  • Data: 2004-08-31 08:05:18
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: epsilon <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:

    > Jakie kuffa "grube pieniadze"? Czy Ty tez cierpisz na manie ssania znana tez
    > pod nazwa syndrom ssacza? Polega to krotko mowiac na stalym sciaganiu
    > czegokolwiek, dla zasady jednynie...

    150zl to jest duza suma dla koncowego klienta. Nie tylko jak na dostep do
    sieci na takich zasadach, ale takze obiektywnie.

    Nie wiem skad personalne przytyki o syndromie ssacza, nie badzmy dziecinni.
    Lacze o wspomnianej predkosci z powodzeniem mozna w domu zastosowac do
    rzeczy innych niz sciaganie "czegokolwiek dla zasady jedynie". Jesli pani
    Jola skrecajac w domu dlugopisy lubi sobie posluchac radia online, dajmy na
    to 64 kbit przez 6h dziennie, to wypyka swoj cudowny limit w nieco mniej niz
    miesiac. Mozna wiec to z latwoscia uczynic, nie robiac praktycznie nic, a
    juz na pewno nic zwiazanego z "mania ssania". Ale nie potrzeba do tego celu
    1mbita, i stad bylo moje pytanie.

    Przychylam sie do wersji "nikt", to chyba najrozsadniejsza odpowiedz :)

    +e
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.