  • 1. Data: 2011-10-17 09:02:34
    Temat: ADuC7026 i OpenOCD + JTAG-lock-pick
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Witam,

    Od jakiegos czasu ucze sie ADuC7026 ( ARM7 Analog Devices) i jak do
    tej pory uzywalem interface JTAG RDI dostepnego z zestawem
    ewaluacyjnym ADI.

    Mam tez interfejs JTAG-lock-pick (bazujacy na JTAGkey Amontec) -
    wydaje mi sie ze wszystko jest polaczone poprawnie, ale niestety nie
    dziala do konca.
    Zgodnie z opisami uruchamiam:
    openocd -f interface/jtagkey.cfg -f target/aduc702x.cfg

    i na konsoli pojawia sie:

    Open On-Chip Debugger 0.5.0 (2011-08-09-23:21)
    Licensed under GNU GPL v2
    For bug reports, read
    http://openocd.berlios.de/doc/doxygen/bugs.html
    Info : only one transport option; autoselect 'jtag'
    50 kHz
    adapter_nsrst_delay: 200
    jtag_ntrst_delay: 200
    Info : clock speed 50 kHz
    Info : JTAG tap: aduc702x.cpu tap/device found: 0x3f0f0f0f (mfg:
    0x787, part: 0x
    f0f0, ver: 0x3)
    Info : Embedded ICE version 1
    Info : aduc702x.cpu: hardware has 2 breakpoint/watchpoint units

    niestety, nie przechodzi dalej do momentu gdzie moglbym polaczyc sie
    telnetem do OpenOCD (telnet na localhost:4444 wychodzi na timeoucie).

    Czy ktos moze uruchomil podobna kombnacje sprzetu i moze podpowiedziec
    co robie zle ?

    Windows XP, ADuC7026 Eval Board RevB2, sprawna, z Jtagiem dostarczonym
    przez Analoga dziala wszystko poprawnie.

    Dzieki,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-10-17 15:27:19
    Temat: Re: ADuC7026 i OpenOCD + JTAG-lock-pick
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 17.10.2011 11:02, Marcin pisze:
> [...]
    >
    > niestety, nie przechodzi dalej do momentu gdzie moglbym polaczyc sie
    > telnetem do OpenOCD (telnet na localhost:4444 wychodzi na timeoucie).

    Hmmm, no nie wiem, u mnie (inne ARMy) OpenOCD zdaje się nie wyrzucał
    niczego więcej i dało się połączyć... Sprawdź, czy w tym pliku CFG masz
    na pewno port ustawiony na 4444 (dla połączeń telnet, bo powinno być też
    3333 dla GDB).... no i sorry za głupie pytanie, ale mam nadzieję, że
    telneta odpalasz tak:
    telnet localhost 4444
    (bez dwukropka!!!!)

    A swoją drogą - co Tobie wyrzuca telnet, gdy nie odpalisz OpenOCD?? Bo u
    mnie (ale to linux) od razu wywala błąd.... Jestem ciekawy, czy w ogóle
    coś się łączy, czy zima...

    Konop

  • 3. Data: 2011-10-17 16:02:28
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    .... no i sorry za głupie pytanie, ale mam nadzieję, że
    > telneta odpalasz tak:
    > telnet localhost 4444
    > (bez dwukropka!!!!)

    Wrrrrr. DWUKROPEK byl....Po napisaniu posta na pl.m.e wczytalem sie
    do opisu telneta. Nie wiem dlaczego mi sie ubzduralo, ze dwukropek
    musi byc....

    Wczesniej sugerowalem sie przykladami OpenOCD gdzie bylo jeszcze
    wypisanych pare innych linijek, i myslalem ze sie nie uruchomilo do
    konca. Przyklady byly dla innego procesora.
    Jak widac, pytanie nie bylo tak glupie...zaczelo ze soba rozmawiac,
    staram sie teraz skonfigurowac Eclipse do debugowania przez GDB....

    Dzieki
    Marcin