    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Agregaty z wojska - sinusoida
    Date: Tue, 16 Apr 2013 20:31:49 +0200

    Czesc,

    Ktos wie, czy powojskowe agregaty np. PAB-1/2 daja "czysta sinusoide"?

    Mozna takie cudo kupic za kilka stowek, a ja potrzebuje czegos, co raz-dwa
    razy w roku zasili mi komputer przez czas dluzszy, niz pozwala UPS
    (niekosztujacy kosmicznych pieniedzy). Ewentualnie chodzil by na tym kociol
    gazowy do CO.

    Ciezko sie polapac, bo wojskowe oznaczenia modeli moga byc takie same dla
    produkcji sowieckich i DDR-owskich, a moze i polskich.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio