  • 21. Data: 2011-10-29 19:09:26
    Temat: Re: Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dodaj że są otwarci od 9 do 16 tylko od poniedziałku do piątku,
    > więc normalna osoba pracująca w tygodniu musi też oprócz
    > wycieczki do Warszawy wziąć wolne z pracy.

    Jeszcze warto dodac, ze w Warszawie zyje ok 5%
    ludnosci Polski, tak wiec rady dot. odbioru osobistego
    w 95% sa o przyslowiowy "kant dupy" ;).

  • 22. Data: 2011-10-30 11:08:38
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Q wrote:
    > Ach, te Twoje rady...
    > Ponad 400 km musialbym tym autobusem jechac :).

    Zatankujesz, to i więcej przejedziesz :D

    Jakub

  • 23. Data: 2011-10-30 11:10:03
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
    > Bo to w momencie startu była telefonia Rydzyka. Teraz ma innego
    > właściciela ale nazwa została.

    Brand powstał we współpracy z Rydzykiem, ale poza tym operator był
    zawsze ten sam: CenterNet

    Jakub

  • 24. Data: 2011-10-30 19:08:51
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-10-30, o godz. 11:10:03
    "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał(a):

    > Brand powstał we współpracy z Rydzykiem, ale poza tym
    > operator był zawsze ten sam: CenterNet

    Dzięki - nie śledziłem szczegółowo właścicieli akurat tej marki. ;-)

    Zdrówko

  • 25. Data: 2011-11-02 11:04:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > trzeba czekać, przysyłają. ja dostałem poo miesiacu i 6 dniach

    No, nareszcie:

    "Informujemy, że dnia 31 października 2011r. w Urzędzie Pocztowym Warszawa
    120 przesyłką poleconą na adres korespondencyjny wysłana została Karta SIM
    Bezpłatnego Dostępu do Internetu.

    Pozdrawiam,
    Biuro Obsługi Klienta
    Aero2 Sp. z o.o."

    Jak tylko przyjdzie paczka doloze swoja "cegielke" o czasie oczekiwania do
    strony J.D. :)

  • 26. Data: 2011-11-02 11:44:38
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Q wrote:
    > Jak tylko przyjdzie paczka doloze swoja "cegielke" o czasie oczekiwania
    > do strony J.D. :)

    Dzięki, to silnie wskazane :)

    Jakub

  • 27. Data: 2011-11-04 20:49:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dzięki, to silnie wskazane :)

    Mail z trzema informacjami poszedl.
    Karta przyszla dzisiaj i wlasnie ja testuje w czym-sie-da :).