-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!news-hub.siol.net!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Marek <f...@f...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Akceptacja subskrypcji przez odebranie sms... ?
Date: Sun, 20 Apr 2014 11:40:10 +0200
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Groundhog Newsreader for Android
Lines: 43
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: apn-46-169-118-249.dynamic.gprs.plus.pl
X-Trace: 1397986813 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2141 46.169.118.249:46748
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1056374
[ ukryj nagłówki ]Odkryłem w bilingu, że na jednym z moich nr abonentowych mam aktywna
subskrypcje sms. Był to iplus włożony na stałe do modemu, nie czyta i
nie wysyła sie z niego sms. Zadzwoniłem na infolinie z prośbą o
wytłumaczenie jak to możliwe, skoro nie ma możliwosci wysłania sms to
jak nastąpiło "zapisanie" się do subskrypcji. Trafiłem na jakiegoś
mądrale, który powiedział, że nie trzeba nic wysyłać, samo odebranie
(!!) jakiegoś sms powoduje już zapisanie i potwierdzenie subskrypcji.
Jak to możliwe aby jedynie odebranie skutkowało akceptacją? Wydawało
mi się, że zapisanie musi odbyć się poprzez mniej lub bardziej
świadomy akt woli poprzez PODANIE swojego nr w jakimś serwisie lub
WYSŁANIE sms potwierdzającego. Czyli akcja ze strony ofiary (sam
podaję swój nr lub wysyłam sms akceptujący) lub ofiarodawcy (ktoś się
bawi nie swoim telefonem lub numerem). Natomiast, żeby akceptacja
była przez odebranie? Z pół godziny rozmawiałem z konsultantem, żeby
mi to wytłumaczył niestety jedynie przetwarzał, że informatykiem nie
jest a sam by chciał widzieć jak oni (te firmy) to robią. Po rozmowie
mam kilka refleksji offtopicznych:
- skrypty konsultantów ciągle traktują dzwoniącego jak idiotę lub
osobę nie znającą się na niczym, osobie której można wciskać głupotę,
podejrzewam, że konsultant dokonywał jakiegoś skrótu myślowego, stąd
nie mogliśmy się dogadać. Momentami potwierdzał kontekstem swojej
wypowiedzi, że musiało nastąpić jakieś wysyłanie sms, żeby
potwierdzić subskrypcję. Jak mu to wytknąłem to się szybko z tego
wycowywał...
- konsultant jednak może sam oddzwonić gdy nastąpi nieoczekiwane
rozłączenie. Wcześniej się z tym nie spotkałem. W przypadku gdy
przeprowadza się jakąś skomplikowaną procedurę i w trakcie rozmowy (a
przed zakończeniem sprawy) nastąpi rozłączenie, ponowny kontakt z
infolinią skutkuje z połączeniem z innym konsultantem i sprawę trzeba
od nowa... nie wspominając o tym, że czasami połączenie z innym
konsultantem może spowodować "niemożność" załatwienia sprawy bo suma
wiedzy całej infolinii jest rozdzielona pomiędzy wszystkimi
konsultantami (mBank). Ciekawe kiedy zarządzający callcenter odkryją
funkcję "sticky" w konfiguracji systemu, powodującą, że ponownie
dzwoniący nr w krótkim czasie jest automatycznie kierowany do kolejki
tego samego konsultanta co poprzednio, ew. jest zapowiedź w stylu
"wybierz 9 aby połączyć ponownie z poprzednim, 0 aby do innego".
--
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.14 12:11 J.F.
- 20.04.14 14:44 Pszemol
- 20.04.14 14:43 Robert Tomasik
- 20.04.14 16:33 Big Jack
- 20.04.14 16:55 Pszemol
- 21.04.14 07:29 Borneq
- 21.04.14 08:45 ToMasz
- 21.04.14 11:18 Jeffrey
- 21.04.14 12:38 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11