  • 361. Data: 2014-01-03 17:30:53
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2A9E675AB4A9budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Pawel Mojski p...@p...net ...

    > W jednym poscie piszesz ze wydoroślałes a w drugim cos takiego...
    > Hmm... mam nadzieje, ze po prostu inaczej rozumiemy słow zapieprzam...

    Kapelusze zdezawuowały to pojęcie, tak jak drogowcy ograniczenia na znakach.
    Sami używacie go do określenia wleczenia się setką.

  • 362. Data: 2014-01-03 17:33:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > No i co z tego? W innych krajach maja umiar

    W piciu również.

    >w karaniu, u nas jak

    A u nas nie mają umiaru w piciu, to i odpowiedź musi być adekwatna.

  • 363. Data: 2014-01-03 17:37:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 17:13:04 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^

    > Bredzenie. Przepisy nie są zbyt restrykcyjne,

    Teraz nie, ale jak bedziesz myslal jak wyzej, to najpierw naucza cie
    przestrzegac, a potem nastawiaja ograniczen do 30, bo to bezpiecznie.

    I skonczy sie piratowanie 150 po autostradzie, bo przeciez Szwedzi juz
    dawno stwierdzili ze gora 90 wolno :-P

    > autostrad jest sporo
    > i naprawdę niemało - tylko nie porównuj do Niemiec.

    Autostrada moge dojechac do Krakowa, Drezna i Walichnowow.
    To jest bardzo malo :-)

    > Nowe budują i jest z roku na rok lepiej,

    I wypadkow ubywa ... wiec kontynuujmy budowanie autostrad a nie
    umacnianie wladzy ludowej :-)

    > a to co mamy teraz w porównaniu do
    > powiedzmy 10 lat wcześniej - nawet nie ma o czym dyskutować.

    10 lat temu moglem dojechac do Gliwic i Krzywej, wiec postep uwazam za
    mizerny :-)

    J.

  • 364. Data: 2014-01-03 18:10:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-03 17:37, J.F. pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^

    > Teraz nie, ale jak bedziesz myslal jak wyzej, to najpierw naucza cie
    > przestrzegac, a potem nastawiaja ograniczen do 30, bo to bezpiecznie.

    Ty mi tutaj coś imputujesz, pomijając to co napisałem:
    "To co podkreślone jest bzdurą. "

    > I skonczy sie piratowanie 150 po autostradzie, bo przeciez Szwedzi juz
    > dawno stwierdzili ze gora 90 wolno :-P

    Wymyśl coś lepszego, bo się powtarzasz i to średnio z sensem. Cóż, jak
    będzie 90km/h to trudno.

    (...)

    > I wypadkow ubywa ... wiec kontynuujmy budowanie autostrad a nie
    > umacnianie wladzy ludowej :-)

    Wypadków ubywa z różnych przyczyn, kontrolę ruchu drogowego należy
    zaostrzyć, a mandaty i punkty dostosować jednak do zagrożenia
    związanego z kontekstem konkretnych zachowań, np. za +50 w mieście
    to się należy zatrzymanie PJ (bo ja wiem, może na 2 tygodnie), a
    nie 500zł i jedziemy dalej.

  • 365. Data: 2014-01-03 18:21:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-03 17:24, J.F. pisze:

    > Ja tam widzalem.

    Nie wiem jak z suszarkami (nie wiem jak wyglądają ichnie), ale jak
    pisałem, radary na trójnogu za przystankiem widuję/widywałem.

    > Na tyle malo, zeby zaprzeczyc twierdzeniu "poluja na
    > Polakow".

    Od dawna twierdzę, że "polowanie na Polaków" to bzdura. Owszem, jak
    polują to się wielu Polaków złapie, ale to dlatego, że nie
    przestrzegają przepisów.

    > W Polsce tez zreszta malo szuszarek widuje.

    Nie może być ;)

    > Ale widzialem tez jak Czesi jezdza. Albo to jest taki grzeczny narod,
    > albo susza lepiej. Albo mandaty wysokie :-)

    Normalnie jeżdżą, mandaty wyższe, prędkość jest kontrolowana (i to
    z ukrycia). W wielu miejscowościach są na wjeździe patenty, które
    pojadą aktualną prędkość samochodu. Wjeżdżają do miejscowości
    z prędkością taka jak trzeba, a nie jak w Polsce...

  • 366. Data: 2014-01-03 18:26:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...
    ^^^^^^^^^^

    > Teraz nie,

    Jak to nie?
    Oczywiście że tak.

  • 367. Data: 2014-01-03 18:49:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 18:10:53 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ty mi tutaj coś imputujesz, pomijając to co napisałem:
    > "To co podkreślone jest bzdurą. "

    > Wymyśl coś lepszego, bo się powtarzasz i to średnio z sensem. Cóż, jak
    > będzie 90km/h to trudno.

    No i sam widzisz na 90 mowisz "no trudno", na 80 powiesz "no trudno",
    na 60 powiesz "no trudno", to pewnie i 20 po miescie powiesz "no
    trudno". A potem wprowadza Czerwona Flage i tez powiesz "no trudno".

    A przestrzegac 140 to ci sie nie chce :-P

> [...]
    > związanego z kontekstem konkretnych zachowań, np. za +50 w mieście
    > to się należy zatrzymanie PJ (bo ja wiem, może na 2 tygodnie), a

    Niby tak, ale z drugiej strony - rozne sa drogi w miescie, a i czasem
    mozna nie zauwazyc ze juz miasto czy wies i wjechac 90. A niektorzy to
    piraci to nawet 100 wjada ...

    J.

  • 368. Data: 2014-01-03 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Widac taka moda,
    > klepac srogie mandaty, konfiskowac samochody bez wzgledu na to czyj!

    A kto postulował konfiskatę cudzego samochodu?

  • 369. Data: 2014-01-03 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Kapelusze zdezawuowały to pojęcie, tak jak drogowcy ograniczenia na
    > znakach.

    A propos ograniczen - zjezdzając z autostrady jadac w strone Nowego Tomysla
    na zjezdzie Luboń jest ograniczenie do 60km/h.
    Tylko że niespodzianka - to jest realne 60... Raczej szybciej jadac juz
    czuje sie nieprzyjemną siłe wyrzucającą.
    Jakie zdziwienie - postawili znak z realnym ograniczeniem...

    > Sami używacie go do określenia wleczenia się setką.

    Jeżeli odpowiadasz na mój post to uprzejmie informuję - nas tu jest jeden.
    A ja jazdy setką nie nazywam zapieprzaniem - ot normalna predkosc na
    wiekszosci dróg.

  • 370. Data: 2014-01-03 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

> [...]
    > tego Tobie. Jeśli chcesz, znajdziesz te informacje w sieci. Dane o
    > których mowa są powszechnie dostępne, każdy może sprawdzić.

    Ale to był Twoj argument, nie mój...