  • 11. Data: 2009-10-24 18:44:15
    Temat: Re: ABS w BMW
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > ps. przy okazji - ile moze przejchać taki 1100 w R1100RT, bo jest
    > niedaleko mnie taki z przebiegiem .. 84 tys

    No to dotarta:-)Moja poprzednia S (silniki są bardziej
    wyżyłowane-98KM)miała 50tys-jak nówka,obecna niby 70kkm,ale patrząc na
    otarcia ramy,podnóżków to pewnie x2 i lata bez problemów:-)

    Masz gdzieś linkę do tego RT?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2009-10-24 18:45:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Artur Zabroński wydusił z siebie te słowy:

    > Przepraszam a z jakim przebiegiem chcesz kupić 12-letnie moto? Prędzej
    > bym brał takiego z przebiegiem 84 niż 20-30kkm (większość w Polsce).

    ja nie z tych co szukają nówki niesmiganej ;-)
    Pytanie bylo z czystej ciekawości, bo w samochodach jestem troche bardziej
    obeznany. Motorki to wiesz .. jeżdze i tyle. Mimo wszystko gdzies jest jakiś
    pułap przebiegu, gdzie taki silniczek już będzie mógł budzić zastrzeżenia
    spowodowane normalnym użytkowaniem, a nie złym użytkowaniem.
    Ja sam VTXem w jednym roku zrobilem prawie 20kkm i tak w samochodzie jak i
    motorze - wole mieć oryginalny duzy, niż kręcowny niewiadomojaki.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

  • 13. Data: 2009-10-24 18:46:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Monster" <"alpy2usun _to wydusił z siebie te słowy:

    > Masz gdzieś linkę do tego RT?

    tylko sie nie smiej z koloru .. bo ja nie moge na niego patrzec ;)

    http://moto.allegro.pl/item780456889_bmw_r_1100_rt_1
    100rt_1998.html

  • 14. Data: 2009-10-24 18:48:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

    > Monster" <"alpy2usun _to wydusił z siebie te słowy:

    > tylko sie nie smiej z koloru .. bo ja nie moge na niego patrzec ;)
    >
    > http://moto.allegro.pl/item780456889_bmw_r_1100_rt_1
    100rt_1998.html

    zastanawiam sie jeszcze nad czymś takim
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M111316
    8
    i mimo, ze ten ze wszytskich ST w ogłsozeniach wygląda najbardziej
    przyzwoicie chyba .. to widze go w ogłoszeniach już od .. hmm .. moze
    roku...
    Pech?

  • 15. Data: 2009-10-24 19:11:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > tylko sie nie smiej z koloru .. bo ja nie moge na niego patrzec ;)
    >
    > http://moto.allegro.pl/item780456889_bmw_r_1100_rt_1
    100rt_1998.html

    Myślałem że różowy:-)Ten niebieski na Żywo jest ok,tylko nie ma sensu
    kupować sprzęta na który się nie można patrzeć:-)
    pod lusterkiem jest ładnie zeszlifowany panel,lusterko pewnie
    odpadło,pokrywa głowicy na 100% wymieniona,szkoda,ciekawe jak dostała,za
    te pieniądze ciężko będzie kupić ładną RT ,aha kufry boczne to ok 1000zł
    + ze 300 na stelaż
    poproś gościa o fotki w lepszej rozdzielczości

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2009-10-24 19:19:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]

    > boczne to ok 1000zł + ze 300 na stelaż
    > poproś gościa o fotki w lepszej rozdzielczości

    mam do niego 50 km .. wiec wole sam zobaczyc, niz zdjęcia oglądac
    co do pieniedzy to zdaje sobie sprawe, ze w tych kwotach bede musial
    pogodzić sie z pewnymi, nazwijmy to, niedociągnięciami.
    Co do samego koloru i samych zarysowan, abstrahując od tego konkretnego
    egzemplarza, nie jest to problem - zawsze mozna pomalowac.
    Istotniejszy jest dla mnie silnik i przede wszytskim rama/zawieszenie.
    Reszta to pikus, a ja estetą nie jestem

    ps. słyszałem, ze te lusterka to i tak potrafią odpaść nawet na większych
    dziruach - prawda to li?

    Bardziej podoba mi sie to
    http://moto.allegro.pl/item776280073_bmw_k_1200_rs.h
    tml
    i w zasadzie to jest jedyny RS ktory mi sie podoba - ze względu na kolor ..
    te strebrno czerwone wyglądają strasznie (nawet jak na moj daltonizm i
    wszytsko inne)

    Obawiam sie jednak, ze np. kufry+stelaż będą tu dużo droższe niż to RT.

    Sam nie wiem na co sie zdecydować. Moze w ogole zrezygnuje z kardana i w gre
    zaczną wchodzić łańcuchy .. a tam wybór dużo większy..
    Moze jednak ST1100?...

    Wrrr, nie lubie takichg wyborów ;)

  • 17. Data: 2009-10-24 19:50:11
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

> [...]
    > egzemplarza, nie jest to problem - zawsze mozna pomalowac.
    > Istotniejszy jest dla mnie silnik i przede wszytskim rama/zawieszenie.
    Fotki ja chciałem zobaczyć:-)Rama?nie ma,tam jest tylko subframe i
    główka,patrz z tyłu czy prosta,ciężko dostać prostą,przynajmniej do
    mojej,a kosztuje dużo,zawieszenia ciężko popsuć,lagi jak już są drogie.

    > ps. słyszałem, ze te lusterka to i tak potrafią odpaść nawet na
    > większych dziruach - prawda to li?
    pewnie jak w starszych K na zatrzaskach

    > Obawiam sie jednak, ze np. kufry+stelaż będą tu dużo droższe niż to RT.
    Raczej tak,no i mało części

    > Sam nie wiem na co sie zdecydować. Moze w ogole zrezygnuje z kardana i w
    > gre zaczną wchodzić łańcuchy .. a tam wybór dużo większy..
    > Moze jednak ST1100?...
    A to nie wiem,to ma być kanapa?Z BMW R masz jeszcze RS i S,tańsze,kufry
    te same pasują:-)

    > Wrrr, nie lubie takichg wyborów ;)
    tą oglądałeś?licząc kufry,stelaże lakier itp nie wychodzi duzo drożej

    > http://moto.allegro.pl/item776078290_bmw_r1100rt_ide
    alny_oryginal_1999r.html

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2009-10-24 19:55:16
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc
    "Kuba (aka cita)"
    http://moto.allegro.pl/item776280073_bmw_k_1200_rs.h
    tml
    > i w zasadzie to jest jedyny RS ktory mi sie podoba

    Ladne - a meskie tez takie robia???
    Jakos mi sie ta linia kojarzy z RF (choc Suzi byla ladniejsza) ale moge sie
    mylic bo zawsze w lusterkach ja ogladalem :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 19. Data: 2009-10-24 20:00:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Monster" <"alpy2usun _to wydusił z siebie te słowy:

    > Fotki ja chciałem zobaczyć:-)
    jesli pojade go zobaczyc, zrobie fotky i wystawie.

    > A to nie wiem,to ma być kanapa?Z BMW R masz jeszcze RS i
    > S,tańsze,kufry te same pasują:-)

    no lubie jak jest wygodnie i nie lubie jak nie jedzie, co nie znaczy, ze
    szukam zapierdalacza. 90KM w takim sprzęcie wystarczy
    S'ki mi sie nie podobają .. już prędzej R .. ale nie widzialem, zadnych
    fajnych szyb do tego .. a bez szyby nie chce. Wole nie mieć kufrów i wozić
    plecak

    > tą oglądałeś?licząc kufry,stelaże lakier itp nie wychodzi duzo drożej

    alny_oryginal_1999r.html

    tyle, ze tu musze od razu wydac 2-4 tys więcej, a jak będzie coś do
    pomalowania, czy do dodkupienia kufry to moge to zrobic na wiosne, albo
    nawet po sezonei .. albo nigdy.
    Caly myk polega na tym, ze przypiliło mnie z kasą .. a co za tym idzie
    sprzęta swojego sprzedałem troche taniej niż myslalem i jakoś tak wszytsko
    sie pokiełbasiło .. - jak zwykle ;)

    Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki za wskazówki.

    ps. kurcze ale ta czarna K1200RS mi sie podoba ... ehh

  • 20. Data: 2009-10-24 20:04:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Tytus wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > Jakos mi sie ta linia kojarzy z RF (choc Suzi byla ladniejsza) ale
    > moge sie mylic bo zawsze w lusterkach ja ogladalem :)

    eee chyba przesadzasz ;)

    ps. wiesz, generalnie to co mi sie podoba .. jest zdecydowanie droższe niż
    12tys ...
    Choćby mój ex czyli VTX1800... albo nowe BMW czy np. Hondy ST1300
    a jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma.
    1100RT wydaje sie być optymalnym wyborem .. tylko, ze moje finanse to dolny
    przedzial cenowy dla niego .. i zaczynają sie zchody ze stanem motorku..