  • 41. Data: 2016-08-08 07:15:40
    Temat: Re: 5 sierpnia piątek wypadek na A4 przed bramkami w Krakowie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    news:no7kgv$vvf$1@node2.news.atman.pl...
    > On 07.08.2016 11:36, J.F. wrote:
    >
    > działa i raz się Yanosik zamyka, a raz żre baterię i potrwafi krzyknąć
    > "patrol w okolicy kia" na spotkaniu;)

    Taki OT mi się przypomniał w związku ze spotkaniem:
    Kiedyś byłem w gronie kilku poważnych, nobliwych panów, średnia wieku
    40-45. Dyskusje o polityce, gospodarce, pogodzie, tudzież dupie Maryny i
    choć już po oficjalnych rozmowach, to atmosfera trochę sztywna.
    Nagle odzywa się telefon jednego z nich: "Kochanie, dzwoni trzecie
    je..anie".
    Miał je ponumerowane ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 42. Data: 2016-08-08 10:42:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-07 o 11:09, Axel pisze:

    >Na lewo od klawisza "widzę fotoradar".

    Wersja Android ?
    Na glownym ekranie jest "wyznacz trase", Zglos i nawiguj.
    Pod Zglos jest fotoradar, kontrola, patrol, zagrozenie, inspekcja,
    nawigacja.
    W "zagrozenie": wypadek, zatrzymany pojazd, prace drogowe, i
    "zagrozenie".

    Ale np w Yanosik-R bylo
    http://yanosik.pl/faq
    pod Terminale ... / Jak zglaszac.

    J.

  • 43. Data: 2016-08-08 10:58:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 07.08.2016 11:36, J.F. wrote:

    >Jak masz zestaw głośnomówiący, to można Yanosika ustawić, żeby się
    >włączał automatycznie przy połaczeniu z zestawem. Pal sześć korki,
    >ale ostrzeżenia przed kontrolami się potrafią zwrócić.

    I meldowac kontrole mozna szybko i precyzyjnie :-)

    Mam wlaczone, ale to nie moje auto, wiec sie nie wlaczyl.
    No i pradu janosik czerpie pelno, wiec jeszcze ladowarka, kabelek ...

    > No i masz motywację, zeby zawsze jeżdzić na głośnomówiącym, co jest
    > przydatne jak ktoś dzwoni

    samochod jest jeden, a telefony dwa :-(

    >- zamiast klikać jak już zadzwoni od razu masz na głośnomówiącym, a
    >mój dodatkowo dyktuje ci kto się dobija. Szkoda, że rozłączanie
    >kulawo działa i raz się Yanosik zamyka, a raz żre baterię i potrwafi
    >krzyknąć "patrol w okolicy kia" na spotkaniu;)

    Krzykniecia bym sie nie bal, chyba ze w sadzie :-)

    Ale faktycznie - zre wtedy ...

    J.

  • 44. Data: 2016-08-08 11:09:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 08.08.2016 10:58, J.F. wrote:

    > Mam wlaczone, ale to nie moje auto, wiec sie nie wlaczyl.
    > No i pradu janosik czerpie pelno, wiec jeszcze ladowarka, kabelek ...

    Na krótkie trasy po mieście styka. Jak jadę gdzieś dalej, to podłączam.
    być może z ostrzerzeń już by się całkiem dobry smartfon uzbierał, choć z
    drugiej strony... kiedyś nie było Yanosika i też mandatów nie
    wyłapywałem, choć ten jedyny za prędkość to w sumie bez Yanosika.

    > samochod jest jeden, a telefony dwa :-(

    Yanosika ustawiasz na jednym, a jak masz zestaw w mulitpointem to dwa
    telefony ogarniesz, ale to już OT się robi.

    Shrek

  • 45. Data: 2016-08-08 11:38:23
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    > Na lewo od klawisza "widzę fotoradar".

    U mnie takiego nie ma. Poza tym - jak miałoby to działać? Trzymasz przez
    cały czas w korku? ;-P

    --
    Axel

  • 46. Data: 2016-08-08 12:36:12
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Sebastian Biały napisał:
    > Sprawdź google maps. (...)
    > Niestety nie oferuje objazdów większych korków (może to kwestia czasu i
    > będzie kiedyś) więc raczej w roli informacyjnej.

    Chyba jednak oferuje. Półtorej tygodnia temu jechałem z Bydgoszczy do
    Trójmiasta. W jednym mieście po drodze znajomy jechał kilkanaście minut
    przede mną wg znaków informacyjnych i utknął w dużym korku, mi natomiast
    gugiel kazał skręcić z ww. trasy, puścił jakimiś uliczkami i w rezultacie
    miasto opuściłem przed kumplem.

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 47. Data: 2016-08-08 14:26:55
    Od: Pawel <P...@f...pl>

    W dniu 2016-08-07 o 11:36, J.F. pisze:

    > Sugerujesz, ze autostrada sponsorowana ? :-)

    w tym przypadku to yanosik sponsorowany.

    --
    http://www.funinpoland.pl

  • 48. Data: 2016-08-08 15:02:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-08 o 11:38, Axel pisze:

    > U mnie takiego nie ma. Poza tym - jak miałoby to działać? Trzymasz przez
    > cały czas w korku? ;-P

    Naciśnięciem informujesz że stoisz czy suniesz nie dlatego
    że chcesz tylko dla tego że szybciej się nie da.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2016-08-08 15:19:30
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    >Naciśnięciem informujesz że stoisz czy suniesz nie dlatego
    >że chcesz tylko dla tego że szybciej się nie da.

    Ale żeby działały funkcje omijania korków musi być informacja, na ile korek
    spowalnia ruch, czyli ile będzie trwał przejazd danym odcinkiem i czy opłaca
    się jechać dłuższą trasą. A punktowa informacja "korek" nie daje nic.

    --
    Axel

  • 50. Data: 2016-08-08 20:39:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-08 o 15:19, Axel pisze:

> [...]
    > korek spowalnia ruch, czyli ile będzie trwał przejazd danym odcinkiem i
    > czy opłaca się jechać dłuższą trasą. A punktowa informacja "korek" nie

    Żeby ta funkcja działała poprawnie musi to obsługiwać niezły komputer,
    zauważ że korki są nie tylko w DefaultCity. A z tego co wiem nie obsługuje.
    No i zawsze ktoś "mundry" napisze że nie ma sensu proponować objazdu
    bo komputer nie wie kiedy korek zostanie zlikwidowany a teoretycznie
    może to nastąpić w każdej sekundzie.