  • 41. Data: 2011-12-30 23:39:03
    Temat: Re: A mówią, że Volvo takie bezpieczne
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > po chuj gadasz z trollem, który sie z Ciebie napierdala?

    To będzie miało miejsce dopiero gdy ew. Tobie odpisze.

  • 42. Data: 2011-12-31 02:20:37
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    >I jak tu w tym kontekście zinterpretować taki oto obrazek:
    >
    > http://tiny.pl/hjcwr
    >
    > Ja bym się chyba bał tym jeździć...
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    przestan cytowac teksty ktorym do piety nie dorastasz

    auto owinelo sie wokl drzewa, co to ma wspolnego z bezp?
    pierdolisz jak zwykle by czuc sie potrzebnym swiatu

    idz przekop ogrodek, zarob na ZUS, pomoz babci i przestac chlac na umor

  • 43. Data: 2011-12-31 02:30:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kris_Poland

    > idz przekop ogrodek, zarob na ZUS, pomoz babci i przestac chlac na umor

    Znowu gadasz do lustra?

  • 44. Data: 2011-12-31 07:19:16
    Od: "kurzu" <k...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jdkdbg$pca$1@node2.news.atman.pl...

    > to jakiś przekręt, jak niby trzeba było by w niego uderzyć, żeby powstało
    > takie zgiecie...

    Żaden przekręt. Podwoziem w drzewo... Mógł wylecieć w powietrze, wcześniej
    gdzieś uderzając np. przodem w pierwsze drzewo, przy wybiciu zaczął się
    obracać, uderzając w końcu podwoziem w drugie drzewo...

    Pozdrawiam
    Kurzu

  • 45. Data: 2011-12-31 10:03:20
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 30.12.2011 18:52, tadek pisze:

    > kupiłem jakąś regenerowaną w Intercarsie Oryginał przeszło 3 tys a do
    > mojego 20 letniego trupka już nie warto. Ja teraz mało jeżdżę tym
    > autem /służy mi do przewożenia większych bagaży/ Unikaj jak ognia
    > piekielnego łódzkich specjalistów" od regeneracji

    Ile zaplaciles? Dobrze sie spisuje?
    Mi jak na razie mechanik zawolal 1000zl - wyjecie, regeneracja,
    zalozenie, geometria.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 46. Data: 2011-12-31 19:40:10
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > I te wszystkie systemy mu nie pomogły? Może ma słabą podłogę, bo tego nie
    > bada się w testach EuroNCAP?

    Bo widocznie od samego poczatku miał niesprawny w samochodzie najważniejszy
    system bezpieczeństwa - rozum.

  • 47. Data: 2012-01-01 19:41:56
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Oczywiście zrobi to tylko i wyłącznie na życzenie kierowcy ;)

    No przeciez cala akcje w wykonaniu AP i Granady byla scisle pod kontrola. W
    przeciwienstwie do Merdecesow i BWM sterowanych trzyliterowymi bozkami,
    ktorych AP co chwile widuje w rowach...

    --
    Axel

  • 48. Data: 2012-01-02 08:50:35
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Plumpi nabazgrał(a):

    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Bo widocznie od samego poczatku miał niesprawny w samochodzie
    > najważniejszy system bezpieczeństwa - rozum.

    Nie zawsze musi to być wina tego co leży w rowie, ojciec kiedyś koziołkował
    do rowu kasując płot tak że belka od płotu wbiła się w szybę i przeszła
    między ocem a matką poprostu centralnie w środek trafiła bo jakiś TIR
    wyprzedzał i przyczepą mu bujneło tak że trafiło w auto ojca i odbiło jak
    piłeczkę, kierowca TIR-a nawet nie zauważyłże skasował auto i pojechał
    dalej.

  • 49. Data: 2012-01-02 21:25:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 15:19:20 +0100, DoQ napisał(a):

    > Prawdopodobnie tak, Granada najwyżej miękko wylądowałaby w rowie a brak
    > airbagów niepotrzebnie nie wystraszy kierowcy :) Choć... to też na F :>

    No wiesz, kiedys przesadziłem z prędkością i wyleciałem na zakręcie do
    rowu. No i potem z niego wyjechałem...

    --

  • 50. Data: 2012-01-03 01:48:58
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-30 14:06, to pisze:
    > I jak tu w tym kontekście zinterpretować taki oto obrazek:
    >
    > http://tiny.pl/hjcwr
    >
    > Ja bym się chyba bał tym jeździć...

    Bublewicza wspomnij (jak nie jesteś za młody żeby kojarzyć nazwisko...)
    Na drzewko nie ma mocnych. Mając do wyboru betonową lampę i drzewko -
    zawsze bym celował w lampę ;)