  • 1. Data: 2011-04-08 10:58:38
    Temat: ADAC w Polsce?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    jakies doswiadczenie Szanowni Koledzy/Kolezanki
    posiadaja?
    zwlaszcza chodzi mi o, zachwalane tu i owdzie, assistance w calej EU?
    i ewentualnie jak toto - karte/czlonkostwo-zanabyc: czy
    w PL sie da? (stronka- http://www.assistance-adac.pl/- sie
    reklamuje,ale... sami sobie przecza: nie mozna kupic a sprzedaja;)
    z gorki dzieki za info
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-04-08 13:33:25
    Temat: Re: ADAC w Polsce?
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W dniu 2011-04-08 12:58, sowa pisze:
> [...]
    > w PL sie da? (stronka- http://www.assistance-adac.pl/- sie
    > reklamuje,ale... sami sobie przecza: nie mozna kupic a sprzedaja;)

    No przeciez masz na tej "stronce" podane kilka numerow telefonow -
    zadzwon i Ci powiedza. Ja mialem bardzo dobre doswiadczenia z ADAC
    wykupionym w Germanii, wiec generalnie moge polecic, ale jak i gdzie
    toto kupic w PL, to raczej pod tymi numerami ze stronki bym szukal.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 3. Data: 2011-04-08 18:06:41
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-08 15:33, KLOSZ pisze:

    > No przeciez masz na tej "stronce" podane kilka numerow telefonow -
    > zadzwon i Ci powiedza.

    a co majom nie powiedziec... jak chca zarobic;]

    > Ja mialem bardzo dobre doswiadczenia z ADAC
    > wykupionym w Germanii, wiec generalnie moge polecic,

    o wlasnie.. dziekuje:)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa