-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Date: Sun, 25 Oct 2020 14:45:56 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 20
Message-ID: <rn3viq$l8k$1@news.icm.edu.pl>
References: <rih32k$4uv$1@gioia.aioe.org>
<6...@g...com>
<riigir$e7$1@gioia.aioe.org>
<e...@g...com>
<riiinq$7ck$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4cd013$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
<riikin$8ko$1$Cav@news.chmurka.net> <riim99$nn0$1@gioia.aioe.org>
<riip5d$b18$1$Cav@news.chmurka.net> <riiqef$j6j$1@gioia.aioe.org>
<riiqmf$bss$1$Cav@news.chmurka.net> <riis91$1dp1$1@gioia.aioe.org>
<riitqp$ddu$1$Cav@news.chmurka.net> <riiufk$fiv$1@gioia.aioe.org>
<rije0d$vrg6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <rijvto$1lb1$1@gioia.aioe.org>
<rilong$1j5r5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<20200901173002.0d051c0f@mateusz>
<rilsvj$1jb05$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<20200901193539.3d13e9b6@mateusz>
<ritqbq$3cuds$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<20200904194143.0c0589a0@mateusz>
NNTP-Posting-Host: afby103.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1603633562 21780 95.49.50.103 (25 Oct 2020 13:46:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Oct 2020 13:46:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.1
In-Reply-To: <20200904194143.0c0589a0@mateusz>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686739
[ ukryj nagłówki ]On 2020-09-04 19:41, Mateusz Viste wrote:
> 2020-09-04 o 18:35 +0200, mk4 napisał:
>
>> A nie tempomacik lewy pas (no bo te wjazdy, wyjazdy, drogi
>> podporzadkowane - a nawet zatoczki), moze słuchaweczki, klapki na
>> oczy i turlamy sie.
>
> W mieście jednak człowiek się raczej turla. Teren zabudowany to nie
> jest miejsce na wyścigi - ograniczenie 50 km/h nie służy tylko do
> tego, by utrudniać życie niedoszłym rajdowcom.
Daruj, jak trzeba jechać 50 to to czuć a nie dlatego, że postawiono
tabliczkę terenu zabudowanego. Jest bardzo wiele dróg w terenie
zabudowanym na których można w danych okolicznościach jechać grubo
szybciej. Bo warunki zmieniają się, a oznakowanie nie. Ludzie nie
reagują na oznakowanie dodatkowe, takie jak np że będzie przejście.
Tylko w imię tego ograniczenia prędkości mają jakikolwiek sens. Ale
osobiscie uważam, że wystarczą 3 kolory trudności drogi.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.20 16:42 Pete
- 25.10.20 16:47 Cavallino
- 25.10.20 17:04 ąćęłńóśźż
- 25.10.20 18:59 Budzik
- 25.10.20 18:59 Budzik
- 25.10.20 20:58 Uzytkownik
- 25.10.20 23:35 kk
- 25.10.20 23:56 Kubuś Puchatek
- 26.10.20 07:26 Pete
- 26.10.20 07:43 Cavallino
- 26.10.20 10:59 Budzik
- 26.10.20 11:00 Budzik
- 26.10.20 13:43 ąćęłńóśźż
- 26.10.20 18:26 Jan Basałyk
- 26.10.20 18:38 TomN
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security