  • 1. Data: 2011-12-22 23:45:34
    Temat: [7] W jakim stanie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Witajcie, muszę oszacować przybliżony czas podróży krajową 7mką na
    odcinku Ostróda - Gdańsk. W jakim stanie jest ta droga i ile mniej
    więcej ten odcinek zajmuje czasu?

  • 2. Data: 2011-12-23 00:07:06
    Temat: Re: [7] W jakim stanie
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie, muszę oszacować przybliżony czas podróży krajową 7mką na odcinku
    > Ostróda - Gdańsk. W jakim stanie jest ta droga i ile mniej więcej ten
    > odcinek zajmuje czasu?

    ja jade z reguly 1.20, przyjmij 1.50 spokojnie do centrum Gdańska

  • 3. Data: 2011-12-23 07:53:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-22, PlaMa <m...@w...pl> wrote:
    > Witajcie, muszę oszacować przybliżony czas podróży krajową 7mką na
    > odcinku Ostróda - Gdańsk. W jakim stanie jest ta droga i ile mniej
    > więcej ten odcinek zajmuje czasu?

    Ja Ci nie pomogę, ale bywalcom będzie łatwiej jak napiszesz czy to ma
    być przejazd w Wigilię o północy czy w zwykły poniedziałek o siódmej
    rano...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2011-12-23 17:41:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 22 Dec 2011 23:45:34 +0100, PlaMa wrote:

    > Witajcie, muszę oszacować przybliżony czas podróży krajową 7mką na
    > odcinku Ostróda - Gdańsk. W jakim stanie jest ta droga i ile mniej
    > więcej ten odcinek zajmuje czasu?

    Targeo mówi że 129km w 1h42m i to pewnie jest bliskie prawdy.
    Ale pewnie sporo zależy od pory kiedy będziesz jechał.

    A pytanie o takie rzeczy w internecie to chyba taki sobie pomysł - nikt Ci
    się nie przyzna że taki odcinek jedzie dłużej niż godzinę ;)

  • 5. Data: 2011-12-24 00:19:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-23 17:41, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > A pytanie o takie rzeczy w internecie to chyba taki sobie pomysł - nikt Ci
    > się nie przyzna że taki odcinek jedzie dłużej niż godzinę ;)

    Czemu? :) Po co ktoś chciałby kłamać?
    Planuje jazdę 27 grudnia w godzinach 5-6 rano. Ostatnio znajomy jechał
    na ryby nad Bałtyk ze szczytna i mówił, że z powodu przebudowy dróg itp.
    zajęło mu to 4,5 godz(!!!)

    Dlatego dopytuje, a nóż ktoś regularnie robi tą trasę i jest w stanie mi
    powiedzieć ile się jedzie tą drogą