  • 11. Data: 2011-06-26 21:49:38
    Temat: Re: ATI HD6670 vs. GTS450 ale nie do grania.
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Zapomniałem linka dać do zestawienia GPU:
    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 12. Data: 2011-06-27 06:37:54
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ale to starsza wersja HD6670

    Tak, kazdy o tym wie, ale...

    > chłodzenie ArcticCooling, jest ciche bardzo (takie samo na HD5670 u
    > znajomego).

    ...bardzo zalezy mi na cichym chlodzeniu
    a kilka razy zawiodlem sie na opiniach sprzedawcow -
    - zaklinali sie, jakie to ciche chlodzenie ma dana karta
    a potem w domu okazywala sie, ze wyje jak cholera.

    Pasywne chlodzenie daje mi gwarancje, ze bedzie cicho
    i nie boli mnie to, ze dam za karte 100zl wiecej.

    > No i nowe tańsze i szybsze. Różnicy 1GB/512MB raczej nigdzie nie zauważę.

    Nowsze, ale nieznacznie szybsze.
    Ciekawe jak z temperaturami?
    Co do ramu to oczywiscie, ze karcie tej klasy 0.5GB czy 1GB nie robi...