  • 141. Data: 2011-10-17 12:20:40
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:j7gvac$921$10@node2.news.atman.pl...

    > Po to sie podaje sie caly czas aktualna pozycje zeby przewidziec gdzie
    > gosc moze pojechac.

    podaje sie, podaje sie i co? I nic. Wiesz ile możliwości jest wyboru drogi
    przez uciekającego?
    Skoro ktoś ucieka należy go dogonić, złapać i przykładnie ukarać. Uważam, ze
    kary za popełnione wykroczenia powinny w takich wypadkach być zdecydowanie
    ostrzejsze, a nieuchronność pościgu i złapania 100% (w idealnym świecie).
    Skoro ktoś jest debil i ucieka nie może mu sie udać, bo to nie będzie
    pierwszy i ostatni raz!

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 142. Data: 2011-10-17 12:26:38
    Temat: Re: A propos po?cigów...
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Bo byl w okolicy? http://www.youtube.com/watch?v=aGP5O4FMnwg przykladowo
    > tak.

    Nie "jak" tylko "gdzie".
    Pierwszy radiowoz nie goni bo to niebezpieczne. Koles na motorku jedzie
    sobie w dowolnie wybranym kierunku, na przyklad do domu za rogiem.
    Gdzie i na jakiej podstawie nawet po tych 5 minutach ma nastapic zatrzymanie
    przez jakikolwiek radiowoz?

  • 143. Data: 2011-10-17 12:27:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/10/2011 11:26, CeSaR wrote:

> [...]
    > sobie w dowolnie wybranym kierunku, na przyklad do domu za rogiem.
    > Gdzie i na jakiej podstawie nawet po tych 5 minutach ma nastapic zatrzymanie

    Daj spokój, ja o to od piątku pytam i AZ jakoś te trzy posty przegapia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 144. Data: 2011-10-17 12:31:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ostrzejsze, a nieuchronność pościgu i złapania 100% (w idealnym świecie).
    > Skoro ktoś jest debil i ucieka nie może mu sie udać, bo to nie będzie

    Ten akurat sie wjebal w samochod, inny pojechal w pole i przewrocil ale
    bardziej kumaty i znajacy okolice moze sie krecic z nimi do braku paliwa
    u jednego albo drugich. Jak samochod ma dogonic i zlapac motocykl?

    http://www.youtube.com/watch?v=o_ofgD19-d8

    A czy ci nie powinni podjac poscigu za piratem?

    --
    Artur

  • 145. Data: 2011-10-17 12:33:22
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Daj spokój, ja o to od piątku pytam i AZ jakoś te trzy posty przegapia.

    Wkur...ia mnie takie podchodzenie do tematu i tyle. Widocznie za stary sie
    juz robie i tetryczeje.

  • 146. Data: 2011-10-17 12:37:22
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ten akurat sie wjebal w samochod, inny pojechal w pole i przewrocil ale
    > bardziej kumaty i znajacy okolice moze sie krecic z nimi do braku paliwa
    > u jednego albo drugich. Jak samochod ma dogonic i zlapac motocykl?

    Krotkie pytanie krotka odpowiedz:
    Ma gonic czy ma nie gonic?

  • 147. Data: 2011-10-17 12:42:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Ten akurat sie wjebal w samochod, inny pojechal w pole i przewrocil ale
    > bardziej kumaty i znajacy okolice moze sie krecic z nimi do braku paliwa
    > u jednego albo drugich. Jak samochod ma dogonic i zlapac motocykl?

    oj zdziwiłbyś sie :D
    Żeby naprawde szybko pojechac motocyklem w mieście, trzeba naprawde dużych
    umiejętności a przy okazji szczęścia, nie wspominając o naprawde porządnym
    hamowaniu/
    Żeby naprawde szybko pojechać w mieście samochodem - wystarczą zdecydowanie
    mniejsze umiejętności niż tego motocyklisty, a żeby zahamować samochodem
    wystarczy tylko duża siła w nogach i można nawet zamknąć oczy, puścić
    kierownice.

    ps. porównaj sobie wyniki czasów osiąganych na krętych torach dla samochodu
    i motocykla

    > http://www.youtube.com/watch?v=o_ofgD19-d8
    >
    > A czy ci nie powinni podjac poscigu za piratem?

    nie oglądałem, bo kiepsko chodzi mi dziś net, ale widze w nagłówku
    ghostrider, wiec z dużym prawdopodobieństwem widzialem już ten filmik.

    Po pierwsze najczęsciej jeździ on po pustych prostych drogach baaardzo
    mocnymi maszynami (bardzo często grupo ponad 200KM motocykami), po drugie to
    jakbyś wsadził za kierownice sportowego samochodu Stiga i kazał dogonić go
    Skodą Octavią 1,9TDI.
    Tylko ilu jest Ghostriderów i Stigów a ilu tylko mysli, ze nimi są?

  • 148. Data: 2011-10-17 12:44:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-17 12:33, CeSaR pisze:

    > Wkur...ia mnie takie podchodzenie do tematu i tyle. Widocznie za stary sie
    > juz robie i tetryczeje.

    Wyluzuj, nie ma co się tym denerwować, zdrowia szkoda. Prezentują takie
    podejście do tematu i tyle. Tłumaczyć i pytać możesz do woli - bez
    efektu. Najwyżej przy okazji któryś ze specjalistów postawi Ci na
    odległość diagnozę na temat Twojego stanu psychicznego, czy też jakieś
    insynuacje na bazie własnych imaginacji.

    Takie są realia :)

  • 149. Data: 2011-10-17 12:49:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

> [...]
    > mniejsze umiejętności niż tego motocyklisty, a żeby zahamować samochodem
    > wystarczy tylko duża siła w nogach i można nawet zamknąć oczy, puścić

    Dlatego napisalem - kumaty.

    > ps. porównaj sobie wyniki czasów osiąganych na krętych torach dla samochodu
    > i motocykla

    Co ma tor do miasta? Moto wcisnie sie tam gdzie samochod nie wcisnalby
    sie bokiem i przewaga jest tutaj a nie w zakretach.

> [...]
    > Skodą Octavią 1,9TDI.
    > Tylko ilu jest Ghostriderów i Stigów a ilu tylko mysli, ze nimi są?

    Nie trzeba miec mocnej maszyny, wystarczy seryjna litrowa szlifierka ktora bije
    samochody uzywane w policji na glowe.

    --
    Artur

  • 150. Data: 2011-10-17 12:57:32
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > odległość diagnozę na temat Twojego stanu psychicznego, czy też jakieś
    > insynuacje na bazie własnych imaginacji.

    Wiem, "Siłaczką" zalatuje i pracą u podstaw.... Tez mi troche glupio. Ale z
    drugiej strony mam case, o ktorym wspominalem:
    potracenie na przejsciu dla pieszych, zielone swiatlo, sa swiadkowie, jest
    poszkodowany (a dokladnie poszkodowana) i co?
    I gowno. Do dzis nie ma sprawcy. Pomimo tego, ze wiadomo kto jest
    wlascicielem samochodu.

    > Takie są realia :)

    Wlasnie. Jak za reke nie zlapiesz to pozniej chocbys sie zaplakal - nic nie
    zdzialasz.