  • Data: 2014-06-18 21:08:10
    Temat: A2 Września-Poznań.
    Od: megrimsES <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem co jest gorsze od wyprzedzających się TIRów na autostradzie.

    Gorsze jest, jak prawym pasem jedzie radiowóz oznakowany drogówki
    z prędkością licznikową 145 km/h, a lewym pasem równolegle jedzie
    jakieś gówno i boi się przycisnąć, aby go wyprzedzić. Dzisiaj przez
    30km tak debil jechał. Jak w końcu zjeb wyprzedził tych niebieskich
    to pierdolnąłem w gaz i wyprzedziłem ich w parę sekund. Wskazówka
    doszła chwilowo do 180, a potem zjechałem do 160 i tempomat.
    I nikt się za mną nie rzucił w pogoń.

    Skąd się biorą tacy łosie, co będą jechać przez 30 km równo
    z radiowozem?