  • 1. Data: 2013-01-31 14:12:15
    Temat: Adapter USB <=> SCSI
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam.

    Mam pewne (dosyć archaiczne, ale wciąż sprawne i użyteczne
    urządzenie), które w oryginale wyposażone było jakiś napęd SCSI
    (według instrukcji, istniały wersje ze stacją dyskietek ZIP lub z
    napędem CD).

    Czy istnieje jakieś urządzenie/przejściówka/adapter/emulator, który by
    pozwolił w miejsce tego napędu podpiąć pendrive lub kartę pamięci?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 2. Data: 2013-01-31 15:32:52
    Temat: Re: Adapter USB <=> SCSI
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-31 14:12, Użytkownik Yakhub napisał:

> [...]
    >
    > Czy istnieje jakieś urządzenie/przejściówka/adapter/emulator, który by
    > pozwolił w miejsce tego napędu podpiąć pendrive lub kartę pamięci?

    Istnieją przejściówki IDE-SCSI umożliwiające podpięcie dysku IDE
    do kontrolera SCSI. Są drogie i nie do dostanie w Polsce.
    http://www.pc-pitstop.com/scsi_ide_adapters/
    Dalej włożysz przejściówkę IDE-CF lub IDE-SD, znajdziesz na
    allegro a kosztuje grosze.