  • 1. Data: 2012-04-27 19:07:54
    Temat: Acer TravelMate 2413 rozbiórka :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Usiłuję wymienić procek w tym lapku. Dziś odkręciłem wszystkie śrubki od
    spodu, wyjąłem baterię i dysk po czym próbowałem rozdzielić połówki
    obudowy, począwszy od przodu. Puściło na jakiś centymetr a potem stop.
    Wąska listwa z przodu, z diodkami i gniazdkami nie chce puścić (ta pokazana
    na prawej stronie instrukcji: http://www.voila.pl/279/o2coy/?1) Jest
    zapewne związana trwale z płytą ale nie wiem jak ją oddzielić od góry. A
    może to trzeba zupełnie inaczej podejść? Ma tu ktoś doświadczenie i
    podpowie JTZ?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-04-27 19:11:38
    Temat: Re: Acer TravelMate 2413 rozbiórka :)
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-27 19:07, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > zapewne związana trwale z płytą ale nie wiem jak ją oddzielić od góry. A
    > może to trzeba zupełnie inaczej podejść? Ma tu ktoś doświadczenie i

    Swego czasu rozbierałem TravelMate'y.. proponowałbym poszukać instrukcji
    serwisowej (sieć emule lub podobne). Niestety dokładnie nie pamietam jak
    to delikatne cudo techniki było rozbierane.

  • 3. Data: 2012-04-27 20:14:57
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 27.04.2012 o 19:11 Rafal Lukawski <r...@l...pl> pisze:

    > Swego czasu rozbierałem TravelMate'y.. proponowałbym poszukać instrukcji
    > serwisowej (sieć emule lub podobne). Niestety dokładnie nie pamietam jak
    > to delikatne cudo techniki było rozbierane.

    Mialem bodajze ten sam model i o ile dobrze pamietam, to nie trzeba bylo
    go calego rozbierac, a jedynie klapke do procka odkrecic, by moc miec
    dostep... Poszukaj serwisowki na elektrodzie.

  • 4. Data: 2012-04-27 20:38:42
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-04-2012 o 19:07 Jacek Maciejewski napisał na pl.comp.pecet:

    > Cześć
    > Usiłuję wymienić procek w tym lapku.

    Ja zawsze staram posiłkować się YouTubem. Naprawdę wiele razy mi
    pomógł przy rozbiórce sprzętu i nie raz przekonałem się, że wyobraźnia
    konstruktorów nie ma granic :) Zdaje się, że to podobny lapek?

    http://www.youtube.com/watch?v=6PDm5YXsknQ&feature=r
    elated

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 5. Data: 2012-04-27 21:00:00
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-04-27 20:14, Jaskiniowiec pisze:

    > Mialem bodajze ten sam model i o ile dobrze pamietam, to nie trzeba bylo
    > go calego rozbierac, a jedynie klapke do procka odkrecic, by moc miec
    > dostep... Poszukaj serwisowki na elektrodzie.

    Może najpierw wyciągnąć klawiaturę? W moim netbooku, klawiatura jest
    trzymana przez takie jakby zatrzaski i trzeba najpierw je przesunąć do
    góry, aby odsłoniły metal z klawiatury

  • 6. Data: 2012-04-27 22:50:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 20:38:42 +0200, WiesłaW napisał(a):

> [...]
    > pomógł przy rozbiórce sprzętu i nie raz przekonałem się, że wyobraźnia
    > konstruktorów nie ma granic :) Zdaje się, że to podobny lapek?

    Tak, to jest to, dzięki :) Widzę że trzeba rozmontowac cały lapek żeby się
    dostac do płyty głównej gdzie jest procek. Ciężko będzie :)
    --
    Jacek