  • 21. Data: 2009-03-29 23:07:41
    Temat: Re: 42" - co kupić ?
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    news:slrngsr01j.rdi.joshua@tau.ceti.pl...
    > rozróżnisz z 3m obraz zbudowany z pixeli
    > 1.1mm od takiego zbudowanego z 0.6mm?

    nie wiem, ale wiem, ze chce fullHD

    > Wyświetli ją, gorzej z renderowaniem filmu w takiej rozdzielczości :)

    opera albo pasjans na pewno się wyerenderuje.

    > Mam od kilku dni i jestem zadowolony - obraz SD wygląda bardzo dobrze (mam
    > tylko analogową kablówkę). Ale to mój pierwszy plaszczak, więc opinia
    > niezbyt miarodajna...

    ok, dzięki za info

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 22. Data: 2009-03-29 23:08:47
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W sypialni gra się tylko w jedną grę.

    wiadomo,, ale..

    > A ty z sypialni salon gier chcesz zrobić ?

    ..nieraz warto pograć w dwójkę.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 23. Data: 2009-03-30 05:56:08
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 27-03-2009 o 15:30:43 gacek <g...@w...pl> napisał(a):

    > Ehh, a monitory herculesy z wypalonym nortonem.... ehhh

    Ja na swoim starym, dziesięcioletnim CRT LG 21" wyraźnie widziałem (na
    jasnym tle) wypalone w prawym górnym rogu logo TVP...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 24. Data: 2009-03-30 05:57:42
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    VSS pisze:

    > przesadzasz, historie o wypalonych plazmach mozna wsadzić między bajki. poza
    > tym po 4o minutach pracy nie ma szans na wypalebie loga. prawdę mówiąc
    > widziałem kilkanaście LCDków które wypalily się po pół roku pracy non stop.
    > i wygladało to naprawdę makabrycznie. lcdeki pracowały w elektroni i
    > nadzorowały procesy tecnologiczne. po wyłączniu źródła obrazu nadal mozna
    > było kontrolować proces :)

    między bajki?? w ostatnim miesiącu widziałem 3 plazmy z wypalonymi
    znaczkami w tym jedna lg, gdzie po 2 godzinach wyświetlania planszy
    dekodera cyfry, a przez następne 3 była dalej widoczna.
    Nie było w nich Panasonica, a w lcd-kach z czymś takim się nie
    spotkałem, nie wliczam w to starych monitorów z sprzed dekady.

    pawell

  • 25. Data: 2009-03-30 08:29:38
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > ..nieraz warto pograć w dwójkę.

    Też lubie trójkąty ale nie z komputerem na trzeciego(ą)
    :)))

    Marek

  • 26. Data: 2009-03-30 12:20:45
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Też lubie trójkąty ale nie z komputerem na trzeciego(ą)

    "lubię" miało być....

    Marek

  • 27. Data: 2009-03-31 01:17:07
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > Nie było w nich Panasonica, a w lcd-kach z czymś takim się nie
    > spotkałem, nie wliczam w to starych monitorów z sprzed dekady.

    Tyle że to akurat to nie wypalanie tylko tzw. zmęczenie luminoforu. W
    przeciwieństwie do wypalenia znika po kilku/kilkunastu godzinach.
    W przypadku użytkowania telewizora zgodnie z przeznaczeniem efekt
    zmęczenia luminoforu bywa ledwie dostrzegalny i to tylko w przypadku
    dużych idealnie gładkich powierzchni białych lub rzadziej czarnych
    podczas oglądania w ciemnym pomieszczeniu przy mocno zredukowanej
    jasności kiedy daje sie zauważyć szczątkowa poświata ekranu słabsza w
    miejscach "zmęczonych".

  • 28. Data: 2009-03-31 11:44:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 01:07:41 +0200, VSS napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem, ale wiem, ze chce fullHD

    Cóż, jak lubisz przepłacać to czemu nie ;)

    > opera albo pasjans na pewno się wyerenderuje.

    Ano, natomiast już gorzej z byle filmem :)

    > ok, dzięki za info

    Dlatego polecam właśnie HDReady - same zalety, zwłaszcza jeśli byś próbował
    rozważyć plazmę HDReady kontra LCD (błee) FullHD :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2009-03-31 15:26:31
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 31.03.2009 Padre <P...@n...net> napisał/a:

> [...]
    > podczas oglądania w ciemnym pomieszczeniu przy mocno zredukowanej
    > jasności kiedy daje sie zauważyć szczątkowa poświata ekranu słabsza w

    Bullshit, od miesiąca widzę "wiwę" na tle mtv w jednej z kaliskich
    knajp w której dość często bywam. Wyjarane tak że ciężko wyczuć jaki
    kanał się ogląda - a nie leci tam tylko wiwa.
    Wolę już szarość czerni - do której i tak się oko przyzwyczai, niż
    wszystkie stacje kółeczka i trójkąty i scrolle we wszystkich możliwych
    rogach ekranu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 30. Data: 2009-03-31 17:15:15
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Bullshit, od miesiąca widzę "wiwę" na tle mtv w jednej z kaliskich
    > knajp w której dość często bywam. Wyjarane tak że ciężko wyczuć jaki
    > kanał się ogląda - a nie leci tam tylko wiwa.

    No to wniosek, że leci tam na okrągło po kilkanaście godzin na dobę na
    zmianę viva i mtv, prawdopodobnie zazwyczaj z maksymalną jasnością jak
    wszystkie egzemplarze w sklepach na wystawie. Akurat do takiego celu
    telewizor plazmowy nie służy tak jak np. Renault Kangoo nie służy do
    wożenia cegieł na budowę. Wypalone logo w plazmie to efekt identyczny
    jak naderwane zawieszenia w głośnikach miłośników umcyk-umcyk
    posiadających sprzęt za 1000zł czyli niedopasowania sprzętu do potrzeb.