-
1. Data: 2011-12-11 10:23:18
Temat: A propos jakości, parametrów i robienia w bambuko
Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
<http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-intern
etu-w-upc-z-pakosinska-nieczytelna-i-wprowadzajaca-w
-blad-wideo>
Czyli innymi słowy - reklamodawca dokładnie wie, że reklamuje bzdury i
jeszcze się do tego dość wprost przyznaje. Pogłębia to tylko 'trynd', że
reklamy usług telco łżą bardziej, niż dziennik telewizyjny w połowie lat
80 ub. stulecia.
Ciekawe, kiedy zaczną reklamować wódkę bezalkoholową, a potem napiszą,
że "że polscy konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że reklamy nie
zawierają kompletu informacji o produkcie". :-P
--
Ślązak
-
2. Data: 2011-12-11 11:16:32
Temat: Re: A propos jakości, parametrów i robienia w bambuko
Od: "MrG" <mrg(no_Spam)@nowanet(Wytnij_To).pl>
>Użytkownik "Tomasz Śląski" napisał w wiadomości grup
>dyskusyjnych:jc20bd$6dk$...@i...gazeta.pl...
><http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-inter
netu-w-upc-z-pakosinska-nieczytelna-i-wprowadzajaca-
w-blad-wideo>
>
>Czyli innymi słowy - reklamodawca dokładnie wie, że reklamuje bzdury i
>jeszcze się do tego dość wprost przyznaje. Pogłębia to tylko 'trynd', że
>reklamy usług telco łżą bardziej, niż dziennik telewizyjny w połowie lat 80
>ub. stulecia.
>Ciekawe, kiedy zaczną reklamować wódkę bezalkoholową, a potem napiszą, że
>"że polscy konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że reklamy nie zawierają
>kompletu informacji o produkcie". :-P
>
>--
>Ślązak
Banda i skandal !
;-P
-- NOWANET.PL - Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl | tel. 815242266
-
3. Data: 2011-12-12 17:09:23
Temat: Re: A propos jakości, parametrów i robienia w bambuko
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl>
> ...
> Czyli innymi słowy - reklamodawca dokładnie wie, że reklamuje bzdury i
> jeszcze się do tego dość wprost przyznaje. Pogłębia to tylko 'trynd', że
> reklamy usług telco łżą bardziej, niż dziennik telewizyjny w połowie lat
> 80 ub. stulecia.
> Ciekawe, kiedy zaczną reklamować wódkę bezalkoholową, a potem napiszą, że
> "że polscy konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że reklamy nie zawierają
> kompletu informacji o produkcie". :-P
A mi to przypomina internet bez P2P, VoIP itp