tytus z fabryki napisał(a):
    > Patrzac w Twoja stopke to w sumie sie nie dziwie :)

    a co, odciski ma?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 42. Data: 2010-02-25 11:03:41
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Feb 2010 11:52:36 +0100, "Tytus z fabryki"
    <t...@g...pl> wrote:

    >Patrzac w Twoja stopke to w sumie sie nie dziwie :)

    No wisz, jechalem pare razy po autostradzie szybszym moturem. Rozumiem
    ze to wygodne (dojechac z pkt A do pkt B w mozliwie krotkim czasie).
    Ale co jest przyjemnego w jezdzie powiedzmy 200km po prostej ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 43. Data: 2010-02-25 11:12:31
    Od: Glub <g...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > a co, odciski ma?

    Pewnie fetysz

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 44. Data: 2010-02-25 11:18:47
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***newrom
    Ale co jest przyjemnego w jezdzie powiedzmy 200km po prostej ?

    Znaczy sie mamy tylko proste na autostradach???
    Ja lubie sobie pojezdzic po szybkich lukach a i po prostych majac jakas tam
    namiastke bezpieczenstwa.
    No i oczywiscie jak tylko odloze narty smigne moturem coby pozapierdalac i
    poblokowac.

    Tytus z fabryki

    4894 (20100225) __________

  • 45. Data: 2010-02-25 11:32:17
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Feb 2010 12:18:47 +0100, "Tytus z fabryki"
    <t...@g...pl> wrote:

    >Siemka

    cze

    >Znaczy sie mamy tylko proste na autostradach???

    No nie, mamy jeden kawalek w okolicach Gory Sw Anny.
    Jesli idzie o A4 to w zasadzie wszystko co jest interesujace.

    >No i oczywiscie jak tylko odloze narty smigne moturem coby pozapierdalac i
    >poblokowac.

    Na zdrowie.

    pozdr
    newrom

  • 46. Data: 2010-02-25 11:44:07
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości grup
    com...
    > No wisz, jechalem pare razy po autostradzie szybszym moturem. Rozumiem
    > ze to wygodne (dojechac z pkt A do pkt B w mozliwie krotkim czasie).
    > Ale co jest przyjemnego w jezdzie powiedzmy 200km po prostej ?

    Mowimy o A4? Przeciez to jest przygoda! Nie ma mowy o wygodnym dojezdzie z
    punktu A do punktu B w krotkim czasie. Trzeba uwazac na:
    - wyprzedzajace sie tiry
    - wyrwy i inne otwory w asfalcie (powinienes sprobowac detkiem)
    - koleiny
    - remonty
    - przewezenia
    - miskow w katowicach (bo drogowcy nieraz po remoncie znaki zostawiaja i
    mozna spore mandaty dostac)

    Do krakowa juz nie pamietam kiedy jechalem autostrada, do katowic tez nie
    jezdze autostrada. Dopiero jak jade z lubuskiego do siostry w odwiedziny, to
    jade przez katowice i szlag jasny chce mnie trafic, bo korek zawsze pojawia
    sie jak juz zaplace na bramkach:|

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 47. Data: 2010-02-25 11:44:53
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hm5ofn$lvg$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    > Mowimy o A4? Przeciez to jest przygoda! Nie ma mowy o wygodnym dojezdzie z

    Aaaa... zapomnialo mi sie - tam nie ma az 200km autostrady;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 48. Data: 2010-02-25 12:30:08
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Feb 2010 12:44:07 +0100, "Ivam"
    <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    >Mowimy o A4?

    Tak, od Gliwic do Wroclawia. Bo w strone Krakowa to wogole nie powinno
    sie nazywac autostrada.

    >jade przez katowice i szlag jasny chce mnie trafic, bo korek zawsze pojawia
    >sie jak juz zaplace na bramkach:|

    :)
    Wiesz za co placisz! ;)

    pozdr
    newrom

  • 49. Data: 2010-02-25 17:18:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Tak, od Gliwic do Wroclawia. Bo w strone Krakowa to wogole nie powinno
    > sie nazywac autostrada.

    100% racji, a ja w sumie zapomnialem, ze A4 leci dalej niz z krakowa do
    katowic - potem jest tak drastyczna zmiana na +, ze ma sie wrazenie, ze to
    zupelnie inna droga.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 50. Data: 2010-02-26 07:26:09
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    juz ją naprawili i jest ok, i mozna jechac dalej niz do krakowa, niedługo az
    do tarnowa

    Enduro Motocross
    Tomek W