  • Data: 2009-12-15 13:14:29
    Temat: 32 bit i 4 GB RAMu
    Od: narmo <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, kupiłem laptopa Lenovo Y530 z 4 GB RAMu
    http://tnij.org/ktronik_lenovo
    Laptop ma 64bitową architekturę i 4 GB RAMu. Niestety w domu się
    zorientowałem, że system (Vista) jest 32 bitowy. Teoretycznie mogę
    jeszcze zwrócić laptopa, ale wolałbym nie, bo to kolejny kłopot. O ile
    pozostanę przy tych 4 GB będę miał przez to jakieś istotne ograniczenia?
    Czytałem, ze dzięki przerzuceniu sterowników w przestrzeń powyżej 3,2 GB
    jest ona przynajmniej częściowo wykorzystywana, prawda to?

    --
    Maciej Ananicz
    usun "x" z adresu email