-
Date: Thu, 29 Jul 2010 14:40:25 +0200
From: CUT_INZ <C...@C...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: [ASB] Hamowanie silnikiem poprzez redukcję
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
Message-ID: <4c5176b6$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1280407222 127.0.0.1 (29 Jul 2010 14:40:22 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 13
X-Authenticated-User: dicky.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300245
[ ukryj nagłówki ]Wiele razy mówiono mi, że ASB w Mercedesach są bardzo bezawaryjne. Za
każdym razem słyszę też żeby nie bawić się lewarkiem i pozwolić
komputerowi wybierać przełożenia gdyż wpływa to pozytywnie na ASB.
Do sedna:
Wybieram się w Alpy. Austria, Włochy i Szwajcaria. Przełęcze, serpentyny
itp. Do tej pory wyznawałem prostą zasadę - na jakim biegu wjeżdżasz na
takim zjeżdżaj. Stosując się do tego zawsze na zjazdach redukowałem ASB
do trójki (czasem dwójki) i tak jechałem nie chcąc na dłuższą metę
spalić hamulców.
Jakie jest wasze zdanie. Czy takie ostrzejsze hamowanie silnikiem ma
negatywny wpływ na ASB?
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.10 20:21 KiG
- 29.07.10 20:37 Brzezi
- 29.07.10 20:43 J.F.
- 30.07.10 00:03 Tomasz Pyra
- 30.07.10 00:58 to
- 30.07.10 09:11 MadMan
- 30.07.10 16:43 Eneuel Leszek Ciszewski
- 30.07.10 23:15 CUT
- 31.07.10 07:11 Robson
- 31.07.10 14:45 Eneuel Leszek Ciszewski
- 31.07.10 15:01 megrims
- 31.07.10 21:47 CUT
- 01.08.10 01:03 megrims
- 02.08.10 03:48 Sergiusz Rozanski
- 06.08.10 00:50 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)