  • 31. Data: 2009-03-31 17:36:59
    Temat: Re: 42" - co kupić ?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 31.03.2009 Padre <P...@n...net> napisał/a:

    > No to wniosek, że leci tam na okrągło po kilkanaście godzin na dobę na
    > zmianę viva i mtv, prawdopodobnie zazwyczaj z maksymalną jasnością jak
    > wszystkie egzemplarze w sklepach na wystawie. Akurat do takiego celu
    > telewizor plazmowy nie służy tak jak np. Renault Kangoo nie służy do
    > wożenia cegieł na budowę. Wypalone logo w plazmie to efekt identyczny
    > jak naderwane zawieszenia w głośnikach miłośników umcyk-umcyk
    > posiadających sprzęt za 1000zł czyli niedopasowania sprzętu do potrzeb.

    Ziew. Do czego jeszcze mam nie używać tv? Bo że do oglądania kanału
    muzycznego non stop to już wiem, więc jak ktoś ma nastoletnią siksę w domu,
    to plazma odpada. A filmy z trójkątem mogę? mogę? Aha raz z trójkątem,
    raz z kółeczkiem ;) ekstra. A tvn24/24h? - no tak trudno, scroli nie
    lubi. Pulpit windows - ech ten guzik start stale w tym samym miejscu.
    Aha broń boże nie na full jasność!

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 32. Data: 2009-03-31 20:58:50
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > raz z kółeczkiem ;) ekstra. A tvn24/24h? - no tak trudno, scroli nie
    > lubi. Pulpit windows - ech ten guzik start stale w tym samym miejscu.

    Właśnie tak, dla przeciętnych ludzi oglądających w przeciętny sposób
    telewizję. Wtedy przy stosunkowo niewielkiej cenie zapewni jasność
    nieosiągalną dla telewizorów LCD z tej samej półki cenowej. Dla pół
    mózgowców oglądających po 12 godzin na dobę MTV albo Eurosport są
    telewizory LCD.

    Pewne ograniczenia wynikające z technologii plazmowej są znane od lat i
    wymagają świadomej decyzji przy zakupie. Poza tym podejrzewam że jedynym
    telewizorem z wypalonym logo jaki widziałeś jest ten w pubie a liczba
    mnoga w Twoim poście to łagodnie określając licentia poetica. Ja jakoś
    do tej pory nigdy nie widziałem wypalonych plazm a jedyne wypalone
    ekrany widziałem w banku w którym pracowałem.

    Twoja krytyka jest równie celna jak krytyka projektora, że przy
    oglądaniu telewizji jedynie przez 10 godzin dziennie lampa wartości
    połowy ceny sprzętu wystarcza na niecały rok. A przecież projektor
    telewizyjny służy do oglądania telewizji - no bo niby do czego innego?

    Co do paska Start w Windowsie pozwalam sobie zauważyć że nie ma w handlu
    monitorów plazmowych do zastosowań domowych więc przykład nie trafiony.

  • 33. Data: 2009-04-04 11:54:53
    Od: "Mrufek_MK" <s...@g...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
> [...]

    no tak, przeciez HDReady to prawie HD :)

    z tym, ze to prawie robi wielka roznice... Pomiedzy jednym i drugim jest
    WIDOCZNA roznica w jakosci obrazu.

    P.

  • 34. Data: 2009-04-05 16:12:26
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Musiałbym do sypialni kupic jakiś telewizor. Oszacowałem wielkość na
    > 42". Teraz tylko nie wiem co kupić.
    > Założenia sa takie:
    >
    > - 42"
    > - plazma (żadnych LCDków)
    > - full HD
    > - wejście VGA lub DVI
    >
    > inne fiuczery mnie nie intersują. koszt tv musiałby się zamknąć w 3000.
    > tv ma słuzyc tylko do oglądania "na wspolnej" przez małzonke, nieraz
    > jakies DVD i do podłaczenia jakiegoś kompa typu asus eee.
> [...]
    Na jeden serial to się jej bardziej opłaci chodzic do sąsiada.

  • 35. Data: 2009-04-06 13:48:45
    Od: habek <h...@o...pl>

    > no tak, przeciez HDReady to prawie HD :)
    >
    > z tym, ze to prawie robi wielka roznice... Pomiedzy jednym i drugim jest
    > WIDOCZNA roznica w jakosci obrazu.
    To znaczy, że widziałeś gdzieś BlueRay z tym samym filmem podłączonym do
    dwóch TV (HD i HD Ready) tego samego producenta?