  • 31. Data: 2010-05-07 19:52:53
    Temat: Re: AVR32, USB, i... czary!!!
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-05-07 19:34, SM pisze:

    > Mam procka!

    Fajnie!

    >[ciach] program do programowania procka korzystający z jego
    > bootloadera i możliwości ładowania softu przez USART.

    Dobre podejście, bo "fabryczna aplikacja" do ładowania po uarcie to
    porażka... No ale usprawiedliwieniem jest to, że to niby tylko przykład.
    A udostępniona lista komend bootloadera umożliwia wyskrobanie swojej wersji.

    Pozostaje mi zatem życzyć powodzenia! Trochę ci zazdroszczę, bo już
    dłuższy czas nie mam możliwości się pobawić w coś poważniejszego na tych
    prockach :-(

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 32. Data: 2010-05-08 05:14:29
    Od: SM <b...@k...com.pl>

    > Pozostaje mi zatem życzyć powodzenia! Trochę ci zazdroszczę, bo już
    > dłuższy czas nie mam możliwości się pobawić w coś poważniejszego na tych
    > prockach :-(

    No ja właśnie mam trochę takich większych tematów. Poza tym
    mam też parę projektów na AVR32 i nie wiem czy nie przerzucić
    ich na STM32.

    Tyle co wyskrobałem narazie:

    www.korinsj.com.pl/pub/stm32.zip

    Samo środowisko narazie bardzo proste. Chciałem zastosować
    SynEdit do kolorowania składni ale wersja która chodzi na
    moim Delphi4 wywala się na tabulacji, więc chyba będę
    musiał także i edytor napisać samemu (przyda się też do
    innych rzeczy).

    Cała tajemnica działania edytora to pliki MCF w katalogu
    types.

    Dzisiaj próbuję ruszyć procka. Konfiguracja zagarów,
    porty IO, przerwania, USART. Jak to będzie to potem USB.

    Już zdążyłem wyskrobać e-maila do ST odnośnie nieścisłości
    w PDFie. Raz piszą że tag dla LDREX, STREX jest zdejmowany
    automatycznie przez procka przy exception, w innym miejscu
    że w excpetion handler można użyć CLREX aby wymusić zdjęcie
    taga. Więc albo procek robi to automatycznie w odpowiedzi
    na zdarzenie, albo trzeba to w obsłudze zdarzenia robić
    samemu przez CLREX.

    SM