  • 1. Data: 2011-12-11 10:23:18
    Temat: A propos jakości, parametrów i robienia w bambuko
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-intern
    etu-w-upc-z-pakosinska-nieczytelna-i-wprowadzajaca-w
    -blad-wideo>

    Czyli innymi słowy - reklamodawca dokładnie wie, że reklamuje bzdury i
    jeszcze się do tego dość wprost przyznaje. Pogłębia to tylko 'trynd', że
    reklamy usług telco łżą bardziej, niż dziennik telewizyjny w połowie lat
    80 ub. stulecia.
    Ciekawe, kiedy zaczną reklamować wódkę bezalkoholową, a potem napiszą,
    że "że polscy konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że reklamy nie
    zawierają kompletu informacji o produkcie". :-P

    --
    Ślązak

  • 2. Data: 2011-12-11 11:16:32
    Od: "MrG" <mrg(no_Spam)@nowanet(Wytnij_To).pl>

> [...]
    >"że polscy konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że reklamy nie zawierają

    Banda i skandal !

    ;-P

    -- NOWANET.PL - Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl | tel. 815242266

  • 3. Data: 2011-12-12 17:09:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl>

> [...]
    > "że polscy konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że reklamy nie zawierają

    A mi to przypomina internet bez P2P, VoIP itp